Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....
-
Giuseppe Signori
Om igen Hr. ørgaard - dette må kunne gøres bedre !
Undskyld men hva´ fane skal Vi med klaus kærgård! Manden har jo ingen teknik - man kan finde mange seriespiller der har mere boldteknik i støvlerne end ham. Det eneste han kan, er at løbe stærkt - derfor har han passet godt i VFFses kontrafodboldstil. DETTE HR. ØRGAARD ER DET SAMME SOM AT SKYDE SIG SELV I FODEN! Seriøst må man altså kunne finde bedre alternativer end netop ham. Personligt ville jeg Mener at hvis man købte fx. carsten fredgaard og smed ham op i angrebet, ville han "garne" flere gange end KK på en sæson. For pokker da - dette er ikke et køb med visioner. Han passer jo slet ikke ind i spillestilen. Det skulle da være for at spille kontrafodboldt de sidste 10-15 min. i hver kamp! Hmmmm og mig der havde set frem til enten en forstærkning i angrebet af en "vis" klasse, eller en comming mand - ØV sikken en skuffelse!
-
HauG
Re: Farvel Pimpong ?
ved ikke om du tager fejl, skal jeg vel ikke udtale mig om. Men det er vel okay med en mere som KAN bruges på kanten, MT er vel fast på midtmidt, NJ spiller hovedsageligt i forsvaret, så har vi DS som har gjort det godt som kant, men har også som angriber vist gode kvaliteter. Jeg ved ikke hvor mange kanter vi reelt har, vi har vel en del som kan bruges der, og nu en mere. Dvs en angriber som kan bruges på en kant = farvel pim.
-
Aoerskov
Ja mange tak!
Man fik lige forventningerne op, og så blev det pludseligt et faktum at også du løber med halve vinde! PIIIS!
-
Peter Ross
Re: Ja mange tak!
Man kan sgu ikke altid gætte rigtigt... Jeg viderebragte bare et rygte, fra en som jeg anser som værende en pålidelig kilde.
Og det kan vel også godt hænge sammen ?
Junker er sprunget fra, Ørgaard er gået i panik og har købt KK ?
Forøvrigt total samme historie op til Svenne P. købet... Keller sprang fra, da han pludselig fik et tilbud fra udlandet, og så ringer JØ til Svenne efter CK smuttede, og så kom han i hus...
Peter Ross
Og det kan vel også godt hænge sammen ?
Junker er sprunget fra, Ørgaard er gået i panik og har købt KK ?
Forøvrigt total samme historie op til Svenne P. købet... Keller sprang fra, da han pludselig fik et tilbud fra udlandet, og så ringer JØ til Svenne efter CK smuttede, og så kom han i hus...
Peter Ross
-
David
Re: Om igen Hr. ørgaard - dette må kunne gøres bedre !
Hej
Tjaaa. Tror nu ikke det det kun er Ørgaard der vælger de spillere, men i samarbejde med Erik og har han skuffet os? mon ikke han ved en del mere end alle os fans. Han vil vel ikke have ham hvis han mente han var elendig.
David
Tjaaa. Tror nu ikke det det kun er Ørgaard der vælger de spillere, men i samarbejde med Erik og har han skuffet os? mon ikke han ved en del mere end alle os fans. Han vil vel ikke have ham hvis han mente han var elendig.
David
-
David
Re: Om igen Hr. ørgaard - dette må kunne gøres bedre !
Hej
David
David
-
Gamle Hoffmann64
Ikke hakke på Ørgaard og Erik R.
David skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej
>
>
> Tjaaa. Tror nu ikke det det kun er Ørgaard der
> vælger de spillere, men i samarbejde med Erik og
> har han skuffet os? mon ikke han ved en del mere
> end alle os fans. Han vil vel ikke have ham hvis
> han mente han var elendig.
>
>
> David
Enig David, slap af.
Tag det nu roligt venner, har i allerede glemt hvem og hvordan dè herrer skaffede det flotte resultat forleden??? Spis nu lige brød til inden i overfalder Ørgård og E.R.
> Hej
>
>
> Tjaaa. Tror nu ikke det det kun er Ørgaard der
> vælger de spillere, men i samarbejde med Erik og
> har han skuffet os? mon ikke han ved en del mere
> end alle os fans. Han vil vel ikke have ham hvis
> han mente han var elendig.
>
>
> David
Enig David, slap af.
Tag det nu roligt venner, har i allerede glemt hvem og hvordan dè herrer skaffede det flotte resultat forleden??? Spis nu lige brød til inden i overfalder Ørgård og E.R.
-
bruno
Ja det virkede lidt merer profsionel med Brøndby der meldte ud lige efter den sidste kamp hvem der bliver tilknyttede trupen i næste sæson og havde lavet forarbedjet.
-
Alto
Re: Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....
Godt indkøb. Bliver et godt alternativ til vores nuværende angribere, da hans spillestil er helt anderledes.
Jeg ville selvfølgelig hellere have haft Ronaldo til klubben, men nu må vi også være realistiske. Klaus Kærgaard har jo ikke kostet en formue og skal bedømmes derefter.
Og med hensyn til skadessituation har han for den nuværende skade ikke været skadet i to sæsoner.
Kan vores nuværende førsteangibere holde sig skadesfrie er vi efter min mening nu dækket godt ind angrebsmæssigt.
Velkommen til en storklub, Klaus
Jeg ville selvfølgelig hellere have haft Ronaldo til klubben, men nu må vi også være realistiske. Klaus Kærgaard har jo ikke kostet en formue og skal bedømmes derefter.
Og med hensyn til skadessituation har han for den nuværende skade ikke været skadet i to sæsoner.
Kan vores nuværende førsteangibere holde sig skadesfrie er vi efter min mening nu dækket godt ind angrebsmæssigt.
Velkommen til en storklub, Klaus
-
Gamle Hoffmann64
Alto skrev:
> Godt indkøb. Bliver et godt alternativ til vores
> nuværende angribere, da hans spillestil er helt
> anderledes.
>
> Jeg ville selvfølgelig hellere have haft Ronaldo
> til klubben, men nu må vi også være realistiske.
> Klaus Kærgaard har jo ikke kostet en formue og
> skal bedømmes derefter.
>
> Og med hensyn til skadessituation har han for den
> nuværende skade ikke været skadet i to sæsoner.
>
> Kan vores nuværende førsteangibere holde sig
> skadesfrie er vi efter min mening nu dækket godt
> ind angrebsmæssigt.
>
> Velkommen til en storklub, Klaus
Ja, nemlig ja.. Skadet kan alle jo blive, selv "Den Farlige", og jeg hører da ikke mange der kræver Frank fyret??
Gamle Hoffmann64
/som tror P. Ross må have røget noget skidt tobak
> Godt indkøb. Bliver et godt alternativ til vores
> nuværende angribere, da hans spillestil er helt
> anderledes.
>
> Jeg ville selvfølgelig hellere have haft Ronaldo
> til klubben, men nu må vi også være realistiske.
> Klaus Kærgaard har jo ikke kostet en formue og
> skal bedømmes derefter.
>
> Og med hensyn til skadessituation har han for den
> nuværende skade ikke været skadet i to sæsoner.
>
> Kan vores nuværende førsteangibere holde sig
> skadesfrie er vi efter min mening nu dækket godt
> ind angrebsmæssigt.
>
> Velkommen til en storklub, Klaus
Ja, nemlig ja.. Skadet kan alle jo blive, selv "Den Farlige", og jeg hører da ikke mange der kræver Frank fyret??
Gamle Hoffmann64
/som tror P. Ross må have røget noget skidt tobak
-
Birdie
Nu har du efterhånden markeret dig ni gange i denne tråd med en lige negativ attiditude hver gang, så det var måske på tide, du stoppede!
Det er som om, folk helt glemmer, at KK rent faktisk scorede 13 mål i sidste sæson og absolut ikke hører til blandt de dårligste angribere. Og når folk så raser over, at at han kun har scoret fem gang i denne sæson, så var kan vi jo bare se på vores egen Frank K, der også kun har scoret fem mål i denne sæson. Det er jo ikke ens betydende med, at spilleren ikke er vigtig eller har noget at yde til holdet.
Med udsigt til rigtig mange kampe i den kommende sæson er det vel ikke helt ufornuftigt at styrke bredden på holdet...
Det er som om, folk helt glemmer, at KK rent faktisk scorede 13 mål i sidste sæson og absolut ikke hører til blandt de dårligste angribere. Og når folk så raser over, at at han kun har scoret fem gang i denne sæson, så var kan vi jo bare se på vores egen Frank K, der også kun har scoret fem mål i denne sæson. Det er jo ikke ens betydende med, at spilleren ikke er vigtig eller har noget at yde til holdet.
Med udsigt til rigtig mange kampe i den kommende sæson er det vel ikke helt ufornuftigt at styrke bredden på holdet...
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad snakker du om? Vi har da netop meldt officielt ud, når det var på plads...
Det vil så sige at det vidst i øjeblikket er overladt til "de øvrige internetmedier", eller hvordan de plejer at formulere det...
Det vil så sige at det vidst i øjeblikket er overladt til "de øvrige internetmedier", eller hvordan de plejer at formulere det...
-
Mackay
Re: Keller ind - Frandsen ud?
Ja, i følge ham her: http://agf-fanclub.dk/faestningen/read. ... 9&t=154649 så er det et tænkeligt scenario. Kan se han bor i Herning, så måske ved han lidt? Det er selvfølgeligt bare et løst rygte, men med Bidstrups skader, kan det ikke udelukkes.
Mvh Mackay
Mvh Mackay
-
Simon
Re: Keller ind - Frandsen ud?
Mackay skrev:
> Ja, i følge ham her:
> http://agf-fanclub.dk/faestningen/read.php?f=1&
> ;i=154649&t=154649 så er det et tænkeligt
> scenario. Kan se han bor i Herning, så måske ved
> han lidt? Det er selvfølgeligt bare et løst rygte,
> men med Bidstrups skader, kan det ikke udelukkes.
>
> Mvh Mackay
Frandsen smutter ingen steder! Han har det godt i midtjylland. Snakkede med ham i søndags efter kampen da han kom ind i loungen. Han har 1 ½ år tilbage af hans kontrakt, og i den tid bliver han i hvert fald!
Simon / insider-viden...
> Ja, i følge ham her:
> http://agf-fanclub.dk/faestningen/read.php?f=1&
> ;i=154649&t=154649 så er det et tænkeligt
> scenario. Kan se han bor i Herning, så måske ved
> han lidt? Det er selvfølgeligt bare et løst rygte,
> men med Bidstrups skader, kan det ikke udelukkes.
>
> Mvh Mackay
Frandsen smutter ingen steder! Han har det godt i midtjylland. Snakkede med ham i søndags efter kampen da han kom ind i loungen. Han har 1 ½ år tilbage af hans kontrakt, og i den tid bliver han i hvert fald!
Simon / insider-viden...
-
Ravnen
Peter Ross skrev:
> Igen et godt træk Ørgaard... Kærgaard er skadet i
> 6 uger, og dertil kommer genoptræning...
Det er da forhåbentlig ikke sandt? - Vi har i forvejen rigeligt med skadesplagede spillere... /-:
> Igen et godt træk Ørgaard... Kærgaard er skadet i
> 6 uger, og dertil kommer genoptræning...
Det er da forhåbentlig ikke sandt? - Vi har i forvejen rigeligt med skadesplagede spillere... /-: