FCM - EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

FCM - EFB

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Endnu en spændende bundkamp som kun overgåes af SIF-BIF idag! :-)

Vi er inde i en god stime i tiden og det skal udnyttes på hjemmebane! og nu også med Marco Larsen med mål i støvlerne! weeeee :P

Forventede startopstillinger???:
FC Midtjylland (4-3-3): Løssl/Haugaard ;-) – Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Juelsgård – Albæk, Izunna, Andersson – Hassan, Duncan, Larsen

Jeg de bruger nok ikke bak som DM i denne kamp - ja eller hva? Der var da stor succes med det i sidste kamp! men izunna er med !

og ja... duncan ? bør han starte inde? hmm

Esbjerg (4-4-2): Hrádecký - Ankersen, Hansen, Høgh, Knudsen - Ankersen, Ernemann, Lekven, Andersen - Lange, Braithwaite
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
PH1978

Re: FCM - EFB

Indlæg af PH1978 »

bobthebuilder_dk skrev:Endnu en spændende bundkamp som kun overgåes af SIF-BIF idag! :-)

Vi er inde i en god stime i tiden og det skal udnyttes på hjemmebane! og nu også med Marco Larsen med mål i støvlerne! weeeee :P

Forventede startopstillinger???:
FC Midtjylland (4-3-3): Løssl/Haugaard ;-) – Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Juelsgård – Albæk, Izunna, Andersson – Hassan, Duncan, Larsen

Jeg de bruger nok ikke bak som DM i denne kamp - ja eller hva? Der var da stor succes med det i sidste kamp! men izunna er med !

og ja... duncan ? bør han starte inde? hmm

Esbjerg (4-4-2): Hrádecký - Ankersen, Hansen, Høgh, Knudsen - Ankersen, Ernemann, Lekven, Andersen - Lange, Braithwaite
En stime :) Ja, der skal heldigvis ikke meget til, at stille os tilfredse efter en længere ørkenvandring resultatmæssigt :D

Uagtet Marco's resultater og målstøvler, så tror jeg at han ryger på bænken når Tim og Duncan er helt-helt klar. Om det bliver allerede i morgen ved jeg ikke...

Er der i øvrigt der har fulgt stemningen den sidste uge, efter den famøse Lösslgate?

Og... noget helt helt andet... Er der nogen der ved hvorledes, at vores afrikanske svendes danske efterhånden er? De har været her i en del år, og det undrer mig at træningen o.l. stadig kører på engelsk...

Som jeg ser, kan Bak og Izunna sagtens spille sammen. Izunna har endog været ude og udtale, at han nyder en mere offensiv rolle (http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed), så lad endelig Glenn fortsætte :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber, og tror, at Bak bliver på midtbanen. Jeg synes også det ligger i luften efter Bak og Izunnas udtalelser, om at de begge nyder de nye roller.
Vi skulle meget gerne have Duncan i gang med at score, jeg har kigget i krystalkuglen, og det ser ud til at det sker mod Esbjerg :D :mrgreen:

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

PH1978 skrev: Er der i øvrigt der har fulgt stemningen den sidste uge, efter den famøse Lösslgate?
At bedømme ud fra træningerne siden i torsdags starter Jakob i morgen, og det kan man ligge mange ting i. Efter min vurdering er Jonas stadig er bedre målmand end Jakob, men Jonas er ikke i kridthuset ved Glen!

Så må Jakob bevise over de næste par kampe, at han kan udnytte situationen.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Skarp analyse af Glenn, som åbenbart skal til at Freaky-Eyes jf. Ekstra Bladet og Fodboldbrok...

http://www.bold.dk/nyt/Riddersholm-Skyl ... hjemmebane

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Super vigtig kamp i morgen. En sejr vil skabe luft til bunden, mens et nederlag vil fastholde os i bunden - og eftersom vi i næste runde skal i Parken, mens de 4 andre bundhold mødes internt, så er det vigtigt at få point på kontoen, hvis ikke nedrykningsstregen igen skal nærme sig.
Eftersom vi hele året har manglet kontinuitet, vil jeg tro at vi starter i samme opstilling som mod AaB. Det må næsten være første gang, at vi kan stille med samme start-11 i to kampe i træk.
EfB kommer med selvtillid efter sejr over Silkeborg samt AaB i pokalen. Men de har ligeså meget brug for en sejr som os. Måske kan de 120 min i pokalen give dem lidt tunge ben i slutningen af kampen.
Lad os håbe på en sejr!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er blevet talt ud mellem Bak og Lössl http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 862763.ece

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Som jeg ser det skal Jonas tilbage i målet af den simple årsag som Glenn selv har udtalt at han er den bedste målmand af de 2 og man skal altid stille med stærkeste opstilling. En side bemærkning til aftenens kamp er der scouts fra Heerenveen og Werder Bremen og Feynord og Wigan, Augsburg og en belgisk klub på besøg i aften for at syne Albæk og Hassan ved ikke lige hvilken klub der kigger på hvem men interessant er det helt sikkert.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det ligner at Haugaard får pladsen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

------------------------------Haugaard------------------------------------
Villafane----------Ipsa------------------Sviatchenko-------Juelsgaard
--------------------------------Bak------------------------------------------
------------------Izunna----------------Andersson------------------------
Rilwan-------------------------------------------------------------Albæk
-------------------------------M.Larsen------------------------------------

Er temmelig sikker på, at det bliver holdet, men den eneste usikkerhed er om Afriye er klar igen, eller om diskusskaden er brudt op igen.

Ellers hedder devisen, never change a winning team. Desuden ser jeg ingen grund til at holde Marco Larsen hjemme fra landsholdet, hvis det ikke er fordi man agter at bruge ham. Bak spillede sin bedste kamp i efteråret, så hvorfor flytte ham ned og lave uro i et centralt forsvar, som er begyndt at fungere og ikke giver mange chancer væk.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Noget tyder på at den negative spiral er knækket, og efter en sejr over Aab i seneste kamp, som jeg dog ikke fik set pga. ferie, tyder det på at vi måske er tilbage mental hvor vi bør være, og lad os håbe at det kan være en afgørende faktor for, at hive en sejr hjem i aften over Efb.
Jeg håber på mange tilskurer i aften, som vil hjælpe med en super opbakning til gutterne.
20 point på kontoen ville være dejligt.
Forza FCM.

Clegg

Indlæg af Clegg »

mnm123 skrev:Som jeg ser det skal Jonas tilbage i målet af den simple årsag som Glenn selv har udtalt at han er den bedste målmand af de 2 og man skal altid stille med stærkeste opstilling. En side bemærkning til aftenens kamp er der scouts fra Heerenveen og Werder Bremen og Feynord og Wigan, Augsburg og en belgisk klub på besøg i aften for at syne Albæk og Hassan ved ikke lige hvilken klub der kigger på hvem men interessant er det helt sikkert.
Jeg er ikke enig.
Det eneste der bør gøre Jonas til et mere ''sikkert valg'' er hans rutine.

Jakob er bedre med fødderne - mange vil skyde mig ned her, men kig på dem når de spiller, deres udspark er lige gode, men HVER EVIG ENESTE GANG at bolden bliver spillet tilbage til Jonas' venstre ben, så vil han hellere løbe forbi bolden for at sparke med sit højre ben, hvilket tit resulterer i at bolden ender ude til indkast til modstanderne. I modsætning til Jonas, så er Jakob naturligt venstrebenet, men har også et meget stærkt højre ben.

Jakob er LANGT mere toneangivende når det kommer til kommunikation med forsvaret - jeg har fulgt Jakob siden han spillede i AB, endda hans reserveholdskampe der og jeg kan skrive under på at hver evig eneste gang han spillede, så skreg han sine lunger tomme i 90 minutter, hvilket han stadig gør i dag i Midtjylland - det er med til at skabe ro i forsvaret, fordi han giver dem et ekstra sæt øjne.

Derudover er Jakob flere lysår foran Jonas, når det kommer til at dominere feltet, hvilket er den helt store forskel på Jonas og ham - når Jonas står, så skal forsvaret sørge for at beherske hele feltet, imens Jonas passer stregen.
Når Jakob står, så er han ude og hive boldene ned i feltet, hvilket igen giver ro i forsvaret + gør at forsvaret kan holde fokus på nogle andre ting, hvilket giver færre tilfældige situationer.

Når Jakob får mere rutine, så ser jeg ham uden tvivl som en bedre keeper end Jonas.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Haugaard, Kolja, Juelsgård, Ipsa, Svia, Bak, Izunna, Petter, Albæk, Hassan, Marco.
Synes det er en lidt defensiv opstilling til en hjemmekamp mod et af de hold som vi burde kunne slå, og jeg synes vi er tyndt besat i feltet med en meget flakkende angriber.
Håber jeg bliver positivt overrasket.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Nogle der har et link til kampen, som ikke hakker lige så meget som tv2 sports gør ?

100x

Indlæg af 100x »

SteffenO skrev:Nogle der har et link til kampen, som ikke hakker lige så meget som tv2 sports gør ?

http://www.rojadirecta.me/goto/www.mybc ... height=450

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Skal man have det der program for at det køre ?

Besvar