FC Midtjylland - SønderjyskE
- bobthebuilder_dk
FC Midtjylland - SønderjyskE
Efter en forhåbentlig "walkover" pokalrunde SKAL vi "smaske" sønderjyske på Mandag!
Det bliver spændende at se hvilket hold vi kan stille op med! Ingen yderligere skader i pokalen TAK!
Vi skal bare vinde ... længere er den ikke! .... og forhåbentligt rykke lidt op ift. Tvpengene!
01/10-2012 kl. 19:00 FC Midtjylland - SønderjyskE
Det bliver spændende at se hvilket hold vi kan stille op med! Ingen yderligere skader i pokalen TAK!
Vi skal bare vinde ... længere er den ikke! .... og forhåbentligt rykke lidt op ift. Tvpengene!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FC Midtjylland - SønderjyskE
Ja, jeg er til stede og bakker fuldt op om drengene og håber de leverer en god arbejdssejr, og så må de vel snart have lært at spille bolden til Duncan, så han kan begynde at score mål som han jo er købt til. Håber så også at Noah igen får chancen fra start, for han har alligevel imponeret mig, men det er nok på bekostning af at andre har skuffet.bobthebuilder_dk skrev:
Kom så drenge giv os hvad vi fortjener - 3 point skal vi ha.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kom så drenge. Giv os positiv omtale i tv, som også styrker selvtilliden og vind så den kamp. Vis i er i form og at i vil vende vores forfærdelige efterår ved at vise, at på trods af mange skader og mange solgte spillere kan og vil i vinde kampe. Vi tror stadigvæk på jer. Giv alt hvad i har.
Forza Fcm.
Forza Fcm.
-
Peter Ross
Kan desværre ikke komme på stadion i morgen 
- Mini Bager
Glædeligt at Tim er tilbage.
- DenStolteJyde
Hvis nogen mangler en billet så skriv til mig.
Jeg har fået 2 fribilletter men skal kun bruge den ene selv..
Jeg har fået 2 fribilletter men skal kun bruge den ene selv..
Enig.. Håber så bare han er 100% klar inden han smides i kamp, som vores trænerteam har en tendens til at gøre lidt for ofte med skadede spillere.Mini Bager skrev:Glædeligt at Tim er tilbage.
Vi har brug for Tim kampklar og skadesfri.
Salami er med i truppen i dag.
Jeg håber, at han får en god modtagelse af hans tidligere publikum
Men modtagelsen skulle helst ikke være over 0 point....
http://www.soenderjyske.dk/
Jeg håber, at han får en god modtagelse af hans tidligere publikum
Men modtagelsen skulle helst ikke være over 0 point....
http://www.soenderjyske.dk/
Pyha, fodbold når det er grimmest. Det er dage som denne det er svært at forklare konen hvorfor vi skal se bold i tv.
Er der proklameret et rekordforsøg i uprovokerede fejlafleveringer?
SønderjyskE klart farligst, vi er heldige med ikke at være bagude på vores egen fumlen rundt.
Er der proklameret et rekordforsøg i uprovokerede fejlafleveringer?
SønderjyskE klart farligst, vi er heldige med ikke at være bagude på vores egen fumlen rundt.
Tsk, med Kibebe skadet, er det så femte mand i midterforsvaret inkl. Kolja, som er går i stykker. Måske man skulle prøve lidt flere rugbrødsmadder dernede?
Skaderne bør dog tage fokus væk fra det spillet er en katastrofe. Der mangler vilje, klogskab, færdigheder og en hel masse andet
Søndertyske har jo været klart bedst.
Skaderne bør dog tage fokus væk fra det spillet er en katastrofe. Der mangler vilje, klogskab, færdigheder og en hel masse andet
Ja, er helt enig: der mangler sådan set alt...Sylvester skrev:Skaderne bør dog tage fokus væk fra det spillet er en katastrofe. Der mangler vilje, klogskab, færdigheder og en hel masse andetSøndertyske har jo været klart bedst.
/Cortez
Puha... det er godt nok ikke prangende, som vi spiller...
Jeg vil vælge at hive frem i det positive... Albæk spiller som en anfører, han går virkelig forrest. Danny synes jeg også har udviklet sig til at være en nøglespiller med et konstant niveau. Julle spiller også fint. Det gør Izunna egentlig også. Men det er så også det.
Som hold har vi ikke fat i spillet. Jeg har sagt det før og kommer sikkert til at sige det igen: Det er ikke til at se, at vi er et hold, der ønsker at spille pasningsspil.
Kom så...
Jeg vil vælge at hive frem i det positive... Albæk spiller som en anfører, han går virkelig forrest. Danny synes jeg også har udviklet sig til at være en nøglespiller med et konstant niveau. Julle spiller også fint. Det gør Izunna egentlig også. Men det er så også det.
Som hold har vi ikke fat i spillet. Jeg har sagt det før og kommer sikkert til at sige det igen: Det er ikke til at se, at vi er et hold, der ønsker at spille pasningsspil.
Kom så...
Skuffende og uduelig indsats, 25 minutter til at score 2 mål. Men logisk scoring, spillet er helt utroligt skuffende.
Træk spillerne og trænerne de 1,2 millioner i løn hvis man ikke vender det her
Har godt nok voldsomt svært ved at se vi nogensinde skulle blive et offensivt, boldbesiddende mandskab med disse spillere. Ud over at give modstanderne masser af chancer på vores opspilsfejl og fjerne nogle af egne styrker, så gør filosofien absolut intet godt for os..
Træk spillerne og trænerne de 1,2 millioner i løn hvis man ikke vender det her
Har godt nok voldsomt svært ved at se vi nogensinde skulle blive et offensivt, boldbesiddende mandskab med disse spillere. Ud over at give modstanderne masser af chancer på vores opspilsfejl og fjerne nogle af egne styrker, så gør filosofien absolut intet godt for os..
Tror sgu mere vi har et træner-problem. Der er jo absolut INTET der fungerer. Total som at se en flok ynglingespillere løbe rundt.
/Cortez
/Cortez