Mike80 skrev:
Ok. Kan du huske hvad tråden fra dengang hedder?
Desværre, ingen anelse.
Ja, jeg self. Ikke overrasket over din holdning omkring Fischer og faktisk ligenøjagtigt derfor tråden fra dengang er så vigtig for mig! For den fortæller om noget rigtig godt hvad man er oppe imod når man kaster sig i en "debat" med dig:) (sammen med dit nye stjerneskud af en tråd "Bendtner rygtet")
Jeg har intet mod Fischer, og jeg håber ham alt det bedste i Ajax, jeg synes bare stadig han er for en-øjet (eller hvad man skal sige) når han har bolden. Det minder mest af alt om Ronaldo i starten af United. Masser af gå på mod, og iver for at vise hvad han kan, men for det meste bliver der et træk eller 2 for meget, og det ender ud i sandet, og det er ærgeligt, for med et lidt bedre overblik ville han kunne spille en medspiller fri, og en chance ville have været opstået. Istedet ender det i ingenting. Og det er synd. Han gjorde det mod Malta, mod Armenien, i Ajax og han gjorde det under U-17 VM. Men det kommer jo nok. Indimellem ender det dog godt, og det ser helt vanvittig ud, men for det meste ender det i intet.
Bendtner rygtet var nu godt nok, men det blev aldrig aktuelt for ham at skifte tilbage til dansk fodbold. FCK og/eller BIF havde nok været foretrukket langt over AaB, som naturligvis heller ikke ville have økonomien til en sådan transfer.
Men lad os opsummere på hvad du indtil videre er oppe imod i vores Lucas vs. Fischer:
De begge årgang 94.
Her er fjolserne foruden undertegnede og resten af os bønder her i fc muh!
Frank de boer: Antal førsteholdskampe for Ajax taler for sig selv?
Både ja, og nej. Det er normal kotume i Ajax at man venter et år før man bliver kørt helt ind på førsteholdet, og Fischer kom til Ajax et år før, og Lucas er udset en del spilletid denne sæson. Det var også planen lige inden sidste sæson sluttede men små skader kom i vejen.
Morten Olsen: Havde enda Lucas Andersen med på ligalandsholdet så burde have set talentet og udtaget ham istedet??
Fischer spiller fast, det giver god mening. Andet ville være mærkeligt.
Det er en mening, ligesom jeg har min, det er dog logisk Fischer er højt på den liste da han spillede fast for Ajax på det givende tidpunkt. Hypen omkring ham er simpelthen større.
Det er to forskellige spilletyper. Hvis Atletico mangler en kant spiller der er meget direkte i sit spil vil det være decideret dumt at hente Lucas. Hvis de derimod manglede en 10'er (og der kun var Fischer og Lucas at vælge imellem) ville jeg til hver en tid foretrække Lucas over Fischer.
Man behøver ikke være ekspert for at se det er to helt forskellige spillertyper der er tale om med hver deres spidskompetencer.
Det må føles mærkeligt at alle andre tager så meget fejl når nu din vurdering er så klar eller hvad tænker du Jonas?
Ifht hvad? De Boer har flere gange udtalt at Lucas er et helt utroligt talent, og kan nogle helt vilde ting. Og her snakker vi altså om en mand der har spillet på hold med en fyr som Dennis Bergkamp, eller Clarence Seedorf, i rigtigt mange år, mon ikke der skal en smule til for at lade ham stå tilbage med åben mund?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... s-andersen