Petter Andersen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SlyIgboun

Petter Andersen

Indlæg af SlyIgboun »

Hvad tror du fyre tror på ham?

Jeg kan godt lide udseendet af ham og synes, han skal spille mere. Har du rate Olsen bedre end ham?

Tak

Badcompany

Re: Petter Andersen

Indlæg af Badcompany »

Jeg ville gerne svare på dit spørgsmål, men jeg kan overhovedet ikke forstå hvad du skriver :)

felisan

Indlæg af felisan »

Jeg tror:
"Tror I på ham (Petter)?
Jeg synes han ser stærk og og han burde spille mere. Mener du (I) at han er bedre end Danny Olsen?"

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Danny Olsen er DANNY og bare super god efter min mening. Tror ikke vi endnu har set Petter Andersson præstere sit bedste endnu, han skal lige lære holdet og spillestilen lidt bedre at kende, så tror jeg til gengæld, at han nok skal blive en super spiller for Fcm.

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Sorry for min oversættelse, jeg er engelsk, men ved hjælp af Google oversætte ....

Jeg vil også gerne ham, men jeg tror Olsen er bedre at angribe midtbanen end på højre derfor foretrækker jeg ham til at starte forfra Petersen i øjeblikket. Forhåbentlig Olsens kone ikke føder så han kan spille i morgen (hold det i!).

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

SlyIgboun skrev:Sorry for min oversættelse, jeg er engelsk, men ved hjælp af Google oversætte ....

Jeg vil også gerne ham, men jeg tror Olsen er bedre at angribe midtbanen end på højre derfor foretrækker jeg ham til at starte forfra Petersen i øjeblikket. Forhåbentlig Olsens kone ikke føder så han kan spille i morgen (hold det i!).
For mig er det ok hvis du bare stiller dit spørgsmål på engelsk - google translate kommer altså tit med lidt ævl :)

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

SlyIgboun

I think you should try nicetranslator.com in stead of google translation, sometimes it works better. But you can also just write in english, im sure a lot of people will understand and answer you in english also.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har jo ligefrem et engelsk forum: viewforum.php?f=12

:mrgreen:

Noe

Re: Petter Andersson

Indlæg af Noe »

En anbefalelsesværdig artikel, med lidt mere info om de skadesudfordringer, han har kæmpet med tidligere, og en svær opstart i efteråret: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-fodbold

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er en meget god artikel, som sætter en masse brikker på plads. Håber Petter får et brag af et forår :-)

ArneR

Re: Petter Andersson

Indlæg af ArneR »

Noe skrev:En anbefalelsesværdig artikel, med lidt mere info om de skadesudfordringer, han har kæmpet med tidligere, og en svær opstart i efteråret: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-fodbold
Fantastisk spændende læsning. Flere af den slags tæt på spilleren oplevelser vil jeg meget gerne have. Det giver en helt anden indsigt i manden.
Tænkte nok at han også havde valgt os med henblik på et udlandseventyr igen inden karierren slutter.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Hekler skrev:Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Det samme kan vil siges om dit bidrag her på graven..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Petter Andersen

Indlæg af PH1978 »

Hekler skrev:Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Se og hør snagen inkluderer sjældent personen som artiklen omhandler.

Men et godt og konstruktivt indlæg, Hekler. Det er godt, at se du lever op til dine egne regler for positiv debat.

Besvar