Midt i al depressionen over den elendige kamp i går, så skal der dæleme siges tak til fantribunen og i særdeleshed ASA, for den fænomenale indsats i går, det var ren europæisk klasse!
ROS ROS ROS til ASA. Måske burde stemningsområdet flytte dertil? for det var helt vildt godt, og meget nemmere for fotografen at forevige end oppe i hjønet
Niklaes skrev:Intensiteten, lyden og stemningen fungerede bedre når det var midt-nederst på unibet ass-området var, det var en succes!
På søndag er folk nede på normalt niveau igen, hvorved det vil se tomt ud at placere sig samme sted som i går. Stemningen ligger altid 50 % over standard, når det er europæiske kampe, så der bliver ikke flyttet på baggrund af i går. ASA er derfor tilbage på de vante pladser på søndag.
Niklaes skrev:Intensiteten, lyden og stemningen fungerede bedre når det var midt-nederst på unibet ass-området var, det var en succes!
På søndag er folk nede på normalt niveau igen, hvorved det vil se tomt ud at placere sig samme sted som i går. Stemningen ligger altid 50 % over standard, når det er europæiske kampe, så der bliver ikke flyttet på baggrund af i går. ASA er derfor tilbage på de vante pladser på søndag.
Tak Peter, Dig kan man regne med. Vi facebook hadere bør vel også have lejlighed til at se videoen.
Rigtig god stemning. Nu sidder jeg inde på midter afsnitte af FK tribunen, og kunne sagtens mærke stemningen fra Black wolves. Der er bare en ting, nå Young boys sang, eller nærmere når de gav lyd fra sig, så var det meget højere. Jeg tror det skyldes at de ikke så meget synger en sang, som vi f. eks. synger hedens drenge. De anvender nogle få udtryk hvor de ligger ekstra vægt på, og derved kommer de til at virke meget dominerende når de ``synger´´ det skulle vores sangmagerer måske tænke over når de laver nye sange i fremtiden.
ArneR skrev:Der er bare en ting, nå Young boys sang, eller nærmere når de gav lyd fra sig, så var det meget højere. Jeg tror det skyldes at de ikke så meget synger en sang, som vi f. eks. synger hedens drenge. De anvender nogle få udtryk hvor de ligger ekstra vægt på, og derved kommer de til at virke meget dominerende når de ``synger´´
Nu er der forskellige traditioner forskellige steder, derfor er det ikke et spørgsmål om at gøre det lige som de andre, men et spørgsmål om at gøre det på vores måde.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
ArneR skrev:Der er bare en ting, nå Young boys sang, eller nærmere når de gav lyd fra sig, så var det meget højere. Jeg tror det skyldes at de ikke så meget synger en sang, som vi f. eks. synger hedens drenge. De anvender nogle få udtryk hvor de ligger ekstra vægt på, og derved kommer de til at virke meget dominerende når de ``synger´´
Nu er der forskellige traditioner forskellige steder, derfor er det ikke et spørgsmål om at gøre det lige som de andre, men et spørgsmål om at gøre det på vores måde.
Det må jeg medgive dig Hekler, og så er alle jo ikke udstyret med en stemmepragt som dig.