Rigmand klar med millioner til FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Rigmand klar med millioner til FCM

Indlæg af pr0j3ct »

I følge BT/bold.dk skulle Steen Hessel sammen med en gruppe investorer være klar til at smide 15 millioner i Fcm, via playersponsorater.

http://www.bold.dk/nyt/Rigmand-klar-med ... er-til-FCM

Kan måske medvirke til, at vi oven på fadæsen i går og meget sandsynlige exit fra EL, kan holde på de fleste spillere og ikke nødvendigvis skal ud og sælge 1-2-3 spillere, her og nu.

Men nu må vi se. Det var nogle gode millioner vi nu kan vinke farvel til fra EL og jeg frygter lidt salg af en enkelt eller 2 spillere, Eks. Igboun

Starbucks

Re: Rigmand klar med millioner til FCM

Indlæg af Starbucks »

Onside skrev: Pengene skal angiveligt skydes ind i klubben via playersponsorater.
Kilde: http://onside.dk/nyheder/superligaen/mi ... idtjylland

Betyder det hvad jeg sidder og frygter? At endnu en gruppe investorer køber salg-rettigheder for op i mod 15 mil. på spillere i FCM, som man så det slyizzu-invenst?

4904

Indlæg af 4904 »

Starbucks skrev:
Onside skrev: Pengene skal angiveligt skydes ind i klubben via playersponsorater.
Kilde: http://onside.dk/nyheder/superligaen/mi ... idtjylland

Betyder det hvad jeg sidder og frygter? At endnu en gruppe investorer køber salg-rettigheder for op i mod 15 mil. på spillere i FCM, som man så det slyizzu-invenst?
Ja - de køber sikkert de første 15 millioner - og herefter en procentsats.... Så lidt ligesom Jakob Poulsen, hvor FCM var de eneste der ikke for alvor fik kroner i banken...

Man kan sige, at det er som at pisse i bukserne for, at holde varmen..... :ugeek: det giver lidt likviditet i kassen nu, men de penge skal jo bare retur når salget så bliver realiseret....

ArneR

Indlæg af ArneR »

Nu kunne man jo give sig til at gætte, og det prøver jeg så.
Jeg gætter på følgende. Sly er solgt, og bliver offentliggjort efter retur kampen mod Young Boys. Det gør jeg ud fra den betragtning at Steinlein har udtalt at vi afgiver ikke spillere før efter Europa league kampene da ingen skal beskylde os for ikke at gå efter en kvalifikation, og interessen for Sly har været stor fra udlandet.
Jeg gætter på at Steen Hessel er en del af Slyzunna invest, og derfor får nogle penge fri, som han så er klar til at kaste ind i klubben i et nyt sponsorat, lige som jeg også gætter på at han var en del af Jakob Poulsen investen. Det er på en måde godt og skidt med player invest, men det er jo som regel også et tegn på rigtig dårlig økonomi, når en klub er nødt til at indgå i sådanne aftaler. ( Udtalt og erkendt af Ørgaard i loungen, for et par år siden, da han blev konfronteret med spørgsmålet om player invest.)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

ArneR skrev:Nu kunne man jo give sig til at gætte, og det prøver jeg så.
Jeg gætter på følgende. Sly er solgt, og bliver offentliggjort efter retur kampen mod Young Boys. Det gør jeg ud fra den betragtning at Steinlein har udtalt at vi afgiver ikke spillere før efter Europa league kampene da ingen skal beskylde os for ikke at gå efter en kvalifikation, og interessen for Sly har været stor fra udlandet.
Jeg gætter på at Steen Hessel er en del af Slyzunna invest, og derfor får nogle penge fri, som han så er klar til at kaste ind i klubben i et nyt sponsorat, lige som jeg også gætter på at han var en del af Jakob Poulsen investen. Det er på en måde godt og skidt med player invest, men det er jo som regel også et tegn på rigtig dårlig økonomi, når en klub er nødt til at indgå i sådanne aftaler. ( Udtalt og erkendt af Ørgaard i loungen, for et par år siden, da han blev konfronteret med spørgsmålet om player invest.)
Det er ikke usandsynligt at der kan være noget om snakken. Jeg tror dog ikke at Sly ER solgt, men jeg tror at der ryger to spillere efter returen i Bern. Mit gæt er Sly og J.J., mens der, såfremt vi kvalificerer os, kun ryger en (Sly), hvorefter der, uanset scenariet, sandsynligvis bliver købt andele af fremtidige transferindtægter fra fx Santiago og Erik S. Derefter tror jeg så man henter en enkelt spiller ind inden mandag den 3. september kl. 23.59.

Besvar