OB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: OB - FCM

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg kan se din pointe, det er selvfølgelig en svækkelse. Synes også afgangen af Salami har været en svækkelse, hvem dælen kan tage over fra Izunna hvis han får brug for en pause?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Ravnen skrev:Ja jeg kan se din pointe, det er selvfølgelig en svækkelse. Synes også afgangen af Salami har været en svækkelse, hvem dælen kan tage over fra Izunna hvis han får brug for en pause?
Når det sker enten skadet eller karantæne som sker snart, så rykker Albæk ned på pladsen, hvis han er også er væk spiller Rasmus Christensen positionen udemærket.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Som jeg ser det, er det vores altid tilbagevendene problem, nemlig stabiliteten. Når vi 3 kampe i træk har hentet 7-9 point og i den 4 kamp skal til, at stabilisere os i toppen eller trække fra, så taber vi vores kampe. Jeg havde håbet lidt, at nu hvor mange af de unge havde fået en del flere kampe på CVét, at de kunne holde niveau over flere kampe, men det lader ikke til at være tilfældet?

De unge spillere må da efterhånden have lært, at man skal være der i alle 90 min og ikke kun i 45 eller 75 min? Og den undskyldning med at vi er et ungt hold, er jeg ved at være godt træt af, jovist er vi det, men de spillere som vi har i start opstillingen, er på trods af deres alder efterhånden rutinerede superliga spillere. Der er jo ingen af dem, som har spillet færre end 50 Superliga kampe?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mnm123 skrev:
Ravnen skrev:Ja jeg kan se din pointe, det er selvfølgelig en svækkelse. Synes også afgangen af Salami har været en svækkelse, hvem dælen kan tage over fra Izunna hvis han får brug for en pause?
Når det sker enten skadet eller karantæne som sker snart, så rykker Albæk ned på pladsen, hvis han er også er væk spiller Rasmus Christensen positionen udemærket.
Det sker på fredag, da Izu har karantæne.

Besvar