Thomas Røll til FCM ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Klaus Videbæk

Erfarne spillere

Indlæg af Klaus Videbæk »

Som jeg ser det kan det godt se ud til at Fc midtjylland begynder at satse voldsomt på deres akademi. Spillerne der for tiden er på indkøbslisten er mere erfarene spillere. Jeg tror man satser på at kunne holde et mere stabilt niveau de næste par år, ved hjælp af indkøb fra mere erfarne spillere og derefter satse på ungdomsafdelingen som vi har set det i Brøndby!

Dette kan måske vise sig at være vejen frem, men jeg tror ikke på at man jkan gentage brøndbys succes.

Claus J

Re: Steffen Højers skader

Indlæg af Claus J »

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke kender meget til de to spillere, blot konstaterer at selv topscorerne i 1. div. mange gange har haft svært ved at score mål når de evt. kommer i SAS ligaen, ikke mindst Mogens Laursen som vi jo selv kender, der godt nok startede godt ud, men ikke har slået til senere.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg vil vædde med at Mads Junker er FCM spiller når transfer-vinduet åbner igen...
Ellers skal han i hvertfald springe fra i sidste øjeblik... Pt. skulle de ligge i forhandlinger vedr. kontrakten...

Peter Ross

Claus J

Indlæg af Claus J »

Det lyder som en rigtig god nyhed!! Kunne de ikke lige tage Francis Dikoh med, så kan de køre sammen over storebælt og spare broafgiften, når de skal flytte :-))

Lind

Indlæg af Lind »

Har du en kilde?

Lind

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, det har jeg, men har dog lovet ikke af afsløre den...

Men der er endnu et spændende skifte i støbeskeen, dog ikke til FCM, men til OB... Penge skulle pt. være det springende punkt...

Peter Ross - Bech er (snart) væk !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Du får en is af mig Peter hvis det er rigtigt!!

kenny

Indlæg af kenny »

Ross,hvad skulle vi gøre uden dig(-: nu når du er igang,har du så hørt om Junker er den sidste forstærkning i denne omgang?

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Nu plejer du at være rimeligt godt informeret Peter så jeg vælger at tro på dine oplysninger, som jeg dog ikke nødvendigvis synes om. Hvad er det vi kan få ud af at hente en spiller som Juncker. Det eneste punkt der i mine øjne kan være formidlende er at han ligesom Dennis Sørensen både kan spille angreb og fløj. Det virker dog bare ikke helt så fokuseret som jeg gerne så. Jeg synes vi skal gå koncentreret efter nogle unge talentfulde forwards. Udfra et rent økonomisk synspunkt er det nogen af de spillere der kan sælges for de største penge, samtidigt med at de meget hurtigt kan blive landsholdsspillere, se blot en søren larsen.

Men hvad er det egentlig vi skal bruge en mads juncker til. Han har rigtigt nok scoret nogen mål for fcn, men så altså heller ikke flere. Vi skal huske på at han og tommy olsen mere eller mindre har været alene om at få bolden i det offensive for fcn, og således kommer de helt naturligt til at score mange mål.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nej, det har jeg ikke hørt.

Men jeg så forfærdelig gerne en midterforsvarer mere, da man ikke rigtig ved, hvad man får, når man henter en 18-årig knægt hjem fra England (udover et stort talent)
Er han klar til at gå ind på holdet, hvis Bak eller Jesper bliver skadet ? Skal han bruge tid til at vænne sig til SAS-ligaen ? Er han fysisk stærk nok ?

Evt. også en angriber mere... 3 angribere til 42 kampe (mindst) er lige lidt nok, når man ser på, at Frank ofte er skadet, David tit har karantæne og Poku er elendig. Det hjælper dog lidt på det, at Junker skulle komme til, men det er stadigt ikke nok :-)

Peter Ross - Ansæt mig dog som sports-direktør !! :-D

kopien

Indlæg af kopien »

Hvis de nærmest har været alene om at stå for det offensive er det så ikke et tegn for at de netop borger for kvalitet når de så scorer stadig??

Tror da at en mand som Juncker vil kunne gøre det aldeles fint i FCM..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, Junker har scoret 12 mål på et bundhold, hvor han og Tommy Olsen har skullet kreere det meste selv.

Til sammenligning har vores farligste mand været Zidan, der scorede 9 mål, og hvis trækker ham ud af sammenligningen, så er vores farligste mand i den netop overståede sæson Pimpong, der nåede 8 mål, hvoraf 3 var i samme kamp (Junker har ikke scoret hattrick).

Uden tvivl producerer vi flere chancer end FCN gør, så mon ikke Junker kan udnytte farligheden, og blande sig i toppen af topscore-listen næste år ?

Peter Ross

kenny

Indlæg af kenny »

Bjørn,Junker er altså bare 24år og derfor stadig mulighed for videre salg

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Jeg vælger at svare på både Peters og kopi´s spørgsmål i samme overgang

Min pointe i forhold til at han mere eller mindre har fået alle chancer er altså at i en klub som FCM er målene delt ud på alngt flere normalt end blot en enkelt angriber. bevares der er altid spillere der scorer mere end andre, og når vi ikke har sådan en i denne sæson, er det også grunden til at vi ikke har en bedre målscore og dermed ikke sølv. Min pointe er dog at når du spiller på et bundhold forventer modstanderne mindre af dig, og ofte er det nogel enkelte på holdet som man spiller fuldt og alene op til. det vil sige at enkelte spillere for relativt flere chancer end andre. Dermed dog ikke sagt at de er bedre spillere end resten af holdet, de virker blot ofte bedre fordi resten af holdet er så ringe.

> Uden tvivl producerer vi flere chancer end FCN
> gør, så mon ikke Junker kan udnytte farligheden,
> og blande sig i toppen af topscore-listen næste år

Jeg vil da håbe at han gør det, såfremt han i næste sæson skal spille for os, men han er sikkert dyr, og som sagt tvivler jeg på hans kvalitet. En spiller som Dennis Sørensen er i mine øjne udtryk for langt bedre købmandsskab og udvikling. DS tror jeg iøvrigt kommer til at score rigtigt mange mål i næste sæson, samtidigt med at han bliver vigtigere og vigtigere for os.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil vædde med at Mads Junker er FCM spiller
> når transfer-vinduet åbner igen...
> Ellers skal han i hvertfald springe fra i sidste
> øjeblik... Pt. skulle de ligge i forhandlinger
> vedr. kontrakten...
>
> Peter Ross

Har du så hørt noget om pimpongs situation forhandler de eller hvad.

Nicolai Kammersgaard
Ross som sportsdirektør, hvis Ørgaard ikke forlænger med Pimpong

Besvar