Rigtige ulve som vender tilbage til Fcm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Rigtige ulve som vender tilbage til Fcm.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har tit tænkt på hvem og hvor mange spillere der er eller har været tilknyttet Fcms 1 holdstrup ( inden for nyere tid ), og som muligvis spiller i udlandet lige pt. Er der nogle af jeg der ved om der er nogle af disse spillere der med sikkerhed vil vende tilbage til Fcm, når deres karriere er ved at være ovre i udlandet. Ja man kan jo ikke give garantier det ved jeg, men hvem er TRUE Wolf - altid fcm`er af hjerte.
Kan i evt. lave en liste over hvem i tror tilhører denne katagori.
Altid Ulv af hele mit hjerte.

Brugeravatar
PH1978

Re: Rigtige ulve som vender tilbage til Fcm.

Indlæg af PH1978 »

Det vil jo kun være ren spekulation.

Umiddelbart ser jeg det som værende spild af tid, at lave en sådan liste. (undskyld)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg vil sige, hvordan ser din liste ud?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter i mange år (20), hvor jeg ikke har haft interesse for superliga fodbold, fik jeg for 2 år siden fodboldglæden tilbage og det skete efter at have set Fcm spille, hvad jeg syntes var flot og sprudlende fodbold.Har ikke den store viden omkring truppen, men der må være nogle spillere som bare er FCM*ere af hjerte. Vil tro uden at vide det, at Hekler måske kunne nævne nogle navne på spillere, som ville foretrække at afslutte deres karriere i Fcm efter en evt. afsluttet udenlandseventyr.
Er fra Århus og kører til Mch Arena til hver hjemmekamp og sommetider til udekampe for Fcm er blevet mit hold resten af livet.
Forza Fcm.

Lazki

Indlæg af Lazki »

Hvad med, Zidan, Dennis Sørensen, Simon Poulsen, Simon Kjær, Winston Reid.....?

Man kan jo kun gisne! ;)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Lazki skrev:Hvad med, Zidan, Dennis Sørensen, Simon Poulsen, Simon Kjær, Winston Reid.....?

Man kan jo kun gisne! ;)
Ligegyldigt hvilken situation, FCM som klub er i på det tidspunkt, hvor ovenstående spillere kunne være aktuelle, vil jeg vædde på, at svaret er henholdsvis:

For dyr, for dyr, for dyr, for dyr og for dyr

Lazki

Indlæg af Lazki »

Mazter81 skrev:
Lazki skrev:Hvad med, Zidan, Dennis Sørensen, Simon Poulsen, Simon Kjær, Winston Reid.....?

Man kan jo kun gisne! ;)
Ligegyldigt hvilken situation, FCM som klub er i på det tidspunkt, hvor ovenstående spillere kunne være aktuelle, vil jeg vædde på, at svaret er henholdsvis:

Prøvede blot at komme med et bud på hvem det evt. kunne være, og være lidt konstruktiv.. men det lykkedes åbenbart ikke.. :shock:

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Lazki skrev:
Mazter81 skrev:

Man kan jo kun gisne! ;)

Prøvede blot at komme med et bud på hvem det evt. kunne være, og være lidt konstruktiv.. men det lykkedes åbenbart ikke.. :shock:
Beklager... Det var ikke ment på den måde. Det er jo navne som umiddelbart vil forstærke start11'er - også i deres karrierers efterår må man forvente. Måske ikke Dennis Sørensen - jeg er lidt blank på hans niveau pt.

Men jeg har virkelig svært ved at se klubben have råd til en "gammel" FCM'er i slutningen af sin karriere, som også kan forstærke holdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har da fået Bak tilbage :mrgreen:

Lazki

Indlæg af Lazki »

Mazter81 skrev:
Lazki skrev:
Mazter81 skrev:Ligegyldigt hvilken situation, FCM som klub er i på det tidspunkt, hvor ovenstående spillere kunne være aktuelle, vil jeg vædde på, at svaret er henholdsvis:

Prøvede blot at komme med et bud på hvem det evt. kunne være, og være lidt konstruktiv.. men det lykkedes åbenbart ikke..
Beklager... Det var ikke ment på den måde. Det er jo navne som umiddelbart vil forstærke start11'er - også i deres karrierers efterår må man forvente. Måske ikke Dennis Sørensen - jeg er lidt blank på hans niveau pt.

Men jeg har virkelig svært ved at se klubben have råd til en "gammel" FCM'er i slutningen af sin karriere, som også kan forstærke holdet
På den måde er jeg nok enig med dig.. men var også mere ment som spillere, der kunne have hjertet i klubben.. Duncan har nok også et AGF hjerte, inderst inde, men er jo som bekendt ikke ens betydende med at han kun vælger med hjertet..

Besvar