FCM versus FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM versus FCN

Indlæg af Ravnen »

Bobar

Indlæg af Bobar »

Hey

Flot kamp i går. Dejligt med lækkert spil på alle fronter, og jeg tror, selvom det er tidligt på sæsonen, at vi går en stor sæson i møde.
Jeg har før været efter Danny Olsen (sidste mange sæsoner), men jeg vil gerne æde hvert et ord, for han virker i hopla for tiden, så super indsats fra ham.
Kibebe spiller rigtig godt og man følte sig sikker, når bolden var i forsvaret, idet han udstråler en god ro.
jeg mener at man kan nævne rigtig mange , der spillede godt igår, så jeg vil ikke bruge spalteplads på at rose her. flot kæmpet FCM (Hvad mener du FCMREAL!)
Glæder mig til Horsens, og mon ikke der er 3 sikre point der :)

KEEP UP THE GOOD WORK BOY`S

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Dejlig kamp, dejlig spil, dejlig vejr og lækkert resultat!

Kæft det var skønt at være tilbage på stadion igen! Hvis vi kan holde formen og dette niveau igennem en længere periode, ser det ganske fornuftigt ud...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ser ud til at vi kommer til at mangle Sly i 2-3 uger: http://www.bold.dk/nyt/Ligner-kortere-Igboun-pause
Det må betegnes som en alvorlig svækkelse. Eftersom Petter nok ikke er klar til på fredag, og det vel er uvidst hvor klar Santiago er, så kan det blive lidt et puslespil at sætte holdet mod Horsens. Man kunne også skifte til 4-4-2 og så smide Jude i front sammen med Janssen.

Besvar