FCM aflyste Djiby Fall-køb

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Badcompany

FCM aflyste Djiby Fall-køb

Indlæg af Badcompany »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fall-koeb

Spændende artikel som i nok allerede har læst.

NyX
Geografisk sted: København S.

Re: FCM aflyste Djiby Fall-køb

Indlæg af NyX »

Det kunne bestemt ha været sjovt at se hvilken forskel han kunne ha gjort - hvis nogen - i den forgangne sæson. Mesterskabskampen var åben, og der var gode chancer for Chl og de millioner det ville have givet, men omvendt ville en manglende succes måske have betydet et endnu større hul i klubkassen. Dertil kommer sponsorer som måske ville komme og gå alt efter succes eller deroute osv osv... Men der er ingen tvivl om at han er en profil, som mere end en gang har bevist, at han er god for både mange og vigtige scoringer.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Badcompany skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -fall-koeb

Spændende artikel som i nok allerede har læst.
Ikke rigtigt noget nyt i artiklen.
Mit indtryk på det tidspunkt var at Russerne ville lave om på aftalen i sidste øjeblik, og Sådan handler Ørgaard ikke. Der blev i hvert fald ikke forhandlet til deadline.

Dette er mit indtryk, ikke noget jeg ved med 100% sikkerhed. Men der var i hvert fald ikke travlhed på kontoret.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Hekler skrev: Ikke rigtigt noget nyt i artiklen.
Mit indtryk på det tidspunkt var at Russerne ville lave om på aftalen i sidste øjeblik, og Sådan handler Ørgaard ikke. Der blev i hvert fald ikke forhandlet til deadline.

Dette er mit indtryk, ikke noget jeg ved med 100% sikkerhed. Men der var i hvert fald ikke travlhed på kontoret.
Så du har vist at Ørgaard forhandlede om Fall indtil sidste dag i transfervinduet? Det synes jeg er noget ævl. Mener overhovedet ikke at have læst her på graven at nogen/dig har meldt ud om dette før jeg læste denne artikel.

Jeg tror mere at de valgte at holde fast i den røde tråd, at satse på egne spillere i stedet, som jo også er klubbens målsætning. Men det er bare super ærgeligt for, som så mange spåede og viste sig at være rigtig, at sidste sæson var den hvor FCK kunne væltes af tronen.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Badcompany skrev:

Så du har vist at Ørgaard forhandlede om Fall indtil sidste dag i transfervinduet? Det synes jeg er noget ævl. Mener overhovedet ikke at have læst her på graven at nogen/dig har meldt ud om dette før jeg læste denne artikel.

Jeg tror mere at de valgte at holde fast i den røde tråd, at satse på egne spillere i stedet, som jo også er klubbens målsætning. Men det er bare super ærgeligt for, som så mange spåede og viste sig at være rigtig, at sidste sæson var den hvor FCK kunne væltes af tronen.
Nu er det jo svært at få noget at vide hvis man blabre ud med det hele tiden.
Men jeg var jo i Portugal med klubben på det tidspunkt.
/Hekler

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hekler skrev:
Badcompany skrev:

Nu er det jo svært at få noget at vide hvis man blabre ud med det hele tiden.
Men jeg var jo i Portugal med klubben på det tidspunkt.
fai nok du var med dem i Portugal, men jeg har kendt Jens i 20 år, og i all de år han har været i Fcm har han ikke lukket noget ud til os og vi er nære venner, heller ikke til hans kone eller mor, de eneste Jens betroede sig til var den aller nærmeste medarbejdere i Fcm Claus og formanden, så jeg tror ikke på den der Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

mnm123 skrev: fai nok du var med dem i Portugal, men jeg har kendt Jens i 20 år, og i all de år han har været i Fcm har han ikke lukket noget ud til os og vi er nære venner, heller ikke til hans kone eller mor, de eneste Jens betroede sig til var den aller nærmeste medarbejdere i Fcm Claus og formanden, så jeg tror ikke på den der Hekler
Nu har jeg ikke påstået jeg ved noget. Jeg har været meget omhyggelig med at sige at jeg havde fået det indtryk. Men når det er sagt, så var det jo noget svært at forhandle, samtidigt med at man sidder og soler sig på træningsbanen med os andre. :ugeek:
/Hekler

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Hekler skrev:
mnm123 skrev: fai nok du var med dem i Portugal, men jeg har kendt Jens i 20 år, og i all de år han har været i Fcm har han ikke lukket noget ud til os og vi er nære venner, heller ikke til hans kone eller mor, de eneste Jens betroede sig til var den aller nærmeste medarbejdere i Fcm Claus og formanden, så jeg tror ikke på den der Hekler
Nu har jeg ikke påstået jeg ved noget. Jeg har været meget omhyggelig med at sige at jeg havde fået det indtryk. Men når det er sagt, så var det jo noget svært at forhandle, samtidigt med at man sidder og soler sig på træningsbanen med os andre. :ugeek:
Var portugal ikke vinter 12, hvorimod artiklen omtaler sommer 11 ?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

tubbe93 skrev: Var portugal ikke vinter 12, hvorimod artiklen omtaler sommer 11 ?
Ja det er rigtigt, jeg havde læst det forkert, jeg ved intet om Fall aftaler i sommervinduet. Sorry, men den skulle også læses flere gange før jeg var sikker på hvad der stod.
/Hekler

Besvar