Nye FC Ebedei talenter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jacob

Nye FC Ebedei talenter

Indlæg af Jacob »

Under Reserveligakampen mod AGF igår så jeg Karsten Werge sammen med Churchill Oliseh, og to unge spillere jeg ikke tidligere har set. De virkede umiddelbart som nogle fysik store gutter.

Jeg kan se at der er blevet skrevet to nye spillere ind i U19-truppen:
21. Noah Olawale Ojuola
22. Chibuike Francic Nnah

Ved nogen noget? Alder, positioner, spidskompetencer?

FobbieRowler

Re: Nye FC Ebedei talenter

Indlæg af FobbieRowler »

Lyder spændende!

Det eneste jeg kan komme frem til, er at de begge er 93'ere
http://www.fcm.dk/index.php?ID=208&hold ... fo&topID=7

http://www.fcm.dk/index.php?ID=208&hold ... fo&topID=7

Simon

Indlæg af Simon »

Jacob skrev:De virkede umiddelbart som nogle fysik store gutter.
Så dem også, men synes nu ikke de så så fysisk stærke ud, men de var begge okay høje. Men det bliver i hvert fald spændende at følge dem :-)

Mose

Indlæg af Mose »

Er der nogen der ved mere om vores nye spillere fra afrika.

Så selv en kamp med dem for ca. en måned siden, hvor jeg var meget imponeret over nogle af dem.

De fire fra afrika der alle er fra årgang 94 så spændende ud. En mand på lidt over to meter som havde det lidt svært med bolden og tre mindre spillere af meget god kvalitet. De små nye afrikanere var lidt svære at skelne fra hinanden, men særligt to af dem imponerede mig meget. De spillede forholdsvis klogt, havde en rigtig god boldomgang og så scorede en af dem på et rigtig flot direkte frispark! Det er vi ikke vant til. Umiddelbart ligner det meget klare forstærkninger af vores kommende u-19 hold, som også var begyndt at se lidt tyndt ud.

Desuden kan jeg se, at der er en spiller mere på vej. En Ragnar Nattestad står oplistet på FCMs hjemmeside under akademispillere.

Er der nogen der ved mere om disse gutter?

Amby

Indlæg af Amby »

Følgende er skrevet af Lars Friis på Facebook:
hermed kort beskrivelse af de fire afrikanere:

Paul Onuachu -angriber
Paul er let genkendelig på grund af sin højde. Han minder meget om Peter Crouch af statur. Han er teknisk dygtig, og han dækker sin bold fantastisk godt. Paul har meget fokus på at score mål, hvilket nogle gange "smitter af" i spillet. Trods sin højde, er han en dygtig dribler, tag ikke fejl af ham!

Benjamin Ayuba - kantspiller
Benjamin er meget hurtig. Han er direkte i sit spil. Hvis vi formår at "sætte ham rigtig op" bliver han en trussel for et hvert forsvar. Benjamins forcer ligger i det offensive.

Musefiu Ashiru - off midtbane
Musefiu er teknisk rigtig dygtig. Han kan vende af på en modstander - selv i en telefonboks :-) Han er MEGET risiko villig i sit spil, og han har sine forcer omkring modstanderens felt.

Emanuel Adebayo - central midtbanespiller
Emanuel er en rigtig to-vejs spiller. Han dækker banen godt defensivt, samtidig med at han gerne deltager i det offensive spil omkring modstanderens felt. Emanuel har allerede scoret på frispark for FCM, hvilket han mener han har gjort til sit speciale. :-)

Vi skal selvfølgelig have tålmodighed med de fire gutter. De skal vænne sig til Europa, til træningen i FCM og til alle de nye input de får hver dag.
Men jeg er helt sikker på at de vil komme til at give os store oplevelser på U19 og på Reserveholdet i den kommende sæson.

Det bliver meget spændende at følge drengene som for øvrigt altid møder med et smil på læben, og en åbenhed vi sjælden har set.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja hvis man bare boede i Herning eller omegn, så ville jeg helt bestemt køre ind og følge alle vores nye talenter. Jeg følger dog alle 1 holds truppens kampe på hjemmebane og af og til udebanekampene, dog ikke hvis det er kampe på djævleøen - for lang transport. Men de nye U-14 , U-15 osv. talenter ville også være dejligt at kunne følge, men det må vente.
Forza Fcm.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

TrueWolfMidt skrev:Ja hvis man bare boede i Herning eller omegn, så ville jeg helt bestemt køre ind og følge alle vores nye talenter. Jeg følger dog alle 1 holds truppens kampe på hjemmebane og af og til udebanekampene, dog ikke hvis det er kampe på djævleøen - for lang transport. Men de nye U-14 , U-15 osv. talenter ville også være dejligt at kunne følge, men det må vente.
Forza Fcm.
Hvis du vil følge de unge så prøv
https://www.facebook.com/pages/FCM-Klub ... 9312340716
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar