Tim Janssen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fisker

Tim Janssen

Indlæg af fisker »

Kære fans i er sku lidt for hurtig på aftrækkeren når det gælder "janssen og manglende mål". Har i prøvet og brække en tå?????

Han har haft 7 muligheder indtil nu i turneringen " ja han har ikke scoret, men giv nu manden en chance???. En hvis herre der scorede for FCK her i aften fra Senegal brugte 1 år, på at få gang i scoringerne, da han ankom til FCK. Bak manden op det fortjener han.

Mvh
Ørgaard

5157

Re: Tim Janssen

Indlæg af 5157 »

Fuldstændig enig i det du skriver, og synes også Kasper J. fortjener det samme (opbakning)

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

100% enig i det du skriver Ørgaard. Bare det at han kommer frem til chancerne er nok til at gøre mig glad, så skal målene jo nok komme engang!

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

Bliver spændende at følge ham.

Vil dog sige at Kasper Jensens linje er lidt kortere men lad os nu se hvad der sker efter vinter pausen hvad angår målmandsduellen er sikker på at Lössl nok skal slå ham af. :ugeek:

Alstrup

Indlæg af Alstrup »

Jeg tror vi er rigtig mange der er enige om at vi skal bakke Janssen op. Desværre vil der altid være nogen der kun ser negativt på tingene og det er en skam. Vi skal støtte holdet og bakke 100% op om dem. Målene skal nok komme men ting tager tid. Og vil også lige tilslutte mig 5157 at opbakningen gælder også ved Kasper Jensen.

Stor respekt herfra at du (Ørgaard) er aktiv på ulvegraven. Det ser man vist ikke i ret mange andre klubber. Hvis det overhovedet sker.

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

Kasper Jensen, Ipsa, Danny, Siv og Borring må jo ligge øre til mindst lige så meget kritik. Fans har deres favoritter og deres syndebukke.

Men den bedste måde at lukke munden på fansene er jo at præstere på banen, det gjorde den omtalte dame også - for kritikken af ham og det der indtil videre har været af Janssen tåler vist ingen sammenligning...og Damen spillede endda nogenlunde godt til trods for manglende mål i starten:
http://www.dagsavisen.no/sport/article482418.ece

Er man ikke 100% klar pga en skade, er det muligvis bedre at vente til man er helt klar.

Når det så er sagt, så skal alle selvfølgelig have en chance og skeptiker eller ej, så håber alle jo på mål i hobetal.
Men hvis man vil slippe for skeptikere og kritikere og bare tilbede i flok, ja så er kirken et bedre sted end et debatforum. Ja eller stadion for den sags skyld, for der bakker man selvfølgelig også alle op!
Forholder det sig således på stadion, kan spillerne jo heldigvis selv vælge hvor meget info de ønsker fra diverse debatfora.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Og ja enig, pissefedt og unikt at have en sportsdirektør der så aktivt engagerer sig via et debatforum.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Jeg er sgu lykkelig for, at man nu i Janssen har fået en angriber, der er farlig i det lille felt - netop det vi har savnet lidt ved farlige franks afgang. Jeg ser faktisk lidt flere kvaliteter ved Janssen (yngre, og så kan han også mere med fødderne, end hvad frank kunne) - og farlige skal da nok komme tilbage som angrebstræner en dag ;)

Men Janssen viser mange træk under en kamp, som der højst sandsynligt er meget fremtidig succes i - og det er da betryggende! Janssen har også en enormt fornuftig udstråling, og virker meget rolig.

Selvfølgelig er det nervepirrende, at man ikke lige får losset de mål ind, som man sidder og håber på! Og skylden er efter en kamp så nem, at lægge over på en nyhentet angriber, fordi der har været så høje håb og forventninger til ham. Men det ligger sgu ikke andet end pres over på hans skuldre, at man bebrejder ham for de manglende mål, og det gavner i den grad ikke hans spil.

Der skal nok komme mange mål ud af Janssen, og de mål skal nok komme hurtigere, når vi bidrager med vores hjælp!

TIL ØRGAARD: Dejligt, at du bidrager her på graven. Det skaber et personligt bånd mellem fans og klub, som man godt nok ikke ser mange andre steder (jeg har hvertfald ikke hørt om andre steder). Det er rigtig fedt, og det skal du i den grad ha' et tak for :)
FC Midtjylland

Noe

Indlæg af Noe »

b skrev:og Damen spillede endda nogenlunde godt til trods for manglende mål i starten:
http://www.dagsavisen.no/sport/article482418.ece
Jeg skal passe på ikke at misforstå dig her, men er sammenligningen mellem Damen og Janssen ikke lige for (hvis vi kun fokuserer på målscoringen)? Damen spillede godt, men det var kun Ståle der kunne se det, mens pøblen krævede ham langt væk fra klubben. Janssen mangler ligeledes målene, men han kommer altså frem til langt flere store chancer på en kamp end nogen anden angriber i FCM i det sidste 3-4 år. Han scorer så ikke på dem lige pt., men det kan komme. Det kan kun tiden vise.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Sammenligningen er lige til højrebenet ja. Men kritikken kan ikke sammenlignes. Janssens kvaliteter er der sat spørgsmålstegn ved på et debatforum (pga hans seneste tid i EfB + en ikke prangende start på heden). Damen blev pebet ud af sit hjemmepulblikum.....!

Ståle kunne se det ja, men der blev da også sat "officielle points" på kontoen via assists.

Kommer frem til flere chancer end nogen anden i lang tid ? Synes man er blevet pebet ørerne fulde af hvor uskarp Sly er ?, det må da alt andet lige kræve at drengen er kommet frem til chancer.

Modgang gør stærk (forhåbentlig). Selvom det ikke ligefrem var tilfældet i Esbjerg.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Kritikken af Janssen høre ikke nogen steder hjemme ENDNU! Manden har spillet 159 af 270 mulige minutter i Superligaen, i Europa League Kvalifikation har han spillet 108 af 270 mulige minutter, det sammen lagt med han har været skadet. Derfor kan jeg ikke forstå kritikken, han er ikke med i spillet ? har er da mindst lige så meget med i spillet som Frank K var da han spillede her, og så vidt jeg ved han Frank haft langt større måltørker.

Når Janssen er kommet over skaden og hele holdet finder den rigtige måde at spille ham på, så skal han nok score. Der er kun opbakning om Janssen her fra :D

Ørgaard : Stor respekt for at du bringer dette emne på banen, og for at du tager dig tid til os fans :D

Noe

Indlæg af Noe »

b skrev:Sammenligningen er lige til højrebenet ja. Men kritikken kan ikke sammenlignes. Janssens kvaliteter er der sat spørgsmålstegn ved på et debatforum (pga hans seneste tid i EfB + en ikke prangende start). Damen blev pebet ud af sit hjemmepulblikum.....!
Ok, forstod ikke at du mente styrken af kritikken. Selvfølgelig er der forskel på at blive pebet ud på stadion, og så være 'offer' her. Men kernen i kritikken mener jeg sagtens kan sammenlignes.
b skrev:Ståle kunne se det ja, men der blev da også sat "officielle points" på kontoen via assists.
Uden at jeg skal fluekneppe, så var det faktisk ikke tilfældet. N'Doye er noteret for 1 assist i hans første sæson, og 4 i hans anden. Man må bare nogle gange anerkende at en fagmand som Ståle (og Ørgaard, håber jeg ;) ) er bedre i stand til at se potentialet, end os på sidelinjen.
b skrev: Kommer frem til flere chancer en nogen anden i lang tid ? Synes man er blevet pebet ørerne fulde af hvor uskarp Sly er ?, det må da alt andet lige kræve at drengen er kommet frem til chancer.
Sly er ikke centerangriber, og hans chancer er ofte et resultat af han eget imponerende forarbejde. Når han lige sætter et par mand af, og afslutter med en forkølet trillebold fire meter forbi mål, så sidder man og ærger sig over hans (spektakulære) uskarphed. Men han kommer altså ikke frem til tre 100%-chancer på en kamp. Jeg vil klart mene at Janssen kommer til flere, og større chancer i hver kamp, fordi han er der hvor han skal være som angriber. Vi kan kun håbe, at han snart rammer den kasse.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

@SteffenO
For mit eget vedkommende drejer det sig egentlig mere om skepsis end om kritik af de første par pauvre indhop. Mener bare ikke, manden er god nok til FCM, det kan folk jo så vælge at tolke som kritik af manden eller som ros til klubben. Janssen selv modbeviser det forhåbentlig ved at score 15+ i de kommende sæsoner.

og jo skepsis hører til på et debatforum for lidenskabelige fans, ellers har vi lige ændret en sportsdirektørs job til det letteste job i verden fra at være det måske næstsværeste (efter trænerens).

@Noe
Forhåbentlig er de og deres scoutingnetværk bedre til at spotte talent/potentiale end vi fans!, vores CV begrænser sig vel for det meste til CM eller Football Manager.
Derudover står vi ikke til ansvar for klubkassen og det smitter jo nok ofte af på de ønsker vi til tider har ;)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Det er jo ikke bare at han ikke har scoret på sine kæmpechancer, manden har jo også været en katastrofe i spillet ude i banen og har slet ikke fungeret som en spiller vi kan pumpe den op imod og så kan han ligge den af.

Indtil han brændte direktøren i Aalborg, havde han vel knapt en boldberøring og syntes også spildprocenten er helt utroligt høj når han endelig rører den.

Han skal snart til at overbevise, ellers tror jeg han ryger bagud i køen..

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Sylvester skrev:Det er jo ikke bare at han ikke har scoret på sine kæmpechancer, manden har jo også været en katastrofe i spillet ude i banen og har slet ikke fungeret som en spiller vi kan pumpe den op imod og så kan han ligge den af.
Det er vel heller ikke det manden er købt for?

FCM vil jo helst ikke spille med lange hårde bolde til angriberne

Besvar