Randers-spiller til FCM
-
Giuseppe Signori
Sakset fra deres hjemmeside "Viborg snydt i sidste sekund".
Viborg snydt i sidste sekund
Svenne P. til FC Midytjylland
Det randrusianske supertalent Svenne Poulsen spiller i næste sæson for FC Midtjylland. Det bekræfter han overfor DjævleSupport. Dermed blev det lang næse i allersidste sekund til Viborg F.F., der var på strandhugst hos de randrusianske nedrykkere efter Svenne Poulsen. Han valgte i stedet et mere attraktivt tilbud på heden. Svenne Poulsen spiller søndag sidste kamp for Randers FC mod Esbjerg. Da nedrykningen var en realitet for Olsens tropper, meddelte Svenne Poulsen, at han ville forlade klubben for fortsat at spille liga-bold. Med skiftet til FC Midtjylland flytter det randrusianske talent også fra byen og bosætter sig i Herning, oplyser han til DjævleSupport.
-
Syrensen
Re: Randers-spiller til FCM
den skulle vist være god nok!
men for mig at se tror jeg også på at svenne kan være en god og tilsyneladende gratis investering da hans kontrakt løber ud her til sommer.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=130541
men for mig at se tror jeg også på at svenne kan være en god og tilsyneladende gratis investering da hans kontrakt løber ud her til sommer.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=130541
-
YahooSeeker [Bot]
-
JesperK
Bedste Randers-spiller i flere sæsoner set fra min side! Glimrende køb.
Velkommen til Svenne!
Velkommen til Svenne!
-
Nicolai Kammersgaard
JesperK skrev:
-------------------------------------------------------
> Bedste Randers-spiller i flere sæsoner set fra min
> side! Glimrende køb.
>
> Velkommen til Svenne!
Og hvad skal vi så bruge ham til så vidt jeg ved spiller han centralmidt og der har vi MH, TR, TF og MT det burde da være nok.
-------------------------------------------------------
> Bedste Randers-spiller i flere sæsoner set fra min
> side! Glimrende køb.
>
> Velkommen til Svenne!
Og hvad skal vi så bruge ham til så vidt jeg ved spiller han centralmidt og der har vi MH, TR, TF og MT det burde da være nok.
-
Mike
Det er også nok hvis man ellers kunne regne med at de alle sammen var 100% skadesfri og 100% moltiveret hele sæsonen. Sådan fungere det jo desværre ikke helt. Konkurence om plads på midtbanen er der en god ting for moltivationen?! Glæder mig til at se hvad Svenne kan tilføre vores hold..
-
Poulsgaard
måske det forhold at vi skal spille 30 kampe i efteråret (?)
uden at have regnet efter men det var et af ERs argumenter for forstærkning.
Jeg ville nok have(og gør stadig) forventet at der kommer 1-2 spiller til truppen der kan forstærke os.
Poulsgaard
uden at have regnet efter men det var et af ERs argumenter for forstærkning.
Jeg ville nok have(og gør stadig) forventet at der kommer 1-2 spiller til truppen der kan forstærke os.
Poulsgaard
-
Mike
Bestemt!! Jeg glæder mig til at se hva Ulvefar hiver op af hatten i den næste tid!! Det virker jo somom der er fløjtet til storvask i en del klubber.
-
YahooSeeker [Bot]
Nu bor jeg selv i Randers, og har derfor også set en del Randers-kampe de sidste år, og Svenne kan også sagtens bruges på fløjen, så han behøver ikke nødvendigvis kæmpe med de 4 du nævner her....
/Ralle - BW#2264
/Ralle - BW#2264