Så noget sammendrag der viste at Danmark havde gjort en fin figur, hvilket kommentatoren også pointerede
I den smule jeg så blev jeg imponeret over højrebacken Aaquist fra FCK og også Rochester Andersen der spiller i HB Køge og så var der en Yussuf Poulsen fra Lyngby der også gjorde det fint - de to sidstnævnte lignede dog hinanden meget så kan godt være blevet lidt snydt
Lidt interessant integrationsmæssigt synes jeg at det er spændende at se at der er flere "fremmed-lignende" navne
Vores egen Oliver Korch kostede Danmark kampen, sammen med angriberne der var alt alt for uskarpe.
Korch burde have taget både det 1. og 2. mål brasserne scorer.
Men en rigtig flot 1.halvleg af Danmark, og de burde da også have været foran med et par stykker ved pausen, hvis nu bl.a. Fischer havde fået skruet støvlerne ordenligt på.
Forresten så er Zohore da en af de mest overvurdere spillere i dansk fodbold.. Hold kæft hvor er han dog ringe.. Stillestående, ugidelig og kæmper ikke det mindste.
Kan virkelig ikke se hvad folk ser i ham, for han har jo ikke andet end en god fysik.
Korch så helt sikkert ik godt ud ved det første mål. Det andet mål kommer efter en kontra, hvor vi lige er blevet snydt for et klokkeklart straffe og har en skadet spiller ude. Om Korch bør tage den, ved jeg ik rigtig, god afslutning fra brasseren. Vores back (vist fra brøndby) så til gengæld skidt ud i den situation.
Fischer viste i perioder sit store potentiale, men skarp var han ik. Brænder en stor chance han selv skaber ved at tøre et par forsvarere. Derudover brænder han en giga mulighed ifm ovennævnte straffe, ser ud til at han fokuserer mere på, at vi skal ha straffe end blot at putte den i kassen selv.
Vigen leverede en stabil præstation på midtbanen. Dk var bedst i starten men døde vel lidt i heden.
Ham backen fra FCK synes jeg i øvrigt ik imponerede voldsomt - mange fejlafleveringer.