Transferønsker - Sommer 2011
Re: Transferønsker - Sommer 2011
Nogen der kender til Christian Keller´s niveau?
http://www.bold.dk/nyt/Gratis-Keller-ka ... dansk-klub
Han kan skifte gratis til en dansk klub.
- 30 år, rutineret højre back der har været fast mand i Tyrkiet. Med fortid i Vejle, Viborg, Lazio, Torino, Lazio og Stabæk.
EDIT: Muligvis omskolet højreback, fra midtbanen ??
- 30 år, rutineret højre back der har været fast mand i Tyrkiet. Med fortid i Vejle, Viborg, Lazio, Torino, Lazio og Stabæk.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Da jeg har tv2 norge på mit fjernsyn, der så jeg meget norsk forbold og Keller var ofte, for ikke at sige en af Stabæk´s bedste hver gang. Men også 3-4 år yngre, ikke fordi alderen er et problem og så alligevel. I den alder bliver man bare lettere skadet end normalt, sådan ser jeg på det. Men om fcm så er en klub som Keller finder spænende kan vi kun gnise om..WBW skrev:Nogen der kender til Christian Keller´s niveau?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Har ikke set meget til Christian Keller siden han smuttede fra Danmark. Men jeg husker ham i hvert fald ikke som højre back, så det må være noget, han er blevet i udlandet, hvis det passer.
Umiddelbart synes jeg ikke, han burde være aktuel. Han kan ikke sælges videre, og vi ved ikke rigtig, hvor han står niveaumæssigt. Hjem til Viborg med ham, så kan han hjælpe dem på vej mod Suppen igen. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg savner dem lidt.
Umiddelbart synes jeg ikke, han burde være aktuel. Han kan ikke sælges videre, og vi ved ikke rigtig, hvor han står niveaumæssigt. Hjem til Viborg med ham, så kan han hjælpe dem på vej mod Suppen igen. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg savner dem lidt.
Keller er for gammel, det er ikke nødvendigt at debattere ham!
I vinters sagde Ørgaard at vi ikke behøvede at kigge på spillere i 30 års alderen, det ville ikke blive aktuelt.
I vinters sagde Ørgaard at vi ikke behøvede at kigge på spillere i 30 års alderen, det ville ikke blive aktuelt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Lige præcis. Hellere satse på en af vore egne end en halvgammel Keller med tvivlsomt niveau.Hekler skrev:I vinters sagde Ørgaard at vi ikke behøvede at kigge på spillere i 30 års alderen, det ville ikke blive aktuelt.
Tvivlsomt niveau i forhold til Sivebæk eller Kasper Hansen? Undskyld hvis jeg slår en hånlatter op såfremtAcebone skrev:Lige præcis. Hellere satse på en af vore egne end en halvgammel Keller med tvivlsomt niveau.Hekler skrev:I vinters sagde Ørgaard at vi ikke behøvede at kigge på spillere i 30 års alderen, det ville ikke blive aktuelt.
Vi har sgu brug for noget rutine og nogle spillere som kan udgøre en fast stamme og ikke bare venter på et første og bedste tilbud fra udlandet, det er vist kun i computerspil at en spilletrup kan bestå af 25 17-22 årige.
Og så er det altså ikke alle 30-årige som har fysik som et poliobarn, det kan sagtens være 4-5 gode år i ham og syntes ikke jeg har hørt om han skulle have en svag fysik
Priske viste med sin enorme erfaring hvad den slags spiller kan tilføre holdet. Årets spiller i Norge, gratis og masser af international erfaring. Syntes ikke der er så meget at tænke over, for vi SKAL have forstærket den højre back, lappeløsninger som Kasper Hansen går ikke overhovedet!
Det behøver du ikke, for jeg tænker ikke på Keller som højreback. Det er muligt, at han har spillet back i Tyrkiet et par år, men jeg ser ham nu stadig som midtbanespiller. Og der har vi simpelthen ikke brug for en eller anden 30-årig gut, der måske slet ikke kan tilføre holdet noget.Sylvester skrev:Tvivlsomt niveau i forhold til Sivebæk eller Kasper Hansen? Undskyld hvis jeg slår en hånlatter op såfremt![]()
En fuldblodshøjreback midt i tyverne ville være en anden snak.
-
Midtjylland
Hiver lige fat i den her igen..
Hvis man kigger på Ørgaards konkurrence, er der en del der svarer: "Jens Berthel Askou".
Hvorfor? Er det ønsketænkning? Rygter man hoppede på? Eller hvad bunder det i?
Hvis man kigger på Ørgaards konkurrence, er der en del der svarer: "Jens Berthel Askou".
Se link:Midtjylland skrev:Hiver lige fat i den her igen..
http://www.bold.dk/nyt/FCM-vil-have-Askou
Det virker bare som om at Ørgaard har mere i posen til os, for han bygger jo en stemning op med sin lille konkurrence, og han glæder sig sikkert til at se reaktionen på de navne han præsenterer i nær fremtid
Efter hans spørgsmål om midtbanespillere, har jeg tænkt lidt over hvem det mon kunne være. Bedste bud er en spiller fra Esbjerg eller Randers. Måske Rieks, Bechmann eller Lorentzen?
Det kan jo være det betyder at enten Danny Olsen eller Jonas Borring bliver solgt.
Det håber jeg dog ikke, for vi har virkelig brug for at få ro på den trup, kigger man to sæsoner tilbage, er der ikke mange spillere tilbage fra dengang.
Så forhåbentlig kun et par ind, og ingen ud. Medmindre der kan findes en lejemål til Fagerberg, han får ikke meget spilletid hvis Janssen kommer.
Efter hans spørgsmål om midtbanespillere, har jeg tænkt lidt over hvem det mon kunne være. Bedste bud er en spiller fra Esbjerg eller Randers. Måske Rieks, Bechmann eller Lorentzen?
Det kan jo være det betyder at enten Danny Olsen eller Jonas Borring bliver solgt.
Det håber jeg dog ikke, for vi har virkelig brug for at få ro på den trup, kigger man to sæsoner tilbage, er der ikke mange spillere tilbage fra dengang.
Så forhåbentlig kun et par ind, og ingen ud. Medmindre der kan findes en lejemål til Fagerberg, han får ikke meget spilletid hvis Janssen kommer.
-
Midtjylland
Som jeg har sagt tidligere, og mere eller mindre er helt sikkert på; Så sker der også mere..
Jeg kan bare ikke se, hvad der gør folk så sikre på Jens..
Ang. det link: De rygter opstod efter han holdte formen lidt i klubben, og jeg tvivler på, at det har noget seriøst på sig..
Jeg håber og tror der sker noget i klubben - helst det vi har skudt med skarpt efter - og ikke andre "nødløsninger"..
Lad mig sige det sådan, for at varme lidt ekstra op : Jens er ikke det varmeste rygte i det forsvar
Ang. det link: De rygter opstod efter han holdte formen lidt i klubben, og jeg tvivler på, at det har noget seriøst på sig..
Jeg håber og tror der sker noget i klubben - helst det vi har skudt med skarpt efter - og ikke andre "nødløsninger"..
Lad mig sige det sådan, for at varme lidt ekstra op : Jens er ikke det varmeste rygte i det forsvar
-
Midtjylland
Bum, nu er det også kommet til medierne..Midtjylland skrev:Som jeg har sagt tidligere, og mere eller mindre er helt sikkert på; Så sker der også mere..
Jeg skal love for der er åbnet op for rygterne. Ikke mindst den lille konkurrence gør det til et frugtbart område for rygter, og jeg ved ikke helt om Ørgaard er klar over hvilke forventninger han nu har rejst hos pøblen (os).
Forsvars problematikken er helt klar. Vi har to midterforsvarer (Bak og Albrechtsen) der ikke spiller alle kampe, 1. backup (Sviachenko) der er skadet resten af året og en højre Back som der ikke er har fungeret vildt godt uanset hvem der har spillet den. (Siv, Kasper Hansen, Albrechtsen).
Spørgsmålet er nu hvad er vores muligheder med de rygter der er lige nu?
Kolja skal i gang igen. Han kan sikkert lokkes med en kontrakt hvor det er meningen han skal skydes hurtigt af igen. Jens Bertel Askou ligner efter hånden et koldt spor, spørgsmålet er så om vi kan klare os med en forstærkning i bag kæden? Jeg tror vi skal finde en mere hvis det skal holde specielt set i lyset af at der nemt kan ryge folk ud af truppen igen, enten en Kolja efter ½ år eller en Juelsgaard til salg hvis han fortsætter i samme spor det næste ½ år.
Jeg siger vi ud over Kolja nok skal have en mere forsvarsspiller, med mindre vi kan finde pengene og en villig Kolja der vil lave en lang kontrakt.
Jeg har en spiller i baghånden men venter lige med at afsløre til jeg kommer med mit bud i Ørgaard konkurrencen
Midtbanen er ikke der hvor der er de store mangler, hvis der hentes en angriber betyder det bare at Sly kan falde lidt tilbage i banen hvor han nok er bedst. Jude er tilbage, med mindre man finder en anden plads til ham og det betyder der er rigtigt mange om buddet på midten.
I Angrebet mangler vi folk, Tim Janssen ligner et bud, jeg kender ham ikke godt nok, men jeg samtidig ikke helt sikker på han er den eneste der forhandles med. Jeg har et andet navn i tankerne, men med kontrakt forhandlinger er det vist ofte et spørgsmål om timing, mere end hvem man vil have. Hvis man får den ene forhandling til at lykkes så er den anden ikke relevant.
Forsvars problematikken er helt klar. Vi har to midterforsvarer (Bak og Albrechtsen) der ikke spiller alle kampe, 1. backup (Sviachenko) der er skadet resten af året og en højre Back som der ikke er har fungeret vildt godt uanset hvem der har spillet den. (Siv, Kasper Hansen, Albrechtsen).
Spørgsmålet er nu hvad er vores muligheder med de rygter der er lige nu?
Kolja skal i gang igen. Han kan sikkert lokkes med en kontrakt hvor det er meningen han skal skydes hurtigt af igen. Jens Bertel Askou ligner efter hånden et koldt spor, spørgsmålet er så om vi kan klare os med en forstærkning i bag kæden? Jeg tror vi skal finde en mere hvis det skal holde specielt set i lyset af at der nemt kan ryge folk ud af truppen igen, enten en Kolja efter ½ år eller en Juelsgaard til salg hvis han fortsætter i samme spor det næste ½ år.
Jeg siger vi ud over Kolja nok skal have en mere forsvarsspiller, med mindre vi kan finde pengene og en villig Kolja der vil lave en lang kontrakt.
Jeg har en spiller i baghånden men venter lige med at afsløre til jeg kommer med mit bud i Ørgaard konkurrencen
Midtbanen er ikke der hvor der er de store mangler, hvis der hentes en angriber betyder det bare at Sly kan falde lidt tilbage i banen hvor han nok er bedst. Jude er tilbage, med mindre man finder en anden plads til ham og det betyder der er rigtigt mange om buddet på midten.
I Angrebet mangler vi folk, Tim Janssen ligner et bud, jeg kender ham ikke godt nok, men jeg samtidig ikke helt sikker på han er den eneste der forhandles med. Jeg har et andet navn i tankerne, men med kontrakt forhandlinger er det vist ofte et spørgsmål om timing, mere end hvem man vil have. Hvis man får den ene forhandling til at lykkes så er den anden ikke relevant.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
-
Midtjylland
Havde postet noget i konkurrence-tråden, men det passer nok bedre her:
Ret interessant, at der intet står om salg. Det var det første jeg tænkte over, lige da overraskelsen over sådan en konkurrence havde lagt sig.
Jeg forventer 2-3 ind, og regner også stærkt med det. Dette har egentlig intet med tråden at gøre, men så må den gå ud til Ørgaard: Få nu lige det sidste i hus, både frem og tilbage
Planen er klar oppe i hoved - og jeg håber Ørgaard har den samme..
GO GO GO!
Jeg tror vores forsvar får et rigtig godt hak op, også selvom der måtte ryge en enkel eller to fra bagkæden.
På vores midtbane tror jeg desværre ikke, at der sker noget. Og dog, noget siger mig - med alle de andre ting i hovedet - at Ørgaard kunne overraske her, og jeg gætter på Lorentzen. Kamper og Beckmann ser jeg intet i, og slet ikke hos os. Som jeg ser det, har vi ikke brug for en sådan type, mens Lorentzen vil kunne bidrage med noget længere fremme, en masse overblik.. Han skal videre, hvis han vil omkring landsholdet, og jeg tror det er i ligaen.
Fremme i angrebet, er der nok ingen tvivl længere. Det er fremme i medierne og jeg formoder at den er god nok, sammensat med alt det andet. Jeg forventer vi sender mindst en angriber ud på en lejekontrakt, og han må meget gerne være svensker..
Udover det, ville det være kanon, at skyde Borring afsted..
EDIT: Jeg tror, at mange af os fans, vil være meget overrasket efter dette transfervindue. Jeg tvivler på, at særlig mange havde forventet det store, blot håbet..
Ørgaard; Du er genial..
Ret interessant, at der intet står om salg. Det var det første jeg tænkte over, lige da overraskelsen over sådan en konkurrence havde lagt sig.
Jeg forventer 2-3 ind, og regner også stærkt med det. Dette har egentlig intet med tråden at gøre, men så må den gå ud til Ørgaard: Få nu lige det sidste i hus, både frem og tilbage
Planen er klar oppe i hoved - og jeg håber Ørgaard har den samme..
GO GO GO!
Jeg tror vores forsvar får et rigtig godt hak op, også selvom der måtte ryge en enkel eller to fra bagkæden.
På vores midtbane tror jeg desværre ikke, at der sker noget. Og dog, noget siger mig - med alle de andre ting i hovedet - at Ørgaard kunne overraske her, og jeg gætter på Lorentzen. Kamper og Beckmann ser jeg intet i, og slet ikke hos os. Som jeg ser det, har vi ikke brug for en sådan type, mens Lorentzen vil kunne bidrage med noget længere fremme, en masse overblik.. Han skal videre, hvis han vil omkring landsholdet, og jeg tror det er i ligaen.
Fremme i angrebet, er der nok ingen tvivl længere. Det er fremme i medierne og jeg formoder at den er god nok, sammensat med alt det andet. Jeg forventer vi sender mindst en angriber ud på en lejekontrakt, og han må meget gerne være svensker..
Udover det, ville det være kanon, at skyde Borring afsted..
EDIT: Jeg tror, at mange af os fans, vil være meget overrasket efter dette transfervindue. Jeg tvivler på, at særlig mange havde forventet det store, blot håbet..
Ørgaard; Du er genial..
Så vidt jeg ved, så har Djiby Fall kontrakt udløb til vinter, så han må da være billig at få i hus?
Synes man burde forsøge at hente ham nu, eller gratis til vinter!
Synes man burde forsøge at hente ham nu, eller gratis til vinter!