En meget lille smule af billederne her:

Respekt.. Det er sgu flot Ravnen, det må man sige og selvfølgeligt respekt for alle frivillige.Ravnen skrev:Jeg optog kampen på video, men har simpelthen ikke haft lyst til at gense den![]()
Men ja jeg får da absolut nogle andre ting med, som man ikke oplever på tribunen. Er jo helt anderledes tæt på trænere, spillere og alt personalet. Men det er jo også lysten der driver værket.
Lavede en lille statistik for et par uger siden, for sjov skyld. Er på min 9 sæson som FCM fotograf, har fotograferet 138 kampe for FCM (pt), taget over 25.000 brugbare billeder (der bliver jo selvfølgelig slettet en del også), slidt fire kameraer op alene på FCM billeder, brugt over 50.000 kr på dem. Kørt ca. 18.000 km for at komme til kampene. Og det hele frivilligt uden at tjene en krone.
Men når man står på stadion, så er der jo et væld af frivillige, som hver eneste kamp står parat for ulønnet at hjælpe deres klub. Husk at give folkene i pølseboderne, kontrollørerne og alle de andre, et smil næste gang![]()
Det må blive en udekamp så, hæng mig op på det, jeg gir' fadbamserRavnen skrev:Haha. Faktisk har jeg aldrig haft en "fridag" på Fortet, ikke en eneste gang har jeg sat ned (eller stået på Nordea) og set en kamp på vores dejlige stadion. Så det med en fridag kan blive lidt svært, men det kunne absolut være hyggeligt at hilse på dig live
Jeg spillede måske fodbold på det tidspunkt, men ellers var der også et større rend til toiletterne i løbet af eftermiddagenRavnen skrev:Tusind tak Jan! Jeg kiggede efter dig i Fælledparken, ville have hilst på, men så dig ikke lige. Du har også leveret en stor indsats med BWE!
Må have lavet et tema med stadionbyggeriet i galleriet på fcmfoto.dk, jeg tror ikke billederne er her på BWs galleri mere.
Byggeriet var stort dengang man var vant til Ikast Stadion, kæmpe stort. Vi er i hele taget en klub som har oplevet en enorm udvikling på kort tid, selvom et trofæ endnu mangler.