Der er fandme længe endnu gutter!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper - BW415

Der er fandme længe endnu gutter!

Indlæg af Jesper - BW415 »

Kl. er nu 20.02, der er nu 1968 min til årets anden store finale - har lige læst de to trupper og lidt optakt her og der, og fandme om nerverne ikke allerede nu er ved at indfinde sig...

Ved ikke hvordan jeg skal fordrive tiden indtil søndag kl. 15.00 uden at sove et par og 30 timer i træk - og så var det jeg tænkte: nogle gode forslag..:)??

Kl. er nu 20.07, der er nu 1963 min til årets anden store finale

/Jesper - nu med FCM - ÅB 8-0...:)
Senest rettet af Jesper - BW415 2. jul 2005, 17:45, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Re: Der er fandme længe endnu gutter!

Indlæg af Jesper BW1100 »

Aner det ikke... Men kan da lige tude lidt så du ved der er en som har det værre end dig... ;) Jeg tager på ferie lørdag og er forhindre i at komme på SAS Arena. Men jeg havde så fundet ud af at der var 3+ der hvor jeg skal hen... Men fandme om de så ikke sender segundabold fra Brøndby Stadion hvor FC Rødvin kommer på besøg.... SKAM JER VIASAT!!!!!!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan slet ikke fatte at du spørger...

Idag fra kl. 15 af har der gået folk ude i Loungen for at arbejde på TIFO til på søndag... - Du kunne da hjælpe der!

/Damsgaard - Som tager hatten af for Mini - Kopi - Ross og alle i andre som går og arbejder på TIFO'en til søndag! Kanon!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Går ikke udfra dette var til mig men i stedet den anden Jesper ? :)

YahooSeeker [Bot]

Lige præcis.. ;-)

/Damsgaard - Som nok havde været med til at hjælpe hvis det ikke lige var fordi at han først skulle 1 time med tog... :-(

Ravnen

Re: Der er fandme længe endnu gutter! (Le Mans OT)

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg ved godt hvad jeg skal fordrive tiden med, der kommer Le Mans i TV fra kl 14 i morgen (mener jeg). Det er faktisk lidt råddent vi har hjemmekamp mens Le Mans bliver afgjort...! - Men jeg må jo sætte videoen til at optage det.

Vinder Tom mon igen? Tja hvis han endnu engang er en "lucky bastard" (hans egne ord) så kan alt ske (-;

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Le Mans ?

Så kan man da lige så godt se synkron-svømning eller Schweiz Rundt :-)

Næh Jesper, du burde tage ned og se Ikast-AaB i Danmarksserien lidt senere i dag, ellers kan du tage ud og se Herning-Tjørring...

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Le Mans ?
>
> Så kan man da lige så godt se synkron-svømning
> eller Schweiz Rundt :-)

Schweiz Rundt bliver skam fulgt tæt (-:

Le Mans er bare det sejeste indenfor motorsport, måden mandskab og materiel bliver spændt til bristepunktet. Specielt natten er spændende, møder jeg op med sorte rande under øjnene til Aab-kampen så ved I hvad årsagen er (-;

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvad er det interessante ved motorløb ?

Mange påstår det er fedt, men helt ærligt; Det er sgu da bare en bil der kører rundt... Hvad er det fede ved det ?

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad er det interessante ved motorløb ?
>
> Mange påstår det er fedt, men helt ærligt; Det er
> sgu da bare en bil der kører rundt... Hvad er det
> fede ved det ?

Hvis du ikke ved det så er det umuligt at fortælle dig om det.
Det svarer til at du skulle overbevise mig om charmen ved hunbold, men eftersom jeg overhovedet intet føler for den sportsgren er det omsonst (-.

YahooSeeker [Bot]

Men hvor fedt er det egentlig når racerkørende ikke har lige gode biler?? vinderne i disse løb er jo ikke hvem der er bedst, men hvem der har råd til den bedste bil ?!?

Eller tager jeg fejl ?? :)

Thø / BW#2660

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Hvis ikke man oplever en vis fascination, kan det ikke forklares.

Fodbold er jo også "bare" 22 mand der løber rundt efter en bold. Og professionel fodbold er der slet ingen spænding i - for de rige klubber køber jo de bedste spillere, og vinder derfor det hele... ;-)

Glen

Indlæg af Glen »

@ Thø / BW#2660 - Du får lige dagens smiley :o) får denne bemærkning. Og så held og lykke på søndag, jeg håber sq i trækker de bolsjestribede rundt i SASmanegen på søndag :o)

YahooSeeker [Bot]

Ravnen skrev:
>
> Det svarer til at du skulle overbevise mig om
> charmen ved hunbold, men eftersom jeg overhovedet
> intet føler for den sportsgren er det omsonst (-.
>

Hvis du ikke kan se det efter de sidste nye udmeldinger fra en hvis gammel gris til sepp blatter, så tror jeg sgu du er på det forkerte "hold" :-)

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=383422

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Uanset hvordan du vender og drejer det, så gælder det stadig bare om at få en bil rundt så hurtigt som muligt og du har to knapper at dreje på: Bilen og manden. Synkronsvømning er mere spændende!

I fodboldt har du 11 individer på hvert hold der har forskellige styrker og svagheder og samarbejdet dem imellem er afgørende for kampens udfald.

At sammenligne en mand i en bil med Verdens fornemste og mest elskede sport er tæt på at være en fornærmelse, lige som det er at mod ordet "charme", at bruge det i samme sætning som hunbold (med mindre det er deltagerne i sig selv vi taler om ;o)

Lund

Besvar