FCM - BIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: FCM - BIF

Indlæg af NyX »

Er jeg den eneste som er lettere nervøs for dagens opgør? Jeg synes bif har vist lovende takter her på det seneste og frygter især Agger og KD samt Goodsons hovedspil på standardsituationer.

Omvendt tror jeg at Sly kan gøre ondt på deres bageste område og skabe plads til folk som Thygesen og JP fordi han givetvis vil trække folk til sig.

Det bliver med garanti en gyser og muligvis også en ond kamp med masser af kort.
Typer som Mike Jensen og ham hollænderen jeg ikke pt kan huske hvad hedder har en tendens til hårdt spil, hvilket både kan blive problematisk, men også være en fordel såfremt de kan provokeres til at begå fri-/straffespark og eller få advarsler måske tidligt i kampen.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Nogle bud på start 11?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fremragende indsats over hele linjen!

Ubeskrivelig dejlig fornemmelse på stadion i dag, hvor spillet, stemningen og viljen var bedre end længe set.
En helt igennem fremragende præstation over hele linjen, undtagen et skidt indhop af Albæk og til dels Borring, men det skal ikke pille pynten af en fuldt fortjent sejr over kjøbenhavnerne!

Sylvester spillede vel noget nær sæsonens MOM, mindes ikke en bedre kamp fra en enkeltstående spiller end den Sylvester lagde for dagen i dag..

Fortsat applaus til den nye capo, en god indsats der medvirkede til en stemning sjældent set. Lad os tage den med til Parken"!!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Fed kamp! Og flot, flot FCM præstation. 1. Halvleg var outstanding og eneste minus var vel vi ikke allerede havde lukket kampen med 3-0.

Bak er virkeligt trøst i karakter, juelsgaard overstråler fundstændig Brøndbys to landsholdskandidater (wass og randrup), Hassan og izunna med rigtige gode præstationer virker så hurtige iforhold til Brøndbys midtbane idag, ipsa bliver bedre og bedre og man er jo efterhånden helt tryk?! Kasper Jensen viser vi alledere har afløseren for løssl når/ hvis ham smutter til sommer efter em.

Igboun fortjener et linjeskift for hold da kæft en præstation! Han er superligaens største talent pt. Imo. Fantastisk indsats.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

NyX

Indlæg af NyX »

Simpelhen formidabelt over hele linjen. Sly var dog i en klasse for sig i det offensive spil. Det var en fornøjelse at se :D :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fremragende indsats af holdet i dag. Det var virkelig i international klasse i første halvleg, vi spiller mildest talt Brøndby ud af banen. Anden halvleg var også fin, jeg tror Brøndby fik justeret lidt i pausen, så de ikke blev udstillet helt så meget i anden halvleg.
Det var en kamp på niveau med sejren over FCK, vi har virkelig et højt topniveau. Særligt afrikanerne var outstanding i dag, Igboun i særklasse!

Det lover godt for de sidste kampe i sæsonen, vi ser ud til at have fået styr på det hele igen, efter vores krise. Det er utroligt hvad lidt medgang og selvtillid kan gøre ;)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Sikke en fremragende kamp at være vidne til.. Der skete altid noget i kampen.
Jeg har endnu ikke set Sly præstere så godt i Superligaen som idag, det var jo helt vildt.
!

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg fryder mig rigtig meget over dette billede: Billede

Intet mindre end genialt af Sly..
!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

NyX skrev:Simpelhen formidabelt over hele linjen. Sly var dog i en klasse for sig i det offensive spil. Det var en fornøjelse at se :D :D
Kunne ikke sige det bedre selv!

+ totalt opløftende at se at vi har en klassemålmand i ærmet, når/hvis jonas smutter efter U21 EM ! :D
>> han var da bare totalt sikker og afventende i alle hans indgreb! Jeg tror kun jeg så kan lave en fejl da han kom til at sparke den ud over sidelinien på et målspark! :)
Den sidste hvor bak er ved at lave selvmål, var ikke hans skyld synes jeg :oops: <<
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ravnen skrev:Vi skal "bare" lukke Krohn-Dehli 100% ned, så har de ikke rigtig andet at komme med. Vi skal være aggresive i vores pres spil, og konstant være over dem når de har bolden. Og så skal Sylvester forsætte målstimen! :mrgreen:
Det fik vi da vist gjort meget godt, og Sylvester forsatte målstimen. Målstimen må gerne forsætte hele ugen til og rigtig eksplodere på søndag :mrgreen:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Fremragende indsats af drengene i går! Især i første halvleg blev Brøndby jo kørt ud af MCH Arena på røv og albuer. Eneste anke er at vi kun vinder med 1-0. Vores seneste sejr på mere end ét mål var forårsåbningen mod FCK. Det lægger noget af et pres på det unge hold i slutminutterne når man kun fører med én, især når man har haft rigelig med chancer til at score både 2,3 og 4 gange. Men det gik jo alt sammen, og så satser jeg på de ekstra mål gemmes til pokalfinalen i Parken ;-)

Karakterer:

Kasper J - 10
Strålende indsats af Kasper i går. Har 2 fine redninger i første halvleg på skud fra Krohn-Dehli og Agger. Er usvigelig sikker i sine indgreb og udstråler en dejlig ro. Laver kun 2 fejl. Den ene hvor han sender et udspark udover linien og den anden i fejlkommunikation med Bak til slut, som kunne have været fatal.
Jeg ville være fuldstændig tryg ved ham som 1.keeper, hvis Lössl bliver solgt.

Kasper H - 8
Fik et ret tyndt gult kort i starten af kampen, som jeg synes hæmmede ham lidt. Det er tydeligt han er stærkere defensivt end Siv, mens han til gengæld ikke kommer så meget med frem; i hvert fald ikke i går.

Julle - 10
Julle var fremragende i går. Han bliver bare bedre og bedre. Havde fuldstændig styr på Wass defensivt og har mange fine løb fremad banen. Er tydeligvis i topform, og må banke på til en start plads på U/21 landsholdet til EM trods den store konkurrence på hans plads!

Ipsa - 9
Lavede en enkel fejl, som gav Agger en halv friløber i første halvleg. Den tog Kasper sig heldigvis sikkert af. Derudover leverer han en stærk og stabil indsats. Jeg synes han har grebet chancen fint i Eriks og Martins skadesfravær.

Bak - 10
Den gamle Bak er tilbage. Der var en del der tvivlede på Baks evner i efteråret i hans første halvsæson for os efter hjemkomsten. Men med hans indsats i foråret har han gjort alt det til skamme. Hans hjerte banker for FCM. Han går forrest hver enig fucking eneste gang og giver sig 110 %. Og når han så samtidig spiller på et konstant højt niveau som tilfældet var i går kan man jo ikke andet end elske ham!!!

Rilwan - 9
Fremragende offensivt. Var milimeter fra at bringe os på 1-0 da han kanonerer bolden på overliggeren. Derudover han har en del fine aktioner, tydeligt eksemplicifiseret ved hans bolderobning på midten af banen midt i 2 halvleg hvorefter han sætter i et kommandoraid ned af banen og spiller Sly fri til en stor chance, som Stephan Andersen desværre redder. Det klodsede straffespark trækker dog ned.

Danny - 8
God arbejdsindsats af Danny. Tror jeg talte hele 4 glidende tacklinger fra hans side i første halvleg. Det plejer han at skulle bruge en 7-8 kampe på at nå op på ;-).
Bliver måske nok overstrålet offensivt af Rilwan og Sly, men, modsat tidligere, kan der ikke sættes en finger på hans arbejdsindsats.

Izunna - 10
Overmatcher fuldstændig Brøndbys midtbane. Var fremragende i det defensive arbejde, hvor han slidder og slæber. Og så krydrer han det samtidig med en fin assist. Det er noget af en lille guldfugl vi har os her :-)

JP - 8
Arbejder ligesom Danny fortrinligt, men synes bare der mangler det sidste. Hans gigantafbrænder i 1. halvleg overtid siger ligesom det hele. Han mangler stadig de sidste 10-15 % før han er tilbage på topniveau. Men lad os håbe på det kommer med tiden!

Thyge - 8
Lettere anonym igår, og bliver klart overstrålet af angrebsmakkeren Sly (men hvem gjorde ikke det?! :-)). Men hans arbejdsrate er stadigvæk imponerende høj. Tror han kunne løbe derinde endnu uden at blive træt.

Sly - 11
Kommentarer er stort set overflødige. Jeg kan nøjes med at henvise til dette link:
http://www.bold.dk/nyt/Riddersholm-Igboun-ejer-banen

Albæk - 7
Småskidt indhop af Albæk der aldrig rigtig kommer igang.

Borring - UB

Faberberg - UB

NyX

Indlæg af NyX »

bobthebuilder_dk skrev: + totalt opløftende at se at vi har en klassemålmand i ærmet, når/hvis jonas smutter efter U21 EM ! :D
Jeg kendte umiddelbart ikke meget til Kasper Jensen inden kampen, men som Byggemand Bob nævner, så var det indtryk han leverede i går rigtig godt ;) . Han var (virkede) tilsyneladende meget uberørt af situationen og signallerede en ro og autoritet, som man vel sjældent oplever af en 'debutant' - heller ikke selvom han allerede har et par år på bagen og hermed også forventes at have den portion rutine der følger med. Såfremt han ikke overpræsterede, så tror jeg tror bestemt han kan være en udmærket erstatning for Lössel såfremt han bliver så varmt et navn efter U21 EM, at klubben ikke længere kan (dvs. har råd til) holde på ham. Spørgsmålet er imidlertid så, hvem der i så fald, i lyset af dette eventuelle scenarium, skal være andetvalg?

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

Jesper BW1100 skrev:Fremragende indsats af drengene i går...
Tillykke med den flotte sejr. Hvilken karakter vil du give jeres indsats på tribunen?
Vestegnen

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Hvis jeg må komme med en melding så vil jeg sige 8-10 stykker.
!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Så desværre ikke kampen, men hvor er det da bare dejligt med en sådan sejr og har hørt alle de store roser til bla. Sly.

Fedt med en sejr i kampen og dejligt at få slået fast at det hedder sig europæisk næste sæson og kan vi fortsætte den gode opadgående stime vi er i, kan det ende med en helt kanon afslutning på sæsonen. Godt gået af drengene.

Besvar