Sylvester skrev:Det siger desværre en del om Sivebæks færdigheder som back, når Bordinggaard ikke har kunnet finde plads til en spiller som er fast mand på sit hold i Superligaen i en 40 mands stor bruttotrup
http://www.bold.dk/nyt/U21-bruttotrup-m ... og-Eriksen
Brøndby slår os desværre også hele 8 - 3 i den bruttotrup. Er vi trådt skidtet tilbage og er igen kun blandt de næstbedste talentudviklere herhjemme?
8-4, da Erik Sviatchenko helt sikkert ville have været med. Må egentlig også sige at jeg synes det er lidt i overkanten med de Brøndby spillere. Men Gehrt burde ikke være med. Han har vist noget energi og vilje, men det synes jeg da ligeså meget hvilsom har. Nogle gange virker det som om det at være Brøndby spiller lige giver en nemmere vej.
1. Michael A. B. Falkesgaard:
Han er med som målmand, men dem er der også 5 med af, og jeg kan ikke forestille mig andet end at han bliver siet fra. Det bliver nok Løssl og Mikkel Andersen der kommer med. De har været med alle de gange jeg husker et U-21 landshold udtaget.
2. Anders Randrup:
Han har ikke nogen høj stjerne hos mig da jeg ikke synes han er en specielt god fodboldspiller. Men han har spillet 17 U-21 kampe, og er derfor vel at regne som fast mand. Så på den led er det meget fortjent.
3. Daniel Wass:
Han skal med, det er sikkert. Han har været Brøndbys måske bedste spiller i år, og haft en stor betydning. Det til trods for at han har meldt ud at han ikke forlænger. Han ahr spillet 10 kampe, så han har også været med et par gange.
4. Daniel Stenderup:
Jeg ved ikke om han spiller hver gang i Brøndby, men han har kun optrådt på U-21 holdet 1 gang. Så om det igen bare er fordi han har gjort det godt i Brøndby (har ikke lagt mærke til ham så det skal jeg ikek gøre mig klog på), at han er med.
5. Jens Stryger Larsen:
Syntes jeg egentlig heller ikke har vist så meget i klubben. Har optrådt 5 gange på U-21 så ham ved jeg ikke er inde eller ude. Eller om det er fortjent.
6. mathias Gehrt:
Nævnt i toppen.
7. Mike Jensen:
Heller ikke min kop te, grundet hans overtændning og attitude på banen. Men så ham da U-21 spillede mod Ukraine i Herning, og han spillede faktisk med godt overblik, og styrede midtbanen.
8.
Nicolaj Agger.
Tja, han spiller ligesom Gehrt fast på Brøndbys hold, og han har faktisk gjort det godt. Har spillet 8 kampe med 2 mål til følge, så tror han kommer med.
Opsummering:
Jeg tror der kommer 4 med. Randrup, Wass, Jensen og Agger. Derudover måske en lille chance for at Stryger Larsen kommer med. Af dem er randrup, og Jensen formentlig sikre startere, og jeg tror måske Wass kan spille sig i start-11. Det giver dem 2 måske 3 i startopstillingen. Vi har Løssl som helt sikker starter, og jeg tror også Albæk kommer til at starte inde. Så samlet set syntes jeg ikke de har overhalet os. De har bare mange spillere som er blevet udtaget, og ja jeg tror det er fordi de kommer fra Brøndby.