For fanden hvor vigtigt.
Mine nerver hænger uden på og jeg har i dag skræmt en hundeejer hjem og udskud et bands start fordi jeg råbte for meget.
Kunne pga. arbejde ikke nå busturen men for helvede hvor ville jeg gerne have været der.
Nu skal vi i Parken!
Alle mand skal hjem og bed om fri 23 maj. Det er en almindelig søndag d. 22 maj, så enten skal man have fri eller møde sent.
Jeg ved jeg ikke skal op kl 5 om mandagen som normalt det virker i hvert fald urealistisk.
Men hvad helvede det er 4 gang vi prøver nu som FCM og nogle har været med i 3 IFS forsøg inden da, så alle gode gange 7???
Jeg hamrende ligeglad med hvad historien siger uanset hvad bliver den næste pokal tur altid den bedste!!!
Så er der nu planlægningen begynder, hiv venner og bekendte, naboer og arbejdskammerater med, vi kan helt sikkert blive fler end sidst hvad siger i til en mål om 15k Midtjylland fans i Parken???
Hell yeah, fucking Yeah!!!!
Hell yeah, fucking Yeah!!!!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Hell yeah, fucking Yeah!!!!
Det er meget, 7 gange uden at vinde..
Men denne gang vinder vi, jeg kan mærke det
Alle mand til Kjøwenhavn, det bliver som altid en fantastisk dag med fest og farver!
Alle mand til Kjøwenhavn, det bliver som altid en fantastisk dag med fest og farver!
Og kolde pilsnere fra Q8 på Nørre AlléRavnen skrev:Det er meget, 7 gange uden at vinde..Men denne gang vinder vi, jeg kan mærke det
![]()
det bliver en konge tur lige som sidste år.
kunne være genialt med lige så mange fans som sidst
kunne være genialt med lige så mange fans som sidst
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Det er såååå SKØNT dette her .. Fuck mine nerver sad uden på tøjet under straffe - og jeg bad flere gange til de højere magter
Og da jeg så Sly skyde og Cirkus Winde få hånden på - tør slet ikke sig hvad jeg tænke og der gik sgu 2 sek inden jeg fattede at Sly faktisk scorede
Og nu har man gang i et større puslespil - vi er indtil videre 4 mand som vil forsøge at leje en campinghytte i hundige fra onsdag 18 maj og til 23 maj - og så lave en miniferie ud af det, men superligakamp og finalekamp
Har kontaktet campingpladsen * så håber de med 14 dags varsel siger ja til at have os-
Ellers tager vi sgu et telt
for dette er for stort. Gid jeg kunne invitere alle bw´er - men så tror jeg de siger nej

Og da jeg så Sly skyde og Cirkus Winde få hånden på - tør slet ikke sig hvad jeg tænke og der gik sgu 2 sek inden jeg fattede at Sly faktisk scorede
Og nu har man gang i et større puslespil - vi er indtil videre 4 mand som vil forsøge at leje en campinghytte i hundige fra onsdag 18 maj og til 23 maj - og så lave en miniferie ud af det, men superligakamp og finalekamp
Har kontaktet campingpladsen * så håber de med 14 dags varsel siger ja til at have os-
Ellers tager vi sgu et telt
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Det var god stil, at du så kom hen til banegården og tog imod busserne, Hekler!
Men hold da fast - 2-0-målet og Poulsens afgørende spark til sidst. Jeg skal da lige love for, at der blev festet igennem i Esbjerg! Det er det vildeste og mest nervepirrende, jeg har oplevet på en udebanetur.
Sjældent har 50 kroner da været så godt givet ud.
Men hold da fast - 2-0-målet og Poulsens afgørende spark til sidst. Jeg skal da lige love for, at der blev festet igennem i Esbjerg! Det er det vildeste og mest nervepirrende, jeg har oplevet på en udebanetur.
Sjældent har 50 kroner da været så godt givet ud.
Sådan havde jeg det også - men det var nu da Albæk sparkedeGizmo aka Jeff skrev: Og da jeg så Sly skyde og Cirkus Winde få hånden på - tør slet ikke sig hvad jeg tænke og der gik sgu 2 sek inden jeg fattede at Sly faktisk scorede![]()
![]()
Men Sly havde helt 100 ikke været et af mine valg - hverken med hans hidtidige præcision, han haltede lidt og han er jo yngre end 2 konfirmander tilsammen...
Men fedt fedt fedt. Jeg skal heldigvis først møde 930 d. 23
Hvad skete der i øvrigt for at Winde stod en hel god kamp?
vi sang jo helt fantastisk. Alle fans var jo i en feststemning der sjældent er set.
Jesper Juulsgård spillede en kanon kamp. men hold da op den straffesparks konkurrence, det var jo ikke til at holde ud. Men sikke en forløsnning, da Jacob Poulsen scorede de sidste mål.
Sikke en dejlig stemning på vej hjem i bussen. Din fik damax gas
Vi skal i parken og håber, i den grad der kommer mange fans og støtter holdet, så vi kan få den pokal med hjem.
vi fortjener og vil sejre d 22 maj, har en fantastisk mave fornemmelse.
Tillykke til fans, holdet og ikke mindst Glenn Ridersholm. håber du fik skrevet en fremragende tale til din datter under straffesparks konkurrencen