AAB-FCM
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: AAB-FCM
Jeg kan se der figurere en Mads Pedersen i truppen. Er det et ungt talent jeg bare ikke har hørt om eller hvordan ligger landet der?
!
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Mads Pedersen er midtbanespiller? Har vi ikke nok af dem i forvejen?pedersen7500 skrev:Jeg kan se der figurere en Mads Pedersen i truppen. Er det et ungt talent jeg bare ikke har hørt om eller hvordan ligger landet der?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Du ved jo ikke hvordan man evt tænker at spare nogle i løbet af kampen, hvis vi får mulighed for det..sebastian94 skrev:Mads Pedersen er midtbanespiller? Har vi ikke nok af dem i forvejen?pedersen7500 skrev:Jeg kan se der figurere en Mads Pedersen i truppen. Er det et ungt talent jeg bare ikke har hørt om eller hvordan ligger landet der?
Du ved heller ikke om nogle af de etablerede trækker med mindre skader..
Er han offensiv eller defensiv..
Min pointe er, at der er flere parametre end vi bare har masser af midtbanespillere
Må indrømme at min optimisme før denne kamp, kan ligge et meget lille sted.
Vi har et ikke-eksisterende angreb, og er muligvis nede på 5. + 6. valget i midterforsvaret (Erik, Albrechtsen, Ipsa ude og KBN tvivlsom), samtidig med at vi har en kamp i benene fra onsdag.
Jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan holde AaB fra at score med det forsvar, og vores angreb er ikke i stand til at score nok mål til, at vi kan vinde en målfest. Det lugter langt væk af nederlag. Desværre.
Vi har et ikke-eksisterende angreb, og er muligvis nede på 5. + 6. valget i midterforsvaret (Erik, Albrechtsen, Ipsa ude og KBN tvivlsom), samtidig med at vi har en kamp i benene fra onsdag.
Jeg tror simpelthen ikke på, at vi kan holde AaB fra at score med det forsvar, og vores angreb er ikke i stand til at score nok mål til, at vi kan vinde en målfest. Det lugter langt væk af nederlag. Desværre.
Så kom startopstillingen og som frygtet er det en meget tynd kop te i forsvaret:
Jonas Lössl
Christian Sivebæk, Alexander Ludwig, Jesper Juelsgård, Jesper Lauridsen
Izunna Uzochukwu
Jakob Poulsen, Mikkel Thygesen, Mads Albæk
Jonas Borring, Sylvester Igboun
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Eneste måde vi kan få point i denne kamp er, hvis vores midtbane i den grad kan dominere, så vi kan holde bolden væk fra forsvaret. Det ser sgu meget svært ud i dag.
Jonas Lössl
Izunna Uzochukwu
Eneste måde vi kan få point i denne kamp er, hvis vores midtbane i den grad kan dominere, så vi kan holde bolden væk fra forsvaret. Det ser sgu meget svært ud i dag.
Det ser på forhånd meget svært ud, ja
Men vi har før set at nogle af de helt unge er gået ind og har spillet flotte kampe
Senest eks. Kasper Hansen
Bare de gør det så godt de kan, så må vi krydse fingre for et godkendt resultat
Men vi har før set at nogle af de helt unge er gået ind og har spillet flotte kampe
Senest eks. Kasper Hansen
Bare de gør det så godt de kan, så må vi krydse fingre for et godkendt resultat
-
sebastian94
Kan ikke helt forstå hvorfor vi ikke har sat Albæk eller Kasper Hansen ned i midterforsvaret?Kent skrev:Så kom startopstillingen og som frygtet er det en meget tynd kop te i forsvaret:
Jonas Lössl
Izunna Uzochukwu
-
Young Wolf
Albæk i midterforsvaret? Det tvivler jeg stort på kunne fungere. Han er ikke den mest fysiske spiller, og overfor duncan og curth skal der heades meget, og det ville han ikke kunne hamle op med. Er dog også bange for om Juelsgaard kan det... Han har dog mere forsvars erfaring, men han er ikke ligefrem en ønskespiller for en debutant at læne sig op af... tror vi skal score 2-3 mål for at få uafgjort...sebastian94 skrev:Kan ikke helt forstå hvorfor vi ikke har sat Albæk eller Kasper Hansen ned i midterforsvaret?Kent skrev:Så kom startopstillingen og som frygtet er det en meget tynd kop te i forsvaret:
Jonas Lössl
Izunna Uzochukwu
-
sebastian94
Hvad har han lavet?sebastian94 skrev:ALBÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvordan spiller de nu efter, at de er kommet bagud?
-
sebastian94
Brændte kampe chance i det lille felt efter 1 min. Og de er kommet bagud 0-1 på en standardsituration.
Han skal godt nok snart til at spise noget sigtebrød.. Han skylder efterhånden nogle mål.
Ja, den var virkelig stor.
FCM spiller egentlig ok og fighter godt.
Men de er pressede på alle Aabs dødbolde. Aab har jo selvfølgelig set svaghederne og ligger stort pres på forsvaret med høje bolde ned mod backkæden.
Men de er pressede på alle Aabs dødbolde. Aab har jo selvfølgelig set svaghederne og ligger stort pres på forsvaret med høje bolde ned mod backkæden.
Ja det går sådan set ganske godt!pdole skrev:Ja, den var virkelig stor.
Lidt mere snert i de afgørende afleveringer, men man så i den sidste del af kampen, at de godt kunne, men mon ikke AaB lægger massivt pres på fra start af 2. halvleg
Men synes at de spillede en fin 1. drengene
men stadig alt for mange fejlafleveringer