Welcome to hell!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HauG

Welcome to hell!

Indlæg af HauG »

Jeg ved godt jeg lige har lagt dette indlæg under et andet emne, men ville gerne hører om det er en god ide med en sang "mod" modstanderne når de kommer på SAS arena? Derfor ligger jeg dette som en selvstændigt emne og kopiere lige det andet indlæg med mit forslag til en en sang her:

jeg syntes generelt det er et godt forslag at have en lille chant til spillerne, så der bliver sat en god stemning inden kampen. Har også før tænkt på óm man ikke kunne have en sang/chant til når modstanderne kommer på banen(eller mens de varmer op). Noget i stil med en sang jeg fandt på twentes hjemmeside der er et link her, sangen hedder: 'Welkom in de hel van Enschede' - hør' den!:

http://www.twentefans.nl/downloads_stadionsongs.php

Vi kunne evt. synge:
welcome to your/the hell in Midtjylland
welcome to your/the hell - klap klap - welcome to your/the hell - klpa klap!

Syntes også, som nævnt tidligere, at sangen til KBN: "én 32 der er kun......." er kanon.

Man kunne også bruge råbet: "fyn, er fin, men OB er til grin". Evt: "pim, vor' mand, bliv her i midtjylland" kunne synge det under opvarmningen så han i hvert fald er sikkert på vi meget gerne vil beholde ham!

Den der synges til FK er også god som den er: farlige frank, farlige frank.....osv" til samme melodi som: op og stå... eller syng nu med.

ved godt nolge af mine forslag måske bliver lidt lade men trods alt nogle ideer:

Michael Hansen: på allez allez allez allez allez forza fc.... (forza fc = kaptajn Hansen)

David Nielsen: Igen en melodi fra twentes side, denne gang: 'Hash, coke en pillen': Vi kunne synge: "en david nielsen, en david nielsen åh-læ". Og så droppe det mellemstykke der er i sangen.

Dennis Sørensen: På samme melodi som "glory glory man. united, glory glory man. united" vi synger: Synger altid for den høje mand, Synger altid for den høje mand, Synger altid for den høje mand, DENNIS,DENNIS,DENNIS!!

Razak Pimpong (ved godt jeg skrev lidt før men her er lidt mere). På: i'll be comming around the mountains. Tekst: Razak Pimpong dans en dans til vores sang, Razak Pimpong dans en dans til vores sang...osv. ´
Han danser altid når han har scoret, så det kan han vel lige så godt varme op med inden kampen så han er klar til efter sin scoring.

Mikkel Thygesen: på "go britania" - Igen så kan man lige hører den på twente linket: her kalder de den bare 'Ik hool van Twente'. tekst: Mik-kel thy'sen, vor' helt fra hedens hold lålålålålålålålålålålålå!

Erik Rasmussen: melodien er den samme som når BiF nu synger: vi er mestrene, vi er mestrene...osv. allez Erik tryllerik, Erik Tryllerik, Erik Tryllerik, Tryllerik, Tryllerik........

Så er der da lidt forsalg, blandet med nogle af dem vi allerede synger. Forresten så syntes jeg det var et godt tiltag med de nye sange i Randers, specielt: Hjertet- blodet- livet- for midtjylland...... Men også sangen vores helt de er ikke til at slå er fed.

Håber et enkelt af mine forslag kan bruges eller rettes til....

HauG!
Senest rettet af HauG 17. jun 2005, 12:34, rettet i alt 1 gang.

calleburn

Re: Welcome to hell!

Indlæg af calleburn »

synes det er nogle gode forslag.. håber vi starter med at prøve dem i aften..!

HauG

Re: Welcome to hell!

Indlæg af HauG »

ingen respons på om man kan bruge ideen med at have en sang i stil med hvad jeg skrev?

ville bare hører om folk kunne lide sangen/ideen med at have en sang mod modstanderne...

- visit twente -

Besvar