Praktisk information vedr. Black Wolves generalforsamling 2011:
Adgang og stemmeret har alle der kan fremvise:
- Gyldigt medlemskort for 2011
- Kvittering for betaling af kontingent for 2011 fra posthus, bank, eller udskrift fra egen netbank
- Er registreret som betalende for 2011 i medlemsdatabasen og dette kan bekræftes (der tages forbehold for IT problemer, der forhindrer adgang.)
Drikkevarer:
Der er udleveres en enkelt øl eller vand til hver deltager.
Der kan under generalforsamlingen kun købes drikkevarer i de pauser der holdes.
Spisning:
Der er bestilt smørrebrød som er gratis for deltagerne. Det spises, enten i en pause under generalforsamlingen eller ved afslutning.
Generalforsamlingen forventes afsluttet kl. 15 hvorefter der er normal warmup, men dette tidspunkt kan overskrides.
Efter generalforsamlingen er der normal warmup.
Dørene er lukket fra 13.10 til generalforsamlingen er helt afsluttet.
Generalforsamling: Praktisk info
Re: Generalforsamling: Praktisk info
Er det en bestemt grund til at medlemskortene ryger ud i sidste øjeblik? Denne gang har jeg da modtaget det ene inden sæsonstart. Men hvorfor ryger de ikke bare ud engang i Januar så man kan nå at reagere hvis man ikke har modtaget sit kort? Der er sikkert en god grund, jeg har bare lige glemt den.
Og man har vel også adgang hvis man møder op i morgen og melder sig ind?
-
Thomas Lund
Medlemskortene ryger sent ud fordi indkaldelsen til generalforsamlingen er vedhæftet. Generalforsamlingen afholdes i forbindelse med en hjemmekamp og vi helst sikre os, at kampen ikke flyttes, da det giver alt for mange problemer. Pga. tekniske problemer med PBS blev det desværre i år lidt for sent at vi fik indbetalingskortene udsendt med efterfølgende forsinkelse på medlemskortene.Dennis skrev:Er det en bestemt grund til at medlemskortene ryger ud i sidste øjeblik? Denne gang har jeg da modtaget det ene inden sæsonstart. Men hvorfor ryger de ikke bare ud engang i Januar så man kan nå at reagere hvis man ikke har modtaget sit kort? Der er sikkert en god grund, jeg har bare lige glemt den.
Man kan ikke melde sig ind ved døren idag når generalforsamlingen afholdes. Det kan man til gengæld efter generalforsamlingen, når der afholdes normal warmup.
Hvordan gik det? Kommer der en opsummering ud under nyheder? 
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Jeg syntes selv det gik ret godt hvor der blev debaterede en række relevante ting.Midtgaard skrev:Hvordan gik det? Kommer der en opsummering ud under nyheder?
Jeg mener det var Hekler der var referent. Så han ved nok noget om det;)
!
Der var næste intet, alt gik glat igennem og den eneste der havde spørgsmål inden evt. var næsten mig.pedersen7500 skrev:Jeg syntes selv det gik ret godt hvor der blev debaterede en række relevante ting.Midtgaard skrev:Hvordan gik det? Kommer der en opsummering ud under nyheder?
Jeg mener det var Hekler der var referent. Så han ved nok noget om det;)
Der kommer et ref. men først senere på ugen. er selv bare lige hjemme og vende nu inden jeg skal på arbejde igen. så der skal liiige være tid til det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
pedersen7500
- Site Admin
Vi er enige om at der ikke var mange udover dig der bød ind under de første 6-7 punkter på dagsordenen, men der hvor vi kom til de indkomne forslag syntes jeg at der blev løsnet lidt mere op for det.Hekler skrev: Der var næste intet, alt gik glat igennem og den eneste der havde spørgsmål inden evt. var næsten mig.
Der kommer et ref. men først senere på ugen. er selv bare lige hjemme og vende nu inden jeg skal på arbejde igen. så der skal liiige være tid til det.
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Hekler: det referat, har du skudt det helt ud eller er vi andre bare for utålmodige?
!