Jakob Poulsen tilbage på landsholdet !!
Jakob Poulsen tilbage på landsholdet !!
http://www.bold.dk/nyt/Jakob-P-og-Steph ... andsholdet
Ikke dårligt at Jakob kommer med så hurtigt efter han er kommet tilbage igen. Hvis han bliver fast mand på landsholdet, så er der da super gode muligheder for at sælge ham til en klub for en god pris om et års tid.
Dann
Ikke dårligt at Jakob kommer med så hurtigt efter han er kommet tilbage igen. Hvis han bliver fast mand på landsholdet, så er der da super gode muligheder for at sælge ham til en klub for en god pris om et års tid.
Dann
Re: Jakob Poulsen tilbage på landsholdet !!
utrolig man kan komme på landsholdet efter 1 god kamp, og 1 dårlig, siger måske meget om vores kvaliteter pt. på midtbane området i øjeblikket.
Det synes jeg ikke rigtig du kan sige, jeg er sikker på Morten Olsen har et indblik i, hvorledes JP klarer sig til træning og i træningskampene også. Og så kender han jo JP rigtig godt, også fra VM i sommers, og ved dermed også, hvad han kan få ud af ham.mnm123 skrev:utrolig man kan komme på landsholdet efter 1 god kamp, og 1 dårlig, siger måske meget om vores kvaliteter pt. på midtbane området i øjeblikket.
FC Midtjylland
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Giver helt klart Always FCM ret ... Uden at blinke med øjet !
Og iøvrigt syntes jeg det er godt for JP og hans selvtillid. Tror vi får en mere tændt JP at se i fcm-trøjen
Tillykke med udtagelsen Jakob
Og iøvrigt syntes jeg det er godt for JP og hans selvtillid. Tror vi får en mere tændt JP at se i fcm-trøjen
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Det er jo det, der er så fedt ved at have landsholdsspillere på holdet!Gizmo aka Jeff skrev:Giver helt klart Always FCM ret ... Uden at blinke med øjet !
Og iøvrigt syntes jeg det er godt for JP og hans selvtillid. Tror vi får en mere tændt JP at se i fcm-trøjen![]()
FC Midtjylland
Til gengæld, når de så (uforklarligt) ryger af landsholdet, så styrtdykker deres niveau. Jeg behøver vel kun nævne Christopher Poulsen og Jonas Borring som lysende eksempler?
Jeg tror at det kan knække noget i en spiller, typer som de to nævnte her, lever meget på deres tro på at de kan, og når den tro så pludselig bliver udfordret, kan det ende negativt. Landsholdet er så stort, at det skaber en massiv skuffelse.
Mht. Borring forstår jeg det faktisk ikke helt. Han passer perfekt ind i Olsens spillestil, og minder vel egentlig meget om Dennis Rommedahl. Niveauet går op og ned, men han er den her typiske hurtige kantspiller, som Olsen normalt eftertragter.
Olsen er heller ikke alt for god til at vise tillid. Leon Jessen gjorde det jo rigtig godt, og alligevel blev Olsen ved med at skifte venstre back, og kunne ikke bestemme sig. Med lidt tillid ville Leon vokse yderligere med opgaven.
Det virkede også sært at Simon Kjær pludselig var sat af holdet, mod England, til fordel for Zanka. Jeg troede meningen var at spille Agger og Kjær ordentlig sammen, når de endelig var skadefri. Desuden er Per Krøldrup da klasser bedre end Zanka på nuværende tidspunkt.
Men det er jo sådan med Morten Olsen, at hans veje er uransagelige.
Jeg tror at det kan knække noget i en spiller, typer som de to nævnte her, lever meget på deres tro på at de kan, og når den tro så pludselig bliver udfordret, kan det ende negativt. Landsholdet er så stort, at det skaber en massiv skuffelse.
Mht. Borring forstår jeg det faktisk ikke helt. Han passer perfekt ind i Olsens spillestil, og minder vel egentlig meget om Dennis Rommedahl. Niveauet går op og ned, men han er den her typiske hurtige kantspiller, som Olsen normalt eftertragter.
Olsen er heller ikke alt for god til at vise tillid. Leon Jessen gjorde det jo rigtig godt, og alligevel blev Olsen ved med at skifte venstre back, og kunne ikke bestemme sig. Med lidt tillid ville Leon vokse yderligere med opgaven.
Det virkede også sært at Simon Kjær pludselig var sat af holdet, mod England, til fordel for Zanka. Jeg troede meningen var at spille Agger og Kjær ordentlig sammen, når de endelig var skadefri. Desuden er Per Krøldrup da klasser bedre end Zanka på nuværende tidspunkt.
Men det er jo sådan med Morten Olsen, at hans veje er uransagelige.
klart at MO har indsiggt i hans opstart og trænings tilstand, men man kan altså ikke udtage en spiller på tidligere tids form, og slet ikke vm da JP var lige så umulig der som resten af holdet. Det er ikke at jeg ikke ønsker ham på landsholdet, det kan kun gavne Fcm og landsholdet hvis han når formen fra efteråret 2009, og det har han ikke endnu.AlwaysFCM skrev:Det synes jeg ikke rigtig du kan sige, jeg er sikker på Morten Olsen har et indblik i, hvorledes JP klarer sig til træning og i træningskampene også. Og så kender han jo JP rigtig godt, også fra VM i sommers, og ved dermed også, hvad han kan få ud af ham.mnm123 skrev:utrolig man kan komme på landsholdet efter 1 god kamp, og 1 dårlig, siger måske meget om vores kvaliteter pt. på midtbane området i øjeblikket.
Lidt OT Re: Jakob Poulsen tilbage på landsholdet !!
Jeg var til foredrag med Allan Kuhn og Ove Pedersen i tirsdags, og her sagde de to i fælleskab om en kommende afløser: Det skal være en der passer ind i den spillestil DBU har valgt, hvor man har 3-4000 boldberøringer uden at skabe en reel målchance...Ravnen skrev:Men det er jo sådan med Morten Olsen, at hans veje er uransagelige.
Her skulle der stå noget klogt...
Dann[/quote]
Hvorfor tror du egentlig Ørgaard plus investor købte ham.
Dann[/quote]
Hvorfor tror du egentlig Ørgaard plus investor købte ham.
- Mini Bager
Det er der nok lige nogen der bør forklare MO så han forstår det. Han stiller jo tit op med et halvt hold, der sidder på bænken i deres respektive klubber. Og har altid gjort det.mnm123 skrev:klart at MO har indsiggt i hans opstart og trænings tilstand, men man kan altså ikke udtage en spiller på tidligere tids form, og slet ikke vm da JP var lige så umulig der som resten af holdet. Det er ikke at jeg ikke ønsker ham på landsholdet, det kan kun gavne Fcm og landsholdet hvis han når formen fra efteråret 2009, og det har han ikke endnu.AlwaysFCM skrev:Det synes jeg ikke rigtig du kan sige, jeg er sikker på Morten Olsen har et indblik i, hvorledes JP klarer sig til træning og i træningskampene også. Og så kender han jo JP rigtig godt, også fra VM i sommers, og ved dermed også, hvad han kan få ud af ham.mnm123 skrev:utrolig man kan komme på landsholdet efter 1 god kamp, og 1 dårlig, siger måske meget om vores kvaliteter pt. på midtbane området i øjeblikket.
-
Jesper BW1100
Jeg er ked af at sige det drenge, men det faktum at JP allerede er tilbage på landsholdet siger mere om MO's håbløse udtagelsesprincipper end det gør om JP's øjeblikkelige niveau....