Valg af medlemskort 2011

Om FC Midtjylland og Black Wolves

Valg af Medlemskort 2011

Du kan vælge 1 mulighed

Vis resultater

TNPihl

Valg af medlemskort 2011

Indlæg af TNPihl »

Du kan i år være med til at vælge udseendet på medlemskortet, der udsendes til alle medlemmer af Black Wolves. Som noget nyt inviterer vi i år alle medlemmer til at deltage i afstemningen om hvilket kort, det skal være. Vi har på forhold udvalgt 3 design, som der kan stemmes om.

Afstemningen foregår her på Ulvegraven. Afstemningen vil foregå i en begrænset periode, så vi kan nå at gøre dem klar til tryk til forårssæonen. Vi håber mange vil deltage.

Kort nr. 1
Billede

Kort nr. 2
Billede

Kort nr. 3
Billede

Hvasser

Re: Valg af medlemskort 2011

Indlæg af Hvasser »

En lidt bitter kommentar fra min side, men her kommer den.

Burde man ikke ha' bestemt designet af kortet i 2010 så man kunne sende det ud til medlemmerne senest i starten af 2011? Jeg synes det er lidt uforståeligt at vi her i midten af Februar skal ha' en afstemning.

Jeg vil også, bare for en god ordensskyld, påpege at det nok ikke er alle BW-medlemmer som bruger vores forum, og dermed er de udelukket fra beslutningsprocessen. Den er jo også åben overfor alle andre som bruger vores forum, og ikke kun BW'ere som er de eneste der skal ha' kortet.

Et forslag kunne være at man tager en afstemning som denne på Generalforsamlingen året inden kortet skal i brug? Så kan man også i god tid producere det og udsende det så alle medlemmer har kortet fra d. 1 Januar. - Nuvel sæsonen begynder først i starten af Marts og vi kan måske også nå at få det inden, men det giver et billede af en uprofessionel organisation.

I kan bare kalde mig foreningsfascist...

2294

Indlæg af 2294 »

Hvasser skrev:En lidt bitter kommentar fra min side, men her kommer den.

Burde man ikke ha' bestemt designet af kortet i 2010 så man kunne sende det ud til medlemmerne senest i starten af 2011? Jeg synes det er lidt uforståeligt at vi her i midten af Februar skal ha' en afstemning.

Jeg vil også, bare for en god ordensskyld, påpege at det nok ikke er alle BW-medlemmer som bruger vores forum, og dermed er de udelukket fra beslutningsprocessen. Den er jo også åben overfor alle andre som bruger vores forum, og ikke kun BW'ere som er de eneste der skal ha' kortet.

Et forslag kunne være at man tager en afstemning som denne på Generalforsamlingen året inden kortet skal i brug? Så kan man også i god tid producere det og udsende det så alle medlemmer har kortet fra d. 1 Januar. - Nuvel sæsonen begynder først i starten af Marts og vi kan måske også nå at få det inden, men det giver et billede af en uprofessionel organisation.

I kan bare kalde mig foreningsfascist...

:evil: Foreningsfascist :twisted:
Et godt eksempel på at utak er det man skal forvente for sit frivillige arbejde, uanset hvad man gør.

Medlemskortet bruges primært til at give adgang til fanklubbens lokaler på stadion, HVAD F... vil du bruge det til 1. januar :?: :roll: :?:

Mener du SERIØST at man skal bruge tid på generalforsamlingen til at bestemme hvordan et medlemskort skal se ud det efterfølgende år?? Hvis det var tilfældet, ville kortet for 2011 nok indeholde et billede af Farlige Frank med hans "100 kasser" trøje, og det ville jo nok ikke være for heldigt nu vel.

Og til det med at alle medlemmer ikke kan være en del af beslutningsprocessen...
Kom nu lidt ind i kampen, og vurder hvad det handler om - det er et design af et kort der ligger gemt nede i en lomme undtagen de 20x 10 sekunder det tager at vise det til hjemmekampene en hel sæsson. Det handler jo ikke om foreningens eksistensgrundlag eller om vi skal købe en håndboldklub.

Hvis du syntes det giver et billede af en uproffessionel organisation, så tænk lige på hvad det er...
En flok engagerede mennesker der yder en frivillig indsats. De har et arbejde, en famillie og sikkert også andre fritidsinteresser de bruger deres tid på, samtidig med at de også servicerer dig og mig, samt alle de andre medlemmer uden at få en klink for det.

Det var så min bitre kommentar. Ikke rettet mod dem der gør et stort stykke FRIVILLIGT arbejde, men mod den "Jeg vil bare have det hele uden at gøre en skid selv" kultur, der præger vores samfund mere og mere, og dermed også BW.

TAK for det gode arbejde i gør, TAK for afstemningen og TAK FORDI I GIDER, selvom i mest får brok tilbage i hovedet :!: :!:
Her skulle der stå noget klogt...

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Lige præcis den slags indlæg jeg forventede. - Så tak :)

Ja, jeg er foreningsfascist, og jeg synes tingene skal køre glat igennem ordentligt. Vi har måske ikke den samme idé om hvordan det så er, men lad det ligge.

Selvfølgelig er det fantastisk at nogen gider ligge arbejdet i det, men dette spørgsmål kunne retfærdigvis sagtens være taget op tidligere. At ligge billederne op som nu og lave en afstemning er ikke det mest tidskrævende i verden - at designe billederne derimod er mere.

Jeg har tidligere ytret mig i debatter omkring BW, opbygning, forretningsgang og administrator pligter og rettigheder fordi det interessere mig. Som jeg har nævnt i tidligere indlæg har jeg lavet meget foreningsarbejde, og jeg har nok dannet mig en holdning til hvordan dette bør foregå. Eftersom formanden går af på næste generalforsamling overvejer jeg da også kraftigt at opstille til bestyrelsen, da vi måske så kan få en ny start på foreningen. Så at beskylde mig for ikke at sætte pris på frivilligt arbejde falder lidt til jorden.

Frivilligt arbejde er det mest fantastiske vores demokratiske samfund har tilvejebragt. Jeg er dybt taknemlig overfor alle dem som får tingene til at ske, såvel i vores lille fanklub som alle andre steder i samfundet. Jeg kunne heller aldrig drømme om at kritisere den enkelte frivillige, men derimod rammerne som ligges for denne, fx. af BWs bestyrelse.

Endnu engang henter jeg det gode ord "princip" frem. Skal det være medlemmer som bestemmer hvordan kortet ser ud? - Hvis "Ja" så bør det tages op på generalforsamling hvor alle kan møde op og afgive deres stemme hvis de lyster. Hvis "Nej", så bør bestyrelsen tage beslutningen, vi har vel trods alt valgt dem for at de kan varetage vores bedste interesser.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg kan ikke rigtig se problemet. Girokortene er først lige kommet ud, og kortet skal børst bruges 6 marts. Det er da bare fedt med sådan en afstemning her, en opinions undersøgelse er også kun lavet af et udsnit af befolkningen, ligesom denne afstemning selvfølgelig ikke fanger samtlige medlemmer, men giver da en vink med vognstangen om hvad folk kan lide.

Mon ikke kortene bliver sendt ud i næste uge?

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Hey,

Synes da det er helt kanon, at medlemskortet er til afstemning.

Apropos motiver, så er det nok en god idé, at der ventes til efter transfervinduet er lukket (31.1.). Der er jo et par eksempler på, at spillere er kommet på det allerede trykte medlemskort, og ja, så skifter de inden 1.2. ... Og så står vi med et medlemskort, der "reklamerer" for f.eks. Farlige Franks 100 kasser ... Ubrugeligt, hvis de var trykt før hans skifte. Javel, der kan ske spillerhandler i sommerferien, fordi BW følger året som helheld og ikke sæsonen. Men sådan er det jo og bla bla og 117 andre detaljer ...

Synes overhovedet ikke, at der skal bruges tid på den slags "pjat" (afstemning af lay-out af sæsonkort) på generalforsamlingen, der turde være flere seriøse ting at bruge den kostbare tid på !

Utak er desværre nogen gange verdens løn udi frivilligt arbejde, men som jeg plejer at sige til dem der kritiserer alt for meget, så gør det selv - det plejer at lukke munden på nogen - eller ja, den modsatte effekt er også set (Been there - done that myself), altså at kritikere faktisk selv tropper op og udfører frivillgt arbejde ...

NÅ, det var bare lige et par kommentarer herfra.

Bedste hilsner
Bjarne Fonnesbech

Besvar