Træningslejr- La Manga
Træningslejr- La Manga
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... paa-bolden
Ikke en artikel som bygger sig op, omkring La Manga. Men der står dog lidt til sidst, hvor jeg bed mærke i FCM kan komme op mod norske Start, hvor Brian Priske er nu.
Det bliver da lidt sjovt at skulle spille mod ham.
Er der andre danske klubber i La Manga?
I denne tråd kan vi - indlysende nok - skrive om selve FCMs træningslejr - hvordan det går med dem.
Ikke en artikel som bygger sig op, omkring La Manga. Men der står dog lidt til sidst, hvor jeg bed mærke i FCM kan komme op mod norske Start, hvor Brian Priske er nu.
Det bliver da lidt sjovt at skulle spille mod ham.
Er der andre danske klubber i La Manga?
I denne tråd kan vi - indlysende nok - skrive om selve FCMs træningslejr - hvordan det går med dem.
FC Midtjylland
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Træningslejr- La Manga
http://www.bold.dk/nyt/Danske-hold-til-La-Manga-Cup
Ifølge bold.dk er der flere danske klubber dernede .. Men hvor vidt de skal spille mod hinanden meldes der intet om..
4 norske hold og 1 svensk deltager også
Ifølge bold.dk er der flere danske klubber dernede .. Men hvor vidt de skal spille mod hinanden meldes der intet om..
4 norske hold og 1 svensk deltager også
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Ja hele programmet er klart.
Jeg skal nok komme med update fra de to første kampe tirsdag og torsdag samt 2. holds kampen onsdag.
Jeg skal nok komme med update fra de to første kampe tirsdag og torsdag samt 2. holds kampen onsdag.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Gizmo aka Jeff
Hekler skrev:Ja hele programmet er klart.
Du er bare en GUD - Hekler ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Nu har der været sendt nogle kampe, med bla. Brøndby og OBs kampe, fra La Manga her i løbet af den sidste uge på Tv2sport. Er der nogen der ved om der bliver vist noget fra nogle af FCMs kampe dernede fra?
- Gizmo aka Jeff
pdole skrev:Nu har der været sendt nogle kampe, med bla. Brøndby og OBs kampe, fra La Manga her i løbet af den sidste uge på Tv2sport. Er der nogen der ved om der bliver vist noget fra nogle af FCMs kampe dernede fra?
Kan læse at på bold.dk at TV2 Norge "måske" sender et par kampe derfra . Men intet er sikkert .
Sidste år var det muligt at streame nogle af kampene på TV2 Zebra (Norges pendant til Tv2 Zulu vil jeg tro). Har dog endnu ikke tjekket om det også er tilfældet i år.pdole skrev:Nu har der været sendt nogle kampe, med bla. Brøndby og OBs kampe, fra La Manga her i løbet af den sidste uge på Tv2sport. Er der nogen der ved om der bliver vist noget fra nogle af FCMs kampe dernede fra?
Online delen viser sig så at hedde Sumo i stedet for Zebra..... Den logik kan man vel ikke argumentere imodKent skrev:Sidste år var det muligt at streame nogle af kampene på TV2 Zebra (Norges pendant til Tv2 Zulu vil jeg tro). Har dog endnu ikke tjekket om det også er tilfældet i år.
Så vidt jeg kan se, koster det 99 norske oliedollars for en uges abonnement, og det passer vist meget godt med, at man kan se alle FCMs kampe.
fantastisk!Kent skrev:Online delen viser sig så at hedde Sumo i stedet for Zebra..... Den logik kan man vel ikke argumentere imodmen anyways, så kan kampen mod Viking d. 14.2. ses på Sumo: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25020
Så vidt jeg kan se, koster det 99 norske oliedollars for en uges abonnement, og det passer vist meget godt med, at man kan se alle FCMs kampe.
http://www.bold.dk/nyt/Lettet-Loessl-klar-til-La-Manga
- dette varmer mit hjerte at læse!
FC Midtjylland
Der var 7, der var 6, der var 5, der var 4, der var 3 og nu er vi nede på 2.... angribere altså.
Ken Fagerberg er faldet ned fra en trappe på hotellet og er ude i 14 dage, mens også Morten Nielsen er skadet de næste par dage (kilde: HF). 2 mand tilbage på angrebspladserne: Sylvester og Hvilsom. Må håbe ingen af dem bliver skadet i aften....
Aftenens startopstilling er:
Kasper Jensen
Siv - Bak - MA - Julle
Danny - Izunna - JP - Albæk
Sylvester - Hvilsom
Ken Fagerberg er faldet ned fra en trappe på hotellet og er ude i 14 dage, mens også Morten Nielsen er skadet de næste par dage (kilde: HF). 2 mand tilbage på angrebspladserne: Sylvester og Hvilsom. Må håbe ingen af dem bliver skadet i aften....
Aftenens startopstilling er:
Kasper Jensen
Siv - Bak - MA - Julle
Danny - Izunna - JP - Albæk
Sylvester - Hvilsom
Hmmm.... det lykkedes mig da at betale de 99,- oliemillioner, men får så bagefter en besked om at programmet ikke kan vises i "min region".. hva helved*Kent skrev:Online delen viser sig så at hedde Sumo i stedet for Zebra..... Den logik kan man vel ikke argumentere imodKent skrev:Sidste år var det muligt at streame nogle af kampene på TV2 Zebra (Norges pendant til Tv2 Zulu vil jeg tro). Har dog endnu ikke tjekket om det også er tilfældet i år.men anyways, så kan kampen mod Viking d. 14.2. ses på Sumo: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25020
Mht. kampen, sendes den på Norge 2, og alligevel ikke på "Soumo". - Er der nogen, der ved, hvor kampen evt. kan streames, når man ikke kan tage Norge2 
Jeg har ikke selv forsøgt endnu, men det virkede sidste år. Der er nogle ting, som du ikke vil kunne se, fordi de ikke har rettighederne til at vise det andre steder end Norge, men der burde ikke være problemer med træningskampene.Smørtyven skrev:Hmmm.... det lykkedes mig da at betale de 99,- oliemillioner, men får så bagefter en besked om at programmet ikke kan vises i "min region".. hva helved*Kent skrev:Online delen viser sig så at hedde Sumo i stedet for Zebra..... Den logik kan man vel ikke argumentere imodKent skrev:Sidste år var det muligt at streame nogle af kampene på TV2 Zebra (Norges pendant til Tv2 Zulu vil jeg tro). Har dog endnu ikke tjekket om det også er tilfældet i år.men anyways, så kan kampen mod Viking d. 14.2. ses på Sumo: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25020
Så vidt jeg kan se, koster det 99 norske oliedollars for en uges abonnement, og det passer vist meget godt med, at man kan se alle FCMs kampe.![]()
![]()
Alternativt kan du måske lave lidt fiks-fakserier og så ændre din ip-adresse til en norsk. Så burde det også gå (det har jeg heller ikke forsøgt selv endnu).
Kan dog se, at de i dag har fjernet kampen fra den oversigt, som jeg linkede til i det oprindelige indlæg, hvor den (frem til i går hvor jeg tjekkede) stod til at blive streamet. Måske fordi de har flyttet kampen til tv2 sport Norge.... hmmmmm.....
- Gizmo aka Jeff
Så får man et opkald fra Spanien .. Hekler står der på displayet ..
Så får man et spørgsmål : hvornår man ankommer til La Manga
Bare fordi man var til træningskampen mellem Groningen-FCM sidste år i Holland
He he .. Nå men fik ham måske til at smide et par sms når kampen går i gang . Kan da holde jer andre up to date - hvis det ønskes .. Og så frem at der kommer besked fra varmen dernede
Så får man et spørgsmål : hvornår man ankommer til La Manga
Bare fordi man var til træningskampen mellem Groningen-FCM sidste år i Holland
He he .. Nå men fik ham måske til at smide et par sms når kampen går i gang . Kan da holde jer andre up to date - hvis det ønskes .. Og så frem at der kommer besked fra varmen dernede
Tror jeg har løst det - jeg kan i hvert fald streame tvsport Norge nu:Smørtyven skrev:Hmmm.... det lykkedes mig da at betale de 99,- oliemillioner, men får så bagefter en besked om at programmet ikke kan vises i "min region".. hva helved*Kent skrev:Online delen viser sig så at hedde Sumo i stedet for Zebra..... Den logik kan man vel ikke argumentere imodKent skrev:Sidste år var det muligt at streame nogle af kampene på TV2 Zebra (Norges pendant til Tv2 Zulu vil jeg tro). Har dog endnu ikke tjekket om det også er tilfældet i år.men anyways, så kan kampen mod Viking d. 14.2. ses på Sumo: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25020
Så vidt jeg kan se, koster det 99 norske oliedollars for en uges abonnement, og det passer vist meget godt med, at man kan se alle FCMs kampe.![]()
![]()
i IE går du op i
funktioner -> internet indstillinger
vælger fanebladet forbindelser
vælger lan indstillinger
sætter flueben i proxyserver
og indtaster under adresse: 91.189.182.2
og under port: 3128
Hvis ikke lige den virker, så forsøg nogle af de andre adresser herfra: http://nntime.com/proxy-country/Norway-01.htm