Kommer der en erstatning for Frank?
-
Hvasser
Re: Kommer der en erstatning for Frank?
Jeg så gerne Macena i klubben, men han er for dyr. Vi kan ikke gå ud og bruge flere millioner, det tror jeg bare ikke på. Herudover er han 26 år gammel - falder lidt udenfor det med at satse på talenterne, og er heller ikke helt gammel nok til at falde ind under kategorien af rutinerede spillere...
Men han passer i spilsystemet og kan være erstatningen for Frank (selvom de ikke er samme type, men hvis vi nu skifter system kunne det være en langsigtet løsning) og så kan han sælges videre om et par år med fortjenesteHvasser skrev:Jeg så gerne Macena i klubben, men han er for dyr. Vi kan ikke gå ud og bruge flere millioner, det tror jeg bare ikke på. Herudover er han 26 år gammel - falder lidt udenfor det med at satse på talenterne, og er heller ikke helt gammel nok til at falde ind under kategorien af rutinerede spillere...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
-
Hvasser
Jeg tror ikke Macena har potentiale til ret meget mere end superligaen...
Ørgaard blev skudt i skoene på generalforsamlingen at han havde købt for mange middelmådige spillere... Der er pres på ham hvis han henter Macena og han flopper...
Men hvem ved, Horsens ligger bedre end de plejer så de er nok også modvilig i forhold til at sælge deres stjerneangriber med under 11 timer tilbage af vinduet...
Ørgaard blev skudt i skoene på generalforsamlingen at han havde købt for mange middelmådige spillere... Der er pres på ham hvis han henter Macena og han flopper...
Men hvem ved, Horsens ligger bedre end de plejer så de er nok også modvilig i forhold til at sælge deres stjerneangriber med under 11 timer tilbage af vinduet...
Lukker vinduet ikke ved midnat, i nat?
Til gengæld har de for mange angribere og for få midtbanespillere i truppen, lige modsat os. Så Albæk til dem og Macena til os - så passer pengene.Hvasser skrev:Men hvem ved, Horsens ligger bedre end de plejer så de er nok også modvilig i forhold til at sælge deres stjerneangriber med under 11 timer tilbage af vinduet...
jo jeg mener det lukker kl 24:00
@ hvasser
Jeg vil dog stadig mene at en spiller på 26 har mere at byde på end end på 33 år....
@ Kent
Sådan ser jeg det også.. men okay so far er det jo et meget tyndt rygte....
@ hvasser
Jeg vil dog stadig mene at en spiller på 26 har mere at byde på end end på 33 år....
@ Kent
Sådan ser jeg det også.. men okay so far er det jo et meget tyndt rygte....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Har læst andetssteds, eller hørt at Jeppe Curth netop har dumpet lægetjekket i FCM!
Hvor har du det fra?Lupus1999 skrev:Har læst andetssteds, eller hørt at Jeppe Curth netop har dumpet lægetjekket i FCM!
anyways er det vel ikke så underligt at manden misser et lægetjek... han er jo mere skadet end frank
jeg læste samme rygte på Aab's forum. Det synes at være en and, da Curt, som det nævnes samme sted, har deltaget i bl.a. træningskampe.SteffenO skrev:HVOR ?
Okay, Synes godt nok det er lidt mærkeligt, vi er dem der har givet afkald på de største profiler uden at hente nogle ind til erstatning, det er faktis kun os og silkeborg som ikke har fået nye på holdet her i januar endnu..
vi er jo så også dem der har det største underskudSteffenO skrev:Okay, Synes godt nok det er lidt mærkeligt, vi er dem der har givet afkald på de største profiler uden at hente nogle ind til erstatning, det er faktis kun os og silkeborg som ikke har fået nye på holdet her i januar endnu..
Det er total and. AaB'erne begyndte at snakke om Curth til FCM, da de læste herinde, at der var en, som nævnte Curth. Så det er ren cirkellogik, hvor rygtet vender tilbage til dem, der startede det.NyX skrev:jeg læste samme rygte på Aab's forum. Det synes at være en and, da Curt, som det nævnes samme sted, har deltaget i bl.a. træningskampe.SteffenO skrev:HVOR ?
Hvor gammel er aabech?
Ser nu hellere aabech end gilberto. han har også scoret tre mere end gilberto og to mere end farlige frank.
Ser nu hellere aabech end gilberto. han har også scoret tre mere end gilberto og to mere end farlige frank.
FC Midtjylland
Hvis vi ikke kan få Djiby Fall eller Mohamed Zidan så skal vi ingen have.. Gilberto kan måske lige gå an..
Jeg har det med Jeppe Curth fra en AaB fan..
Jeg har det med Jeppe Curth fra en AaB fan..