royal league

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

royal league

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Tjaeeh, hvad kan man sige, Royal league burde være hjemme, vi har pt 53 point og esbjerg som ligger nr 5 har 47, men dog en bedre målscore. Med andre ord: 1 point i de næste to kampe ( esbjerg ude og AAB hjemme ) og så er den da på plads.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 14. jun 2005, 17:53, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: royal league

Indlæg af Peter Ross »

Det hele ligger til os. Med en sejr i den sidste kamp mod AaB, så er vi sikret 3. pladsen. Med lidt held (læs: AaB sejr onsdag + FCK pointtab søndag/FCM sejr i Esbjerg), så kan vi også nuppe 2. pladsen. Dog kunne EfB godt have været lidt venlige i dag, og nappet det ene point.

Peter Ross - Røgen lavede ikke sig selv !

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Dog kunne EfB godt have været lidt
> venlige i dag, og nappet det ene point.

Helt rigtigt. Men deres nederlag betyder osse, at de ikke har meget at spille for i kampen mod os. De har 5 point op og kun 2 kampe. De har også 5 point ned til 7. pladsen, som de nok gerne vil undgå pga. antal hjemmekampe i næste sæson, så der kan de nærmest heller ikke hentes. Vi skal ha' Royal League og medaljer, men med spillet i dag, så kan det glippe.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

EFB har da alt at spille for.
Vinder de onsdag, er der kun 2 point op og en AaB sejr i Herning er da ikke urealistisk objektivt set med det spil de viser.
De har de en god statistik mod os og den er de sikkert interesseret i at holde.
En 5. plads giver vel lidt extra penge ift en 6. plads
Ove P er gammel FCM træner og mon ikke han nok skal få holdet op i gear mod sin gamle klub.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Vi kan selv afgøre det. Længere er den ikke!

Jeg tror ikke FCK vinder i AaB, derfor kan vi selv afgøre om vi vil ha sølv el bronze.

Med AaB-sejr over FCK og sejr (som bliver svært) til os i Esbjerg, så kan vi ved at sende forårets hold hjem til Nordjylland, gerne med en DN-scoring, få 2. pladsen og derved få det som gutterne har kæmpet for lige siden alle "eksperter" sagde vi ville ryge ned af tabellen.

Jeg tror spillerne er så meget ovenpå, at vi godt kan vinde i Esbjerg og derefter med et FYLDT SAS-Arena, vores hjælp og den bedste sæson for klubben - nogensinde indenfor rækkevidde tror jeg det vil lykkes.

FORZA FCM
ulv865

Jean / BW# 1238

Klauzito skrev:
> EFB har da alt at spille for.

Måske!

> Vinder de onsdag, er der kun 2 point op og en AaB
> sejr i Herning er da ikke urealistisk objektivt
> set med det spil de viser.

Ok, du mener vi taber de 2 næste kampe.

> De har de en god statistik mod os og den er de
> sikkert interesseret i at holde.

Helt sikkert!

> En 5. plads giver vel lidt extra penge ift en 6.
> plads.

Det er ikke meget! Det er småbeløb er jeg helt overbevist om. Men Esbjerg bliver jo nr. 4, hvis Esbjerg slår FCM, og vi taber til Aab, da jeg ikke tror Esbjerg sætter point til mod Randers i sidste runde.

> Ove P er gammel FCM træner og mon ikke han nok
> skal få holdet op i gear mod sin gamle klub.

Helt sikkert!

Konklusion: Vi kan kun gætte!

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Nej jeg mener ikke at vi taber de to næste kampe og det ved du også godt jeg ikke skrev. Men objektivt set er det ikke en umulighed og det skal ethvert superliga-hold forfølge hvis de virkelig mener noget med at ville være med hvor det sker, også EFB!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror nu det er Aab som Esbjerg skal se deres snit til at vælte af RL-pladsen, husk nu at Aab "kun" er 5 point foran dem mens vi er 6.
Hvis FCK slår Aab i næste runde, så har Esbjerg med en sejr over os har blot to point op, og med tanke på vores statistik på Fortet bør vi slå Aab i den sidste kamp, kan Esbjerg så vinde deres sidste kampe er det farvel RL for Aab.

Jeg tror ikke vi glipper RL nu!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Den udregning hopper jeg med på :-)

Jean / BW# 1238

Ravnen skrev:
> Jeg tror nu det er Aab som Esbjerg skal se deres
> snit til at vælte af RL-pladsen, husk nu at Aab
> "kun" er 5 point foran dem mens vi er 6.

Rigtigt. Jeg så lige forkert i tabellen.

calleburn

Indlæg af calleburn »

gør jeg oz.. Royal league skal vi med i.. vil være katastofaldt hvis vi ikk kommer det.. vi skal bare have 1 point så er den sikker..!

JesperK

Indlæg af JesperK »

Same here, nu skal vi fandme ha sølvet hjem!

Royal league kommer i 8. række, efter:

Sølv
Sølv
Sølv
Sølv
Sølv
Sølv
Sølv

Kan I så forstå det? :-)

Go vind i morgen i Vestenvindsbyen - jeg lytter på med hjertet i halsen!

Besvar