Hvem tager sølvet Aab eller Fck??
-
YahooSeeker [Bot]
Hvem tager sølvet Aab eller Fck??
Er jeg den eneste der ved gå fuldstændig amok i harme over at stort set alle aviser og tvkanaler kun ser kampen mellem fck og aab som afgørende for sølvet?? Ok, vi er sikker på at spille UEFA cup, den sidste plads afgøres mellem de to, men derfor kan vi da godt tage sølvet, jeg vil endda sige at vi har noget større chance end aab.
De fleste "eksperter" synes aab er så fantatiske med et flot forår og er i topform, men de glemmer da vist også lige at FCM set over de sidste 6 runder har været bedst, bla med sejre over fck og bif.
Jeg tror; det bliver utroligt svært mod Efb i morgen, men at vi vinder over aab på fortet. De får ikke et ben til jorden.
Når vi har taget sølvet på søndag bliver det spændende om alle "eskperterne" stadig mener vi burde ligge nr 6, som de spåede ved nytår. Hvor de samtidige mente at Vff var et bedre hold end fcm. FUCK dem..
Nå men så fik jeg lige luft, der var bare noget der skulle ud.
De fleste "eksperter" synes aab er så fantatiske med et flot forår og er i topform, men de glemmer da vist også lige at FCM set over de sidste 6 runder har været bedst, bla med sejre over fck og bif.
Jeg tror; det bliver utroligt svært mod Efb i morgen, men at vi vinder over aab på fortet. De får ikke et ben til jorden.
Når vi har taget sølvet på søndag bliver det spændende om alle "eskperterne" stadig mener vi burde ligge nr 6, som de spåede ved nytår. Hvor de samtidige mente at Vff var et bedre hold end fcm. FUCK dem..
Nå men så fik jeg lige luft, der var bare noget der skulle ud.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. jun 2005, 13:14, rettet i alt 1 gang.
-
Klauzito
Re: Hvem tager sølvet Aab eller Fck??
AaB har fået 13 point i de sidste 6 kampe, vi har kun fået 12 
-
Peter Ross
http://www.dr.dk/Sporten/Dokumentar/Zid ... 105608.htm
Og vi siger tak til spå-konen...
Det var da tæt på han ramte rigtigt...
Peter Ross
Og vi siger tak til spå-konen...
Det var da tæt på han ramte rigtigt...
Peter Ross
-
fadlaa
man kan da ikke fornægte at Fck står med de bedste kort for at vinde sølv.mht Aab så spiller de da klart det bedste fodbold pt. Det er vel bare de 2 grunde pressen har for at "glemme" os. De passer os fint tror jeg
-
ulv865
Sådan her er det:
Vi kan alle tre hold afgøre det. 2 sejre og sølvet er hjemme. AaB har spillet godt - de er forårets hold. Jeg ser nu isoleret set, FCK til at have de bedste kort på hånden. De har den nemmeste sidste spillerunde. Så vinder de, tager de 2. pladsen. Vi har altid haft det svært i Esbjerg. Og AaB plejer ligesom vi har gjort i år, at spille ret godt mod BIF, som de også fik vist og FCK på hjemmebane. Så det kan godt gå helt galt.
- Men når det så er sagt, så er jeg da også overbevist om, at med vores gode takter de seneste kampe, giver lejlighed til at tro på 2. pladsen. Alt kan ske i de kampe. Det kan på papiret ikke blive mere spændende, hvem der tager hvilke medaljer.
Jeg tror og håber på:
AaB-FCK 1
Efb-FCM 2
FCK-Hfb 1
FCM-AaB 1
Det giver denne stilling:
2. FCM
3. FCK
4. AaB
5. Efb
FORZA FCM
ulv865
-
YahooSeeker [Bot]
fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> man kan da ikke fornægte at Fck står med de bedste
> kort for at vinde sølv.mht Aab så spiller de da
> klart det bedste fodbold pt. Det er vel bare de 2
> grunde pressen har for at "glemme" os. De passer
> os fint tror jeg
Ja fck er favoritter til sølvet, men jeg tror de taber i Aalborg og vinder over Herfølge.
Aab vinder over fck og taber i Herning.
Fcm mod Esbjerg er umulig at spå om, men vi vinder over aab.
Altså bliver det mellem Fck og Fcm sølvet skal stå.
Ps: det er ikke en facitliste.
> man kan da ikke fornægte at Fck står med de bedste
> kort for at vinde sølv.mht Aab så spiller de da
> klart det bedste fodbold pt. Det er vel bare de 2
> grunde pressen har for at "glemme" os. De passer
> os fint tror jeg
Ja fck er favoritter til sølvet, men jeg tror de taber i Aalborg og vinder over Herfølge.
Aab vinder over fck og taber i Herning.
Fcm mod Esbjerg er umulig at spå om, men vi vinder over aab.
Altså bliver det mellem Fck og Fcm sølvet skal stå.
Ps: det er ikke en facitliste.
-
Ravnen
Nej du er ikke ene om det, jeg er ved at brække mig over alle de artikler der fokuserer på sølvkampen mellem Aab og FCK. Det ville passe mig fint at Aab vinder over FCK (forudsat at vi vinder over EfB), for de har ikke en chance på et fyldt Fort og med medaljer liggende fremme, de vil blive blæst ud (-;
Umiddelbart bør alt det skriveri om Aab og FCK da sætte vores spillere ekstra op, for de skal vise medierne at FCM altså er med i kampen!
Umiddelbart bør alt det skriveri om Aab og FCK da sætte vores spillere ekstra op, for de skal vise medierne at FCM altså er med i kampen!
-
fadlaa
Personligt må jeg sige at jeg er kommet over det punkt, hvor jeg gider at spilde krudt på at lade mig tirre af mediernes manglende interesse for os.
-
Crasher
Ja blandt disse eksperter, var det ikke nok med at mange troede vi endte som nummer 6. bold.dk spåede fcm til at ende på en 8.plads
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
calleburn
Men det er rart at vi har bevist at vores hold ikk bare var zidan og peter skov...
at holdet er en helhed, som fungere fantastisk sammen..
Forza FCM
calleburn
at holdet er en helhed, som fungere fantastisk sammen..
Forza FCM
calleburn
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> Personligt må jeg sige at jeg er kommet over det
> punkt, hvor jeg gider at spilde krudt på at lade
> mig tirre af mediernes manglende interesse for os.
Næh det har du ret i, og normalt lader jeg mig heller ikke tirre. Det er bare lidt svagt når vi nu ligger foran Aab (-:
> Personligt må jeg sige at jeg er kommet over det
> punkt, hvor jeg gider at spilde krudt på at lade
> mig tirre af mediernes manglende interesse for os.
Næh det har du ret i, og normalt lader jeg mig heller ikke tirre. Det er bare lidt svagt når vi nu ligger foran Aab (-:
-
fadlaa
havde vi nu haft en angriber med mål i fusserne som simon bræmer kunne det være at de skrev lidt mere. For den fyr har da været årsag til artikel på artikel her i foråret. Alt lige fra hans madvaner, kældenavne, frisure lader til at have mediernes interesse. Det er for lavt
-
tgjensen
FCK og Aab kan selv afgøre det. Hvis Aab vinder over FCK kommer deres indbyrdes placering an på målscoren - og med to sejre til Aab og en til FCK er det 2.-3.-placering der snakkes om. Hvis FCK vinder begge kampe er der ingen der kan indhente dem. FCM er derfor afhængig, i sølvmedaljesammenhæng, af FCKs resultat mod Aab.
-
Ravnen
fadlaa skrev:
> havde vi nu haft en angriber med mål i fusserne
> som simon bræmer kunne det være at de skrev lidt
> mere. For den fyr har da været årsag til artikel
> på artikel her i foråret. Alt lige fra hans
> madvaner, kældenavne, frisure lader til at have
> mediernes interesse. Det er for lavt
Jeg synes da Dennis Sørensen har scoret ganske pænt de seneste kampe, selv Frank er ved at komme igang (selvom han stadig mangler meget). Så helt dumt ser det da ikke ud (-:
> havde vi nu haft en angriber med mål i fusserne
> som simon bræmer kunne det være at de skrev lidt
> mere. For den fyr har da været årsag til artikel
> på artikel her i foråret. Alt lige fra hans
> madvaner, kældenavne, frisure lader til at have
> mediernes interesse. Det er for lavt
Jeg synes da Dennis Sørensen har scoret ganske pænt de seneste kampe, selv Frank er ved at komme igang (selvom han stadig mangler meget). Så helt dumt ser det da ikke ud (-:
-
fadlaa
ja ca halvt så meget som bræmer. Så på det punkt tåler de vist ingen sammenligning. Det jeg taler om er en front angriber som scorer mange mål. og det har vi ikke pt.