mandagskampe
Re: mandagskampe
Ja for det er jo meget vigtigere at fansene er glade end at klubben overlever.....eller?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Det var faktisk min pointe. I den ideelle verden er økonomien ikke et problem, men det er den altså i virkeligheden.Hekler skrev:Ja for det er jo meget vigtigere at fansene er glade end at klubben overlever.....eller?
Og derfor lever vi med mandagskampene.
Man kan jo altid stille sig over i et hjørne og sige "imod moderne fodbold", men det ændrer ikke noget.
"Ja det rigtigt. men i prof fodbold, synes jeg et eller andet sted det er vigtigere at tilfredsstille fansene, - selvfølgelig taget i betragtning af, hvor mange penge det drejer sig om. "
- hvis i havde læst det hekler og acebone, så skrev jeg det i et tidligere indlæg, hvilket bygger lidt ovenpå det med, at hellere klubben overlever end fansene er tilfredse, idet fansene blot ønsker klubben overlever.
Så det som i skriver er det samme som jeg antydede.
Men i må da også indrømme, hvis en klub ingen fans har, har de heller ingen god økonomi, idet fansene sponsorerer en del? Så det jo også vigtigt med mange tilfredse fans, NÅR det drejer sig om småbeløb - som alligevel er betydelige for fansene.
Så det er jo bare at finde det punkt, hvor økonomien og fansenes tilfredshed går hånd i hånd.
En som jeg, vil ofre alt for klubben, som sandsynligvis også jer, men det jo ikke alle, der er sådan?
- hvis i havde læst det hekler og acebone, så skrev jeg det i et tidligere indlæg, hvilket bygger lidt ovenpå det med, at hellere klubben overlever end fansene er tilfredse, idet fansene blot ønsker klubben overlever.
Så det som i skriver er det samme som jeg antydede.
Men i må da også indrømme, hvis en klub ingen fans har, har de heller ingen god økonomi, idet fansene sponsorerer en del? Så det jo også vigtigt med mange tilfredse fans, NÅR det drejer sig om småbeløb - som alligevel er betydelige for fansene.
Så det er jo bare at finde det punkt, hvor økonomien og fansenes tilfredshed går hånd i hånd.
En som jeg, vil ofre alt for klubben, som sandsynligvis også jer, men det jo ikke alle, der er sådan?
FC Midtjylland
Hvorfor skal fansene så være tilfredseAlwaysFCM skrev: Men i må da også indrømme, hvis en klub ingen fans har, har de heller ingen god økonomi, idet fansene sponsorerer en del? Så det jo også vigtigt med mange tilfredse fans, NÅR det drejer sig om småbeløb - som alligevel er betydelige for fansene.
Ingen økonomi = Ingen klub.
Du kan være sikker på at, hvis bestyrelsen skulle vælge mellem 2 beslutninger hvor den ene = glade fans/dårlig økonomi, og den anden = sure fans/god økonomi, ja så vælger de 99,9% sikkert den sidste. Vi er et aktieselskab, og det er bundlinien der tæller.
Her skulle der stå noget klogt...
Sådan en situation kommer man jo ikke ud for, at vælge mellem de ting? - vær realistisk.2294 skrev:Hvorfor skal fansene så være tilfredseAlwaysFCM skrev: Men i må da også indrømme, hvis en klub ingen fans har, har de heller ingen god økonomi, idet fansene sponsorerer en del? Så det jo også vigtigt med mange tilfredse fans, NÅR det drejer sig om småbeløb - som alligevel er betydelige for fansene.- For økonomiens skyld
![]()
Ingen økonomi = Ingen klub.
Du kan være sikker på at, hvis bestyrelsen skulle vælge mellem 2 beslutninger hvor den ene = glade fans/dårlig økonomi, og den anden = sure fans/god økonomi, ja så vælger de 99,9% sikkert den sidste. Vi er et aktieselskab, og det er bundlinien der tæller.
Og jeg snakker om SMÅbeløb, som jeg også har markeret kraftigt.
FC Midtjylland