Ravnen skrev:Ja hatten af for dansk fodbolds bedste købmand: Jens Ørgaard!
At kalde Jens Ørgaard for den bedste købmand i Danmark, er jeg langt fra enig med dig i - medmindre du selvfølgelig mener til at sælge spillere, for så har du ret.
Men hvis vi kigger på handler, så skal vi blot gå tilbage til starten af forrige sæson, for at find talrige eksempler på lorte spillere, han har handlet for mange millioner.
Eksempler gider jeg ikke komme med, da alle kender dem (Danny Califf, Marcic osv. osv. osv.)
Ravnen skrev:At få Kristian Bak Nielsen tilbage er jo et drømmescenarie som ingen herinde ville have troet var muligt. Jeg glæder mig vanvittigt til at se ham i kamp, han kommer til at betyde en forskel for os.
Ikke engang Ørgaard troede det var muligt, og kontaktede kun Kristian Bak fordi Glen Riddersholm sparkede ham hårdt i røven, og bad over flere omgange ham gøre det, så derfor skal Glen have kredit for at vi får 32 tilbage i dag!
Ravnen skrev:At sælge Winston i det her marked, hvor alt nærmest står stille, til 35-40 mio kr, jamen det er fuldstændig vanvittigt stærkt gjort. Ikke nok med at det kaster glans over FCM og Jens Ørgaard, så efterlader det en FED streg under akademiets kapacitet, ingen i Europa kan længere være i tvivl om at vores akademi er blandt de bedste. Det er jo i den grad selvforstærkende, en slags domino effekt, vi kommer med garanti til at se flere akademispillere blive solgt til sådanne beløb! Det kan vi takke en visionær ledelse for, som så potentialet og tog en kæmpe chance ved at oprette akademiet, nu er det pay day!
Fremragende, intet mindre!
Det er jeg helt enig med dig i!
VELKOMMEN TIL 32