Ravnen skrev:Tjaa, jeg tvivler. FCN er jo faktisk også et halv-godt hold, jeg har et frygteligt og nagende sort hul i min hukommelse, når jeg prøver at tænke tilbage til maj sidste år... hmmmm
Ravn - aldrig aldrig aldrig nævn maj sidste år, hold kæft hvor var køreturen hjem det mest dræbende! maj sidste år er væk fra hukommelsen nu
Åbner lige en tråd hvor man kan diskutere hvem man helst vil møde i pokalfinalen i år
Vi skal under ingen omstændigheder bruge nogle af vores meget dyrebare og få penge på en mand som Bajram Fetai. Han har slet ikke klassen til at forstærke vores hold.
Så ved vi hvad der sandsynligvis sker med Baba Collins.
Gadvide hvor mange penge FCm får ud af det, når det er en moldovisk klub? De har vel ikk så god økonomi der..
I nogle tilfælde må man gerne glemme pengene FCM får ud af det. Jeg tror nu ikke Baba får den store løn, men det er alligevel en besparelse. Og der er jo nok ikke ligefrem udsigter til spilletid for ham her i klubben. Han må være noget der ligner 5. angriber. FCM får trods alt mere for ham nu end til sommer, når hans kontrakt udløber.
farvel til vores største talent, som vi desværre ikke formåede at få et udbytte af. Det er trist at vi ikke formåede at få mere ud af ham, men vi har selv været med til at ødelægge ham med for dårlige behandlinger med hans muskelskader og preset ham til at spille hvor han ikke var klar.
mnm123 skrev:farvel til vores største talent, som vi desværre ikke formåede at få et udbytte af. Det er trist at vi ikke formåede at få mere ud af ham, men vi har selv været med til at ødelægge ham med for dårlige behandlinger med hans muskelskader og preset ham til at spille hvor han ikke var klar.
Det er jo let at sige nu. Der er næppe nogen i klubben, der ønskede, at det skulle gå sådan. Jeg synes, det er en hul påstand, du kommer med dér.