LBK - FCM - Bliver den spillet?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: LBK - FCM - Bliver den spillet?

Indlæg af Acebone »

sebastian94 skrev:Hvad så med de 10 mil i tv penge?????
De blev uddelt efter 17. spillerunde, hvor vi lå nr. 3, så ingen ko på isen (hø, hø) i forhold til dét.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Nu vil DBU så overveje at gøre det til et krav at alle Superliga stadions, skal have varme i banen. Ifølg. TV".dk. (Kan ikke finde ud af det med links) :?

Undskyld mig...... men har det ikke hele tiden været et krav??? Dog at oprykkerne kan få et års dispensation??? Jeg har så også ladet mig fortælle at Farum Park ikke har banevarme. Hvor længe skal de så have dispensation???

Men ja..... dybt uproffesionelt af Lyngby. Og af DBU. De burde også ha rykket ind noget før, når nu der hele tiden har været tale om at kampen kke kunne spilles.

Kan S.... godt forstå, at Thyge og de andre er godt trætte af at bruge en hel dag og nok også den halve nat på absolut ingenting.

JEG ER RYSTET....

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

mener bestemt det er et krav med varme i banen men et hold som fcn har stadigvæk ikke fået varme i deres baner da dbu uddeler kompensationer til højre og venstre

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Min bror har lige fortalt, at han mener FCN har fået dispensation i over 10 år nu :shock:

974

Re: LBK - FCM - Bliver den spillet? Næ...

Indlæg af 974 »

Nå nu er de fleste vrede udbrud snart kommet lidt på afstand :-)

Man skulle næsten tro at vi havde tabt 5-0 hjemme...

Fair nok at vi alle kan blive enige om at det kunne have været tacklet anderledes, men tænk på de to tilfælde der ellers har været her i den sidste uges tid

FCN´s kamp i Parken blev jo næsten set af ingen, og Silkeborg kunne heller ikke få mange med til Århus

Derfor må man vel godt være lidt satsende/håbende fra Lyngbys side - De har sikkert også glædet sig til at arrangere årets sidste kamp efter et for dem flot efterår. De blev bare ramt af et frostvejr som pludselig satte igang her i eftermiddags

Spillerne skal nok klare en kamp til foråret, og mon ikke det kunne tænkes at de alligevel skal ud og feste lidt iaften på Sjælland - det gjorde de i hvert fald sidste år, hvor de var til fest med nogle af de andre klubber ( jeg erindrer også at holdet i den sidste kamp før pausen sidste år, bar præg af at de allerede var gået på ferie... )

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Lyngby mener tilsyneladende at man godt kunne have spillet på banen: http://spn.dk/fodbold/superliga/lyngby/ ... 268974.ece
”Banen er fuldstændigt ryddet for sne, og vi ville godt have haft kampen sat i gang, for spillerne ville hurtigt have trampet den blødere. Vi kunne endda stikke et spyd 14 cm ned uden problemer. Det er enormt ærgerligt, når nu vi har lagt så mange kræfter i at få den gjort klar.”
”Det er noget rod med et efterslæb på en enkelt kamp henover en lang vinterpause. DBU er en demokratisk organisation og lytter til de ønsker, som klubberne har, og man må bare konstatere, at de ikke kan enes om at gøre varme i banen til et A-krav i licenssystemet.”

Sådan lyder reaktionen fra Lars Berendt, kommunikationschef i Dansk Boldspil-Union (DBU), på nyheden om, at efterårets sidste superligakamp mellem Lyngby og FC Midtjylland blev aflyst af dommer Peter Rasmussen, der skønnede den for farlig at spille på.
Divisionsforeningen afviser DBU

Som direktør i Divisionsforeningen ønsker Claus Thomsen ikke at spekulere i, hvorfor Lars Berendt skyder med skarpt på klubberne, men uenig i kritikken er han i hvert fald:

”Lige nu er der et krav om, at hver klub skal råde over to stadioner at spille på. Man skal altså have udpeget en alternativ hjemmebane, men for de kommende sæsoner er kravet, at der skal være varme i banerne. Det blev vi enige om for et halvt år siden.”
hmm

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

http://www.bold.dk/nyt/Albrechtsen-Kunn ... ve-spillet

Dolph Lundgren ;) hyler ikke over en frost hård bane, måske en af forskellen ved at have spille PL fodbold, hvor man ikke får bonus for at pylre 8-)

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

torsdag d. 17 februar bliver det så afgjort om drengene skulle have lagt på 2. pladsen vinteren over ;) Hvis Lyngby ikke finder et eller andet, andet pjat (måger på banen eksempelvis) det skulle ikke undre mig!

Men havde nu troet man skulle spille mod dem uden deres aabech. han er ikk blevet solgt derfra vel?
FC Midtjylland

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

AlwaysFCM skrev:torsdag d. 17 februar bliver det så afgjort om drengene skulle have lagt på 2. pladsen vinteren over ;) Hvis Lyngby ikke finder et eller andet, andet pjat (måger på banen eksempelvis) det skulle ikke undre mig!

Men havde nu troet man skulle spille mod dem uden deres aabech. han er ikk blevet solgt derfra vel?
mener du ikke marts?
http://lyngby-boldklub.dk/Nyheder/A-Tru ... _fastlagt/
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

pedersen7500 skrev:
AlwaysFCM skrev:torsdag d. 17 februar bliver det så afgjort om drengene skulle have lagt på 2. pladsen vinteren over ;) Hvis Lyngby ikke finder et eller andet, andet pjat (måger på banen eksempelvis) det skulle ikke undre mig!

mener du ikke marts?
http://lyngby-boldklub.dk/Nyheder/A-Tru ... _fastlagt/
Jo, skrivefejl ;)
FC Midtjylland

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Så er kampen sgu aflyst igen!

Altså den der skulle spilles på torsdag!
!

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

pedersen7500 skrev:Så er kampen sgu aflyst igen!

HVAD?! :evil:
Hvor har du fundet det?
Senest rettet af Midtgaard 11. mar 2011, 16:22, rettet i alt 1 gang.

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Midtgaard skrev:

Hørte det i nyderne på P3:)
!

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

pedersen7500 skrev:
Midtgaard skrev:

Hørte det i nyderne på P3:)
Der står ikke noget på FCM.dk
Kan du ikke have misforstået noget?

ArneR

Indlæg af ArneR »

i følge Lyngby BKs hjemmeside er den fastsat til torsdag kl. 17.15. Så vil jeg gerne vide hvor nogen har læst den er aflyst.

Besvar