SL R29 - AGF - FC Midtjylland
SL R29 - AGF - FC Midtjylland
Så gælder det en direkte duel.
Jeg tror, at hvis vi vinder, så er guldet sikret, da vi så kan tåle at tabe 1 af de sidste 3.
Det bliver svært fordi AGF har været gode. De kommer nok med alt, da de skal jagte nu.
Jeg tror, at hvis vi vinder, så er guldet sikret, da vi så kan tåle at tabe 1 af de sidste 3.
Det bliver svært fordi AGF har været gode. De kommer nok med alt, da de skal jagte nu.
-
mousebreaker
Re: SL R29 - AGF - FC Midtjylland
Vi skal vinde, hvis vi skal være favoritter til guldet.
Uafgjort, så skal vi med stor sandsynlighed have noget med fra Farum, og den tror jeg ikke meget på.
Taber vi, så er det næsten slut.
Dermed siger jeg også, at AGF er favoritter til guldet lige nu.
Billing tilbage i start 11. Gad vide hvor længe han kan holde til det. Ville hellere have ham med i slutfasen, så jeg tænker han kan klare minimum 60, men nok nærmere 70
Uafgjort, så skal vi med stor sandsynlighed have noget med fra Farum, og den tror jeg ikke meget på.
Taber vi, så er det næsten slut.
Dermed siger jeg også, at AGF er favoritter til guldet lige nu.
Billing tilbage i start 11. Gad vide hvor længe han kan holde til det. Ville hellere have ham med i slutfasen, så jeg tænker han kan klare minimum 60, men nok nærmere 70
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Vi er kommet godt ud i dag, men valget af knopper ser tvivlsomt ud. Flere af vores glider rundt
-
mousebreaker
For fanden Cho. Du er simpelthen bare ikke længere god nok. For fanden da. Kom nu tilbage til gode gamle Cho
Hvorfor har vi ikke lange nok knopper på? Både mbabu og osorio skøjter rundt.
/ ABT

Nogle gange sidder jeg og tænker på hvor god Buksa kunne have været i den måde Tullberg gerne vil have at vi spiller bold på.mousebreaker skrev: ↑26. apr 2026, 20:22For fanden Cho. Du er simpelthen bare ikke længere god nok. For fanden da. Kom nu tilbage til gode gamle Cho
jeg tager hatten af for en der tør skrive det, Cho er bare ikke god nok, han skal ramme målet, nogle siger han løber meget, gu gør han ej, oftest står han og sover og må forsøge at løbe ind på modstanderen når det er forsent.Debussy skrev: ↑26. apr 2026, 20:40Nogle gange sidder jeg og tænker på hvor god Buksa kunne have været i den måde Tullberg gerne vil have at vi spiller bold på.mousebreaker skrev: ↑26. apr 2026, 20:22For fanden Cho. Du er simpelthen bare ikke længere god nok. For fanden da. Kom nu tilbage til gode gamle Cho
der er mere styr på det, end for 2 uger siden, men stadig er der mangler, midtbanen er for tynd med kun 2 mand, opspillet er elendig gang på gang mister de bolde, simsir får bolden men hvor er de andre der skulle være omkring ham ??
Heller ikke imponeret af Cho… og det har været gennem længere tid. Synligt nu hvor Brumado desværre er helt ude.Debussy skrev: ↑26. apr 2026, 20:40Nogle gange sidder jeg og tænker på hvor god Buksa kunne have været i den måde Tullberg gerne vil have at vi spiller bold på.mousebreaker skrev: ↑26. apr 2026, 20:22For fanden Cho. Du er simpelthen bare ikke længere god nok. For fanden da. Kom nu tilbage til gode gamle Cho
Mht Buksa brændte han en kæmpe chance i Vejlby for et år siden. Kampen endte 1-1.
Håber GF bliver mere mærket af tredje kamp i denne uge end os.
Det helt store spørgsmål omkring Cho er hvorvidt det er fysiologisk eller psykologisk at tingene ikke fungerer.FCM2000 skrev: ↑26. apr 2026, 20:54jeg tager hatten af for en der tør skrive det, Cho er bare ikke god nok, han skal ramme målet, nogle siger han løber meget, gu gør han ej, oftest står han og sover og må forsøge at løbe ind på modstanderen når det er forsent.Debussy skrev: ↑26. apr 2026, 20:40Nogle gange sidder jeg og tænker på hvor god Buksa kunne have været i den måde Tullberg gerne vil have at vi spiller bold på.mousebreaker skrev: ↑26. apr 2026, 20:22For fanden Cho. Du er simpelthen bare ikke længere god nok. For fanden da. Kom nu tilbage til gode gamle Cho
der er mere styr på det, end for 2 uger siden, men stadig er der mangler, midtbanen er for tynd med kun 2 mand, opspillet er elendig gang på gang mister de bolde, simsir får bolden men hvor er de andre der skulle være omkring ham ??
Edit: det kan selvfølgelig også være begge.
For helvede Cho… Nøj hvor var det en stor chance igen
Cho er en katastrofal dårlig afslutter… hold nu op man!
Det er blevet værre siden skaden, synes jeg. Nada koncentration!
Det er blevet værre siden skaden, synes jeg. Nada koncentration!
/ ABT

For satan, hvor er vi heldige at AGF også kan finde ud af misbruge kæmpe chancer.
Men ikke blevet bedre siden Cho er skiftet ud. Franculino kan slet ikke presse i den forfatning, han er i nu.
Hvordan er der ikke straffespark på Billing?
Billing bliver snydt for et klokkeklart straffe som jeg ser det.