Det er gået over gevind og i misforstået støtte produceres flere og flere flag der uddeles til juniorer uden situationsfornemmelse. Man kan sagtens bidrage ved at synge, klappe og heppe uden megaflag som fjerner alt udsyn bag målet på CC.
Du bør læse indlægget igen, det er direkte fra fcm.dk Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så er der andre tribuner. Brok omkring for mange flag og stemning falder ind under "sure gamle mænd" kategorien.
Ikke enig. De 2 ekstra flag placeret så man ikke kan se mål og opspil til mål giver ikke merværdi til oplevelsen - og så er jeg sådan set ligeglad med citater fra en hjemmeside, der ikke sætter rammer for hvornår nok er nok - og hvor den gode stemning åbenbart også omfatter ulovlig pyro, der koster klubben penge...Det kan man kalde anti-opbakning.
Jeps, jeg ramte vist plet med sure gamle mænd....
Nå, men FCM nævner jo at pyro er forbudt, det bliver der også sanktioneret imod.
Og så er det en stemningstribune, uanset om du så hælder galde ud fra nu af til verdens undergang. Kan du ikke lide flag, så er der plads andre steder på CC. Fcm har netop skrevet som de gør, for at folk ikke skal hælde vand ud af ærerne som du gør over stemning.
Du bør læse indlægget igen, det er direkte fra fcm.dk Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så er der andre tribuner. Brok omkring for mange flag og stemning falder ind under "sure gamle mænd" kategorien.
Ikke enig. De 2 ekstra flag placeret så man ikke kan se mål og opspil til mål giver ikke merværdi til oplevelsen - og så er jeg sådan set ligeglad med citater fra en hjemmeside, der ikke sætter rammer for hvornår nok er nok - og hvor den gode stemning åbenbart også omfatter ulovlig pyro, der koster klubben penge...Det kan man kalde anti-opbakning.
Nå, men FCM nævner jo at pyro er forbudt, det bliver der også sanktioneret imod.
Og så er det en stemningstribune, uanset om du så hælder galde ud fra nu af til verdens undergang. Kan du ikke lide flag, så er der plads andre steder på CC. Fcm har netop skrevet som de gør, for at folk ikke skal hælde vand ud af ærerne som du gør over stemning.
Vil du hellere have siddepladser og klappølser?
Jeg vil ikke blande mig i stemning eller ej, flag eller ej...
Men at påstå at man bare kan stille sig et andet sted på CC er for dumt.. selv helt ude fra siden af cc kan man ikke se halvdelen af det lille felt og alt hvad der sker i modsatte side pga flagene..
Men der er mange andre ting i vejen med CC som skulle rettes op på, før man evt. begynder at kigge på om flagene, hvis det stod til mig.
[/quote]
Vil du hellere have siddepladser og klappølser?
[/quote]
Tak Xort for konstateringen - man kan ikke følge med i vigtige elementer i fodboldkampen pga. tåbelig placering af 2 store flag helt ned ved banden. Oplevelsen ødelægges i en grad så man med årskortet i lommen ser kampen fra sofaen og ikke på CC og det er jo bare ærgerligt. Klubledelsen har dog ikke tradition for at blande sig ret meget..konfliktsky kan man roligt kalde det. Senest konstateret da ingen greb ind overfor BIF afmontering af hegn. Vi stod på CC og tænkte hvorfor griber politiet ikke ind.. Og nej, jeg er ikke til klappølser, men til oplevelser med kvalitet og her er klart et hjørne til forbedring mens den vokale opbakning er helt i top.
Hold da kæft en sindssyg udtalelse når man har set den i langsom. Den situation kunne været gået helt galt og i værste tilfælde være både karrie- og livsødelæggende for Elias.
Jeg er simpelthen målløs. Er der en eller anden sammensværgelse mod os?
Hørte Brøndbylyd en af dagene efter kampen.
Joel Kabongo eller hvad han nu hedder, mener ikke at man kan tale om mere end gult - uden at blive sagt imod. Det er skræmmende. Men det er selvfølgelig også et sted, hvor brosten mod busser er en normal ting.
Man skal åbenbart tage smækket i Elias’ sted for at få rødt kort, med reel risko for liv og førlighed.
Havde han fået den lige i smasken, så ville kæbebrud, brækket næse og hjernerystelse uden mén være “at slippe billigt”
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Klubledelsen har dog ikke tradition for at blande sig ret meget..konfliktsky kan man roligt kalde det. Senest konstateret da ingen greb ind overfor BIF afmontering af hegn. Vi stod på CC og tænkte hvorfor griber politiet ikke ind.. Og nej, jeg er ikke til klappølser, men til oplevelser med kvalitet og her er klart et hjørne til forbedring mens den vokale opbakning er helt i top.
Hvad tror du der ville have sket hvis de havde sendt politiet ind? Jeg garanterer dig for at overskrifterne havde været langt større, og konsekvensen ville dog (måske ville det være fedt nok) være ingen Brøndbyfans på away i et stykke tid. Men vagter og politi ville potentielt komme i farlige situationer, og fremgangsmåden er at lave konfliktnedtrappende tiltag. En indgriben ville være det stik modsatte. VI så i øvrigt en kamp afviklet uden yderligere problemer med Bif fans.
At deres klub så har en kommunikationsdirektør der lukker lort ud efterfølgende, når de selv har hegn på deres away sektion, gør bare at de få % respekt der var overfor den klub røg i minus.
Klubledelsen har dog ikke tradition for at blande sig ret meget..konfliktsky kan man roligt kalde det. Senest konstateret da ingen greb ind overfor BIF afmontering af hegn. Vi stod på CC og tænkte hvorfor griber politiet ikke ind.. Og nej, jeg er ikke til klappølser, men til oplevelser med kvalitet og her er klart et hjørne til forbedring mens den vokale opbakning er helt i top.
Hvad tror du der ville have sket hvis de havde sendt politiet ind? Jeg garanterer dig for at overskrifterne havde været langt større, og konsekvensen ville dog (måske ville det være fedt nok) være ingen Brøndbyfans på away i et stykke tid. Men vagter og politi ville potentielt komme i farlige situationer, og fremgangsmåden er at lave konfliktnedtrappende tiltag. En indgriben ville være det stik modsatte. VI så i øvrigt en kamp afviklet uden yderligere problemer med Bif fans.
At deres klub så har en kommunikationsdirektør der lukker lort ud efterfølgende, når de selv har hegn på deres away sektion, gør bare at de få % respekt der var overfor den klub røg i minus.
Havde politiet været hurtigt inde og bedt dem om at komme om på den rigtige side af hegnet, var der nok ikke sket mere end det. Det er da en ydmygelse at se gæsterne ved selvtægt ødelægge vores anlæg uanset om man så er enig i konstruktionen af det hegn. Hvad bliver det næste?