SL R20: OB - FCM
SL R20: OB - FCM
Efter en veloverstået midtuge kamp, drager vi til det fynske. OB så ikke prangende ud senest i Århus. Omvendt var det en kaotisk omgang i vores omvendte opgør mod fynboerne i starten af sæsonen (godt nok med TT ved roret).
Det er vigtigt med 3 point, da GF forventeligt hiver 3 nemme point i Fredericia inden vi kommer i aktion.
Det er vigtigt med 3 point, da GF forventeligt hiver 3 nemme point i Fredericia inden vi kommer i aktion.
/ ABT

Re: SL R20: OB - FCM
Hvor dumt af Erlich. Vi fører 4-1.....Også mod GF vanvittigt dumme kort.
der er en del der melder sig ud i 2 halvleg, igen kan man med rette stilled spørgsmål til, hvorfor bænken ikke hiver cho ud og styrker midtbanen.
Synes Cho for meget lang snor, endda meget langt.
Synes Cho for meget lang snor, endda meget langt.
Brumado er overbevisende og mere målfarlig end Cho. Flot første halvleg, men OB gav også meget plads.
Tror I man hiver Konteh hjem fra Next Gen, for at agere back up til de kommende kampe, eller at Mbabu og Paulinho kan dække pladsen?
Må bare sige, at det også er en vanvittig måde vi forsvarer på foran med 3-4 mål. Hvorfor spiller vi så hårdnakket mand-mand og offensivt/aggressivt forsvarsspil? Absolut ingen grund til at efterlade Erlic alene på en øde ø, som tilfældet var i situationen. Dumt, dumt, dumt… forhåbentlig magter vi at løse det.
/ ABT

Fejlen bliver lavet da Ze smider bolden væk mens vi ikke er i balance.
-
mousebreaker
.
Senest rettet af mousebreaker 15. feb 2026, 22:40, rettet i alt 2 gange.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Korrekt rødt til Erlich, som jeg ikke rigtig klandrer for det. Vi sejlede rundt i anden halvleg og kun små mirakler af Elias gjorde, at vi ikke kom i fare for pointtab.ABT skrev: ↑15. feb 2026, 21:15Må bare sige, at det også er en vanvittig måde vi forsvarer på foran med 3-4 mål. Hvorfor spiller vi så hårdnakket mand-mand og offensivt/aggressivt forsvarsspil? Absolut ingen grund til at efterlade Erlic alene på en øde ø, som tilfældet var i situationen. Dumt, dumt, dumt… forhåbentlig magter vi at løse det.
Havde Erlich ladet ham smutte og muligvis score, så tror jeg vi var kommet så meget i uføre at et poittab forekommer sandsynligt.
Enten er der mangel på lederskab på banen eller også er det trænerbænken der fejler.
Alt var horribelt i anden halvleg, Elias undtaget, så hvorfor sende 9 mand frem efter 80 minutter når vi fører 4-1.
Det er bede om problemer.
Til det positive:
Vild første halvleg vi spiller. Som i helt vild. OB vil selvfølgelig fokusere op deres egen svage indsats med rette, men vi gjorde det også svært for dem.
Flot flot magtdemonstration.
Min motm må være Elias, trods tre mål af Brumado
Tror Cho får skurkerollen, trods en altid ihærdig indsats. Han mangler bare kvalitet i alle aktioner hvor det virkelig tæller.
Jeg krydser alt der kan krydses for, at lykken snart vender for ham
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Flot sejr på udebane, overbevisende. Selvom anden halvleg var grum, så synes jeg aldrig sejren var i fare - på nogen måde.
Første halvleg var en ren lækkerbidsken.
Alle roser Brumado, fortjent, men hans straffespark var svagt og kunne nemt være blevet nappet, han er ikke nogen god straffesparksskytte..!
Jeg er tilbøjelig til at se igennem fingre med hele anden halvleg, fordi jeg ved at var vi ved at komme i uføre, så kunne vi atter hæve niveauet og køre dem over. Jeg tror det handlede lidt om at spare lidt.
Tosset rødt kort, af spilleren. Dommeren var til gengæld ligeså tosset ved at Falk ikke også får et.
Perfekt runde ellers. AGF, FCK og Brøndby satte alle point til. Samtidig satte vi en ny scoringsrekord for 20 runde. Aldrig før har et hold scoret 53 mål på 20 runder.
Sølle to point op til AGF, deres ben blævrer af gummi
og FCK sat med 14 point, Brøndby med 10 point. Det lugter kraftigt af klubbens femte mesterskab 
Første halvleg var en ren lækkerbidsken.
Alle roser Brumado, fortjent, men hans straffespark var svagt og kunne nemt være blevet nappet, han er ikke nogen god straffesparksskytte..!
Jeg er tilbøjelig til at se igennem fingre med hele anden halvleg, fordi jeg ved at var vi ved at komme i uføre, så kunne vi atter hæve niveauet og køre dem over. Jeg tror det handlede lidt om at spare lidt.
Tosset rødt kort, af spilleren. Dommeren var til gengæld ligeså tosset ved at Falk ikke også får et.
Perfekt runde ellers. AGF, FCK og Brøndby satte alle point til. Samtidig satte vi en ny scoringsrekord for 20 runde. Aldrig før har et hold scoret 53 mål på 20 runder.
Sølle to point op til AGF, deres ben blævrer af gummi
Kunne Bilal Konteh ikke bare gå direkte ind i start 11?
Han er afsted med Next Gen, for at få kamptræning.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... positioner