EL R8: FCM - Dinamo Zagreb

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

EL R8: FCM - Dinamo Zagreb

Indlæg af ABT »

Sidste puljespilskamp står for døren mod Dinamo Zagreb. Begge hold har i princippet brug for point for at vide sig sikre på hhv. Top 8 og Top 24. Omvendt kan begge hold godt snige sig med på trods af et nederlag.

Dinamo Zagreb startede deres forårssæson i den hjemlige liga i går med en 3-0 udesejr mod ligaens bundprop. Det kan både være godt og skidt, at de har fået en ekstra kamp i benene inden turen til Danmark.

Forhåbentlig, kan vi levere en sejr på hjemmebanen, som vil placere os flot i tabellen. Et X ville samtidig være et glimrende resultat for begge parter. Spændende at se hvordan banens beskaffenhed er, og hvordan vi kommer til at se ud, uden både Billing og Franculino.

Forza FC!
/ ABT

Billede

mousebreaker

Re: EL R8: FCM - Dinamo Zagreb

Indlæg af mousebreaker »

Man sidder jo ikke og bliver mere og mere optimistisk med henblik på at indhente AGF i kampen om mesterskabet.

Heldigvis er der tid at gå på.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
29. jan 2026, 21:29
Man sidder jo ikke og bliver mere og mere optimistisk med henblik på at indhente AGF i kampen om mesterskabet.

Heldigvis er der tid at gå på.
Jeg skrev det i en anden tråd. Vi skal hente 3-4 spillere i dette transfervindue hvis vi skal gøre os forhåbninger om mesterskabet. Vi spiller simpelthen så langsomt.

edit: Jeg synes ikke Victor Bak har nogen fremtid hos os.

edit 2: Cho og Brumado er også bare sløve.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Havde Cho sparket den ind, så var der vel offside.
Men altså, godt nok ringe afsluttet. Ligesom de sidste 5-10 kampe i 2025.
Han skal til at vise noget, Cho.
Ellers må han væk til sommer
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Debussy

Indlæg af Debussy »

Vi spiller simpelthen så ringe. Så forbistret ringe. Det er ynkeligt at se på i øjeblikket, og jeg har allerede bange anelser for hvordan foråret skal forløbe. Der skal købes nye backs og der skal noget vinder- og præstationskultur ind i klubben.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Debussy skrev:
29. jan 2026, 21:48
Vi spiller simpelthen så ringe. Så forbistret ringe. Det er ynkeligt at se på i øjeblikket, og jeg har allerede bange anelser for hvordan foråret skal forløbe. Der skal købes nye backs og der skal noget vinder- og præstationskultur ind i klubben.
Jeg er med på at det teknisk er under niveau, selvom det er en svær bane. Synes dog at du er for hård i din kritik.

Der er soleklart plads til forbedringer - og jeg glæder mig da ikke ligefrem til at tage imod FCK i forårsåbneren. Udsigten til at tabe yderligere terræn ifht AGF huer mig ikke, men bolden er rund og meget kan se anderledes ud om 45 minutter

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Osorio for fanden da

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vildt nok.
Cho gør vel alt forkert i den situation indtil den tilfældigt dumper ned foran ham. Fedt!

Edit: vild scoring af vores bedste mand, Simsir!
Senest rettet af mousebreaker 29. jan 2026, 22:14, rettet i alt 1 gang.

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
29. jan 2026, 22:09
Vildt nok.
Cho gør vel alt forkert i den situation indtil den tilfældigt dumper ned foran ham. Fedt!
Ja, men for fanden hvor er det vigtigt! Nu skal der bare bygges på :) !

edit: Og så var det ikke engang Cho der scorede.

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
29. jan 2026, 22:04
Debussy skrev:
29. jan 2026, 21:48
Jeg er med på at det teknisk er under niveau, selvom det er en svær bane. Synes dog at du er for hård i din kritik.

Der er soleklart plads til forbedringer - og jeg glæder mig da ikke ligefrem til at tage imod FCK i forårsåbneren. Udsigten til at tabe yderligere terræn ifht AGF huer mig ikke, men bolden er rund og meget kan se anderledes ud om 45 minutter
Den med at jeg er for hård i min kritk, hører jeg af og til. Jeg synes bare, at vi producerer alt for få chancer i åbent spil i løbet af en kamp, især hvis vi skal skabe kampbilledet. Nu hvor vi spiller med to wing-backs, så skal de begge være i stand til at slå mindst et par habile indlæg hver i løbet af en kamp. Det synes jeg bare ikke vores har været i stand til kontinuerligt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Bliver nervøs, når trampolinfoden står højt på Tullbergs hitliste

Debussy

Indlæg af Debussy »

Debussy skrev:
29. jan 2026, 21:37

edit: Jeg synes ikke Victor Bak har nogen fremtid hos os.
Jeg skal åbenbart bare kritisere spillerne, så scorer de

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Simsir fantastisk i dag.
Vi kan klandre det tekniske niveau, men ikke indstillingen i dag. Zagreb virker godt nok til at være langt langt fra fordums styrke.
Historisk placering i EL og mange dejlige koefficient point

Debussy

Indlæg af Debussy »

Vanvittig flot Europa League kampagne indtil videre. Vi har virkelig gjort det godt i år i Europa indtil videre. Det er bare så godt klaret!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan ikke forstå at man holder fast i den overlevelsestur.
I min optik er det vanvittigt og latterligt. Noget der var populært i 90erne, da der gik konsulent bras i erhvervslivet.

Det er en trossag om det er noget der giver point på den lange bane. Jeg mener risikoen er for stor for det modsatte

Besvar