Transfers - Januar 2026

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfers - Januar 2026

Indlæg af mousebreaker »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... en-i-tarer

Ser ud til at Carrizo skiftet kun mangler lægetjekket. Sådan tolker jeg i hvert fald, at han er så meget i tårer og kommentatorerne snakker om Dinamarca og Europa League
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lyder til på Farzam, at Carrizo handlen er kollapset, da han vælger Ajax.

Hvad gør man nu? Vi mangler ret desperat en ekstra kant med Mikel ude til april, potentielt.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
30. jan 2026, 21:51

Hvad gør man nu? Vi mangler ret desperat en ekstra kant med Mikel ude til april, potentielt.
Jeg troede de havde lært af deres fejl fra i sommer, hvis det er sandt, så har de trukket den for længe, nu ender det med at de laver en panik handling som de lavede med Silva.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

ABT skrev:

Vi mangler en kant til højre, men på venstre er der Simsir, junior Ze og Julius Emefiele.

Kejle

Indlæg af Kejle »

FCM2000 skrev:
30. jan 2026, 22:28
ABT skrev:

Jeg troede de havde lært af deres fejl fra i sommer, hvis det er sandt, så har de trukket den for længe, nu ender det med at de laver en panik handling som de lavede med Silva.
Og du er helt sikker på at du kun har arbejdet på Carrizo?

Jeg synes nu ikke Silva handlen var panik, han er bare ikke slået til (endnu). Det sker altså for alle klubber.

Kejle

Indlæg af Kejle »

I øvrigt er jeg ret ok med at den store handel kollapsede. Jeg havde nu også være ok med at den var gået igennem. Bare det at vi seriøst var med i gamet gør altså at vi er rykket op i en anden liga.

VI kunne godt bruge en fløj mere, men imo mest for at sikre os til næste sæson i tilfælde af salg. Men jeg skriger ikke til himlen hvis vi ikke får en ind.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ærgeligt, at Ajax meldte sig på banen til slut. Tænker ikke, at der kommer noget stort ind så.
Jeg er dog glad for, at klubben var ambitiøse og udviste rettidig omhu, mhb på den forventede udskiftning til sommer.
Bare ærgeligt, hvis det ikke går som håbet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

I sig selv imponerende at en af verdens største talent fabrikker er den vi kæmpede med om en spiller. Det viser at baren er sat højt og at vi også har et vist navn derude.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Det er møgsvært at give en decideret vurdering af vores transfervindue.

Ud gik Friday permanent, jeg tror det kan blive en fin case for en lottokupon.
Dani på lån, hvis der er spilletid med i den handel må det være winwin.
Ud er godkendt.

Ind, Ze og Uhre. Ze kun lån med option, så rimelig risikofrit. Uhre er en proven angriber. Dansk og rutineret.
Ind må være ok, uden at være prangende.

JBT

Indlæg af JBT »

Men vi er blevet et par stykker færre samlet, på grund af skader og skavanker. Jeg havde gerne set Francu og Gorgoza være klar fra sæsonstart, men så må de to nye ind og vise, hvad de kan.
Heldigvis er der lidt færre kampe i forhold til EL, så samlet set ser det okay ud – også når man ser på, hvordan FCK og AGF har handlet. BIF har givet lidt mere gas, men det kræver nok en del indkøring, før det hele spiller sammen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vores vindue handler så uendelig meget mere om det vi ikke solgte, end det vi købte.

Vi har et mesterhold, nu skal de bare gøre arbejdet.

Besvar