Har I andre bemærket den? Jeg læser med, fordi den handler om Midtjylland, men jeg synes ellers ikke, den er særlig kløgtig. Anede ikke rigtig, hvem Okstrøm var, men jeg har flere gange rystet på hovedet, når jeg har læst med.
Her er det seneste indlæg:
http://www.tipsbladet.dk/blog/oliveroks ... kontrakter
Tidligere på foråret har han argumenteret for, at vi skulle skifte til 4-4-2 og derefter, at vi skal sælge Duncan til AGF, hvilket i mine øjne er galimatias.
Nu kritiserer han så tilskuertallene. Der burde have været udsolgt til nogle af de andre forårskampe, siger han. Men det er jo altså lidt svært at få udsolgt, hvis udebaneafsnittet ikke er det.
Til slut skriver han om BT-Crone-nigerianer-løn-agent-sagen, at han forstår, der nok er noget om snakken. Hvad er det for noget bavl? Bak dine udsagn op eller lad det ligge.
Oliver Okstrøms blog på Tipsbladet
Re: Oliver Okstrøms blog på Tipsbladet
Jeg læser dem også, og er da glad for, at der er en, som skriver om FCM.
Men jeg er bestemt heller ikke imponeret af kvaliteten. Jeg tror bestemt, at Oliver skriver blogsene ud fra en interesse i FCM, og har også set, at han har efterspurgt feedback på Facebook, men der er bare ikke noget, der tyder på, at han har nogen større indsigt i FCM. Netop eksemplet med 4-4-2 er godt, da enhver der følger klubben tæt vil vide, at vores spillestil er blevet indarbejdet over flere år, og dermed ikke noget, som vi har planer om ændre (selvom vi naturligvis er fleksible ift kampudviklingen). Desuden er der altså meget få klubber, der spiller klassisk 4-4-2 i dag.
Ift tilskuertallet så synes jeg heller ikke, at der er helt så meget at komme efter. I foråret har vi haft lige over 8800 tilskuere i snit (hvis vi ser bort fra forårets første hjemmekamp, har der været 9000+ hver gang), og hvis vi regner med at ca. 200 af dem er udebanefans, så har der været 8.600 ud af 10.500 mulige hjemmebanetilskuere - det er en 'belægningsprocent' på ca. 82 - det tror jeg ikke, at der er nogen i ligaen, der kan matche. Det er sgu også svært at komme meget højere op, når vi har spillet fredag, lørdag, søndag og 2*mandag. Men mon ikke, at vi rammer over 10.000 i de sidste 3 hjemmekampe?
Men jeg er bestemt heller ikke imponeret af kvaliteten. Jeg tror bestemt, at Oliver skriver blogsene ud fra en interesse i FCM, og har også set, at han har efterspurgt feedback på Facebook, men der er bare ikke noget, der tyder på, at han har nogen større indsigt i FCM. Netop eksemplet med 4-4-2 er godt, da enhver der følger klubben tæt vil vide, at vores spillestil er blevet indarbejdet over flere år, og dermed ikke noget, som vi har planer om ændre (selvom vi naturligvis er fleksible ift kampudviklingen). Desuden er der altså meget få klubber, der spiller klassisk 4-4-2 i dag.
Ift tilskuertallet så synes jeg heller ikke, at der er helt så meget at komme efter. I foråret har vi haft lige over 8800 tilskuere i snit (hvis vi ser bort fra forårets første hjemmekamp, har der været 9000+ hver gang), og hvis vi regner med at ca. 200 af dem er udebanefans, så har der været 8.600 ud af 10.500 mulige hjemmebanetilskuere - det er en 'belægningsprocent' på ca. 82 - det tror jeg ikke, at der er nogen i ligaen, der kan matche. Det er sgu også svært at komme meget højere op, når vi har spillet fredag, lørdag, søndag og 2*mandag. Men mon ikke, at vi rammer over 10.000 i de sidste 3 hjemmekampe?
har skrevet med Oliver, da jeg ligeledes stillede spørgsmål omkring kvalitet og indhold
Mit indtryk er nu lidt anderledes, da jeg nu ved at han har en glimrende indsigt og kontaktflade i FCM
Derfor tænker jeg også at han gør det godt nok
Principielt kunne han jo skrive det samme som de fleste også gør herinde - han har bare fået muligheden for at gøre det på Tipsbladet
så konklusionen for mig er, at det da bare er fedt at vi har en der "taler" FCM´s sag
Mit indtryk er nu lidt anderledes, da jeg nu ved at han har en glimrende indsigt og kontaktflade i FCM
Derfor tænker jeg også at han gør det godt nok
Principielt kunne han jo skrive det samme som de fleste også gør herinde - han har bare fået muligheden for at gøre det på Tipsbladet
så konklusionen for mig er, at det da bare er fedt at vi har en der "taler" FCM´s sag
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes nu, at han gør et hæderligt arbejde. Manden er stadig ung i faget, og det tager jo lidt tid at få finpudset sine journalistiske kompetencer helt inden for feltet. Han virker vel som en FCM fan, som nu er blevet journalist for Tipsbladet. Lad os sætte pris på at der er kommet lidt ekstra fokus på klubben, og selvom jeg ikke er enig i alt, så er det ganske fint, at han er så kritisk som muligt.
På facebook så jeg ham joke med, at Izunna og Sylvester nok reelt var 32 og 31 år gamle. Jeg ved ikke, jeg synes ikke, han virker for smart.