FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

FCM - FCK

Indlæg af Persian_Wolf »

Endnu engang er Dickoh skyld i mål.

Han er på ingen måde god nok til at begå sig på dette niveau. Utroligt at han kan træffe så mange forkerte beslutninger i løbet af en kamp.

Woop Woop!

Leeds

Re: FCM - FCK

Indlæg af Leeds »

Talentløse sekundahold. Skal undgå nedrykning næste sæson!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Historien gentager sig! Vi har åbenbart en kultur hvor tabersyndromet ikke kan slippe sit tag.. Det jo ikke bare en gang gummiben, men hver eneste gang vi har spillet en afgørende kamp i hele klubben historie at vi smider det hele til sidst!! Jeg forventer 100% at vi tager bronzen nu.. Og mon ikke vi taber 1-0 men fører 21-1 i skud på mål i sidste runde.. Det ville være forventligt..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Mike80 skrev:Historien gentager sig! Vi har åbenbart en kultur hvor tabersyndromet ikke kan slippe sit tag.. Det jo ikke bare en gang gummiben, men hver eneste gang vi har spillet en afgørende kamp i hele klubben historie at vi smider det hele til sidst!! Jeg forventer 100% at vi tager bronzen nu.. Og mon ikke vi taber 1-0 men fører 21-1 i skud på mål i sidste runde.. Det ville være forventligt..
Sæsonen er mere end godkendt med point i sidste runde . Omvendt vil bronze være hamrende skuffende, og en kæmpe fiasko.

Spillerne bestemmer selv facit nu.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
FarligeIzunna

Indlæg af FarligeIzunna »

Er vel det man kan forvente når man hellere vil jagte en tabt topscorer titel end guldet...

Duncan skulle aldrig nogensinde have sparket de 2 straffespark, begge ringe sparket..

Glen siger hele tiden han hader middelmådighed men sætter en under middel til at sparke straffe?

Dobbelt morale :lol:

Rødt kort herfra.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sæsonen vil være godkendt med sølv. Men godkendt er også milevidt fra hvad det kunne være blevet, det er de manglende sejre i hjemmekampe der har gjort udslaget.

Ligenu føles det som pokalfinale nr 5. Historien gentager sig, vi er så tæt på. Må indrømme jeg føler som Mike80 at vi har en lige-ved-og-næsten mentalitet, det er som en forbandelse at vi bare ikke kan vinde de afgørende kampe og nu igen igen skal stå her med sten-ansigter og have været så tæt, så tæt på :cry:

Jeg synes set over hele sæsonen at vi har været ligaens bedste hold, men desværre ikke med den bedste mentalitet. Hver gang vi står der hvor vi selv har afgørelsen, så svigter vi. Vi har tabt guldet, Aab har ikke vundet det for vi havde det i vores hænder i meget lang tid, og kom endda tilbage og tabte det så igen. Det er ondt.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Helt enig !
Vi har prøvet for mange gange at være tæt på. Når vi er på toppen spiller vi bedst af alle. For ofte smider vi dog de "lette " point, det må være noget mentalt. Vi har en trup, der især defensivt har vist sig for smal når det gælder. I anden tråd er henvist til de mange skader og de mange kort...begge dele er rigtigt. Tager man dumme kort bliver det alt for dyrt, især når truppen er smal.
Det var i år vi skulle have vundet - vi havde spillet til det så længe truppen var nogenlunde intakt..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja, vi har ret til at være skuffede, men vi tabte guldkampen mod Brøndby. Hvis vi så bare kunne havde fået uafgjort imod F.ck ups stavefejl. Håber vi i det mindste får enten en sejr eller som minimum uafgjort mod sønderjyskE, så de københavnere kun får bronze og lad så Aab vinde pokalen så Fck intet får. Det mest frustrerende for mig var, at vi ikke kunne spille bolden rundt i 3 minutters overtid og sikre os sølv. Nu kan vi desværre risikere at miste den også og måtte nøjes med bronze. Alle andre hold kan spille bolden rundt for, at trække tiden og få 1 point med fra kampen. Det havde gjort en gevaldig forskel for de fleste af os.

Skræk scenarie:
http://www.bold.dk/nyt/FCK-profil-Havde ... l-og-soelv

Vi skal for alt i verden sørge for den sølvmedalje kommer til Fcm, så de københavnere ikke får andet end 3 pladsen og forhåbentlig ikke andet.

Alle mand til Haderslev og så må vi håbe på, at spillerne for alvor banker igennem og sikrer det sølv som vi så inderligt har fortjent. Så kan vi håbe på, at alt det københavnersnak forstummer for en tid, om ikke andet indtil sæsonnen starter op igen på ny.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi er alle skuffede, og ja det har vi lov til at være. Det var ondt på pokal-finale niveau i går..

Jeg kan godt glæde mig på Aab´s vegne, det er godt at det ikke kun er Københavner-hold der skal vinde ligaen, så ja lad dem endelig også nuppe pokalen så FCK intet får ;)

Når skuffelsen er konsumeret, så må vi op på hesten igen. Sølv vil stadig være rigtig flot, at blive nr. to er absolut ingen skam! Vi har haft en fantastisk sæson.

Jeg orker ikke at tænke tanken til ende, hvis vi også skulle miste sølvet, og forhåbentlig ligger OB sig ikke fladt ned i parken..

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Vi skal fucking kæmpe til det sidste.. og det bliver i Haderslev, hvor vi skal være der for holdet og støtte dem fuldt ud i 90 minutter + det løse og i opvarmningen.

Vi sikre det sølv den kommende weekend! Vi må tænke fremad og ikke bagud!

Besvar