FCM-FCN
-
robertocarlos
FCM-FCN
Så er det tid til at starte en ny kamptråd omkring kampen på lørdag kl 17 mod Nordsjælland.
I de seneste 5 hjemmekampe mod netop FCN har vi spillet 2 uafgjorte og vundet 3. Mens vi notorisk har det meget sværere i Farum (og parken)
Det ser ud som om, at vi kommer til at mangle Sviatchenko men ellers stiller op fuldtallige.
Nordsjælland ser ud som om at de må stille op uden Lorentzen, Laudrup, Sise og søren Christensen og så er Martin Vingaard og AC tvivlsomme. Dertil ska tillægges at Nordstrand ikke må formodes at være helt oppe i gear endnu.
FCM's formodede startformation
Løssl
Bak Dickoh Banggaard Julle
Izunna
Hassan/sisto Andersson poulsen Sly
Duncan
FNC's måske kommende opstilling
Jensen
Stryger Gregor Runje Mtiliga
Petry Stockholm Vingaard/christianssen
Ticinovic/Aabech Nordstrand John
Det her er en kamp der skal gi 3 point mod et amputeret Fc Nordsjælland hold der pt er et historisk dårligt udebanehold med kun 4 point i 10 kampe.
Alle Mænd på stadion så vi kan hjælpe holdet til de 3 vigtige point!
I de seneste 5 hjemmekampe mod netop FCN har vi spillet 2 uafgjorte og vundet 3. Mens vi notorisk har det meget sværere i Farum (og parken)
Det ser ud som om, at vi kommer til at mangle Sviatchenko men ellers stiller op fuldtallige.
Nordsjælland ser ud som om at de må stille op uden Lorentzen, Laudrup, Sise og søren Christensen og så er Martin Vingaard og AC tvivlsomme. Dertil ska tillægges at Nordstrand ikke må formodes at være helt oppe i gear endnu.
FCM's formodede startformation
Løssl
Bak Dickoh Banggaard Julle
Izunna
Hassan/sisto Andersson poulsen Sly
Duncan
FNC's måske kommende opstilling
Jensen
Stryger Gregor Runje Mtiliga
Petry Stockholm Vingaard/christianssen
Ticinovic/Aabech Nordstrand John
Det her er en kamp der skal gi 3 point mod et amputeret Fc Nordsjælland hold der pt er et historisk dårligt udebanehold med kun 4 point i 10 kampe.
Alle Mænd på stadion så vi kan hjælpe holdet til de 3 vigtige point!
Re: FCM-FCN
SEJR!!!
Jeg har tjekket olie, dæktryk, vand og påfyldt sprinklervæske. Desuden tankede jeg her til morgen.
Vi ses!
Jeg har tjekket olie, dæktryk, vand og påfyldt sprinklervæske. Desuden tankede jeg her til morgen.
Vi ses!
Sisto/Rilwan, Petter A, Poulsen, Izunna og Sly. Ikke helt i gear endnu selvfølgelig, men det er altså en midtbane, jeg tror vi vil tænke tilbage på om 10 år med nostalgi. Jeg mindes ikke en (på papiret) bedre midtbane i FCM's historie.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi skal bare have 3 point ! der skal synges og råbes som aldrig før. Vi skal spille mod et hold, som ikke har det bedste efterår bag sig, og det er ikke sikkert, at de får det i de foråret heller. Derudover har de danmarks dårligste fans især på udebane. Hvis der i det hele taget er tilhængere af Fcn til stede, er der sjældent mere end 5-10 stykker. Håber, at Peter Anderson kommer til at gøre en forskel på vores midtbane, og at vi får vores spil til at fungere både defensivt samt offensivt.
FCNs trup udtaget - Vingaard og AC tilbage: http://www.bold.dk/nyt/Vingaard-og-AC-t ... dsjaelland
Dog er der udtaget 20 mand, så der er 2 der skal sies fra. Kunne derfor være bluff med Vingaard og AC - i hvert fald må det formodes, at der er to tvivlsomme.
Vores egen trup uden overraskelser: http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-fc-no ... %A6lland-2
Dog er der udtaget 20 mand, så der er 2 der skal sies fra. Kunne derfor være bluff med Vingaard og AC - i hvert fald må det formodes, at der er to tvivlsomme.
Vores egen trup uden overraskelser: http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-fc-no ... %A6lland-2
Vil ikke forklejne vores nuværende midtbane, som er fantastisk, når alle er klar, men jeg mener, at vores midtbane i sølvsæsonen i 06/07 var en lille tand bedre. Det var med Femi og Salami på den centrale defensive midtbane, Dennis Sørensen og Simon Poulsen på kanterne og Thygesen på den forreste.Noe skrev:Sisto/Rilwan, Petter A, Poulsen, Izunna og Sly. Ikke helt i gear endnu selvfølgelig, men det er altså en midtbane, jeg tror vi vil tænke tilbage på om 10 år med nostalgi. Jeg mindes ikke en (på papiret) bedre midtbane i FCM's historie.
Dengang var det virkelig dem, der vandt kampene for os. I denne sæson er det efter min mening forsvaret, der har imponeret vildt.
Ligemeget om AC og Vingaard er dette en kamp som SKAL vindes, hvis vi vil gøre nogle forhåbninger om guld.
Jeg håber at vi starter med Sly og Hassan på kanterne, da en Sisto vil være for svag over for en spiller som Joshua John!
Jeg håber at vi starter med Sly og Hassan på kanterne, da en Sisto vil være for svag over for en spiller som Joshua John!
Men den nuværende midtbane har du jo slet ikke set spille sammen endnu, hvordan kan du så vide, om den kommer til at vinde kampene for os?hviid skrev:
Vil ikke forklejne vores nuværende midtbane, som er fantastisk, når alle er klar, men jeg mener, at vores midtbane i sølvsæsonen i 06/07 var en lille tand bedre. Det var med Femi og Salami på den centrale defensive midtbane, Dennis Sørensen og Simon Poulsen på kanterne og Thygesen på den forreste.
Dengang var det virkelig dem, der vandt kampene for os. I denne sæson er det efter min mening forsvaret, der har imponeret vildt.
-
robertocarlos
Det ser endnu en gang ud til at Poul er foretrukket frem for Jansen
Samt at Afriye er foretrukket i stedet for Nattestad ( ved dog ik om han er helt klar igen )
Samt at Afriye er foretrukket i stedet for Nattestad ( ved dog ik om han er helt klar igen )
Riddersholm har et problem
Og det er at midtbanen ikke er i form.
Izunna kan intet fremadrettet, gentager INTET !!!!
Ridderholm bør gå over til en 4-4-2 i næste kamp, ud med Izunna
Fornyelse så længe Poulsen, Andersson, Sly og Hanssan bygger formen op
Og det er at midtbanen ikke er i form.
Izunna kan intet fremadrettet, gentager INTET !!!!
Ridderholm bør gå over til en 4-4-2 i næste kamp, ud med Izunna
Fornyelse så længe Poulsen, Andersson, Sly og Hanssan bygger formen op
Senest rettet af FCMVIC 22. mar 2014, 19:03, rettet i alt 1 gang.
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Slatten forsvarsspil ved deres sejrsmål. Nøj, hvor er det skuffende at se mesterskabet og champions league glide stille væk.
Utroligt at spillerne ikke sættes mere op til sådan en kamp
Utroligt at spillerne ikke sættes mere op til sådan en kamp
Woop Woop!
En helt igennem vanvittig ringe indsats. Poulsen igen den ringeste, fordeler mere til bolddrengene end til medspillerne, og det sætter vores kanter helt ud af spillet. Elendig opdækning på målet i øvrigt, efter alibiindsatsen fra Hedinsson (skrid). Forstår ikke han står foran Sisto.
Elendigt, elendigt, elendigt. Og så lige fantasiløshed,
Jeg tror ikke, at det er mangel på motivation. Jeg er helt sikker på, at de er toptændte, hvilket måske netop kan være problemet.
BS, drop dine lykkepiller og tøser og bring noget ro og fokus tilbage...
BS, drop dine lykkepiller og tøser og bring noget ro og fokus tilbage...
Man bør gå over til 4-4-2 så længe det ikke fungere, Izunna udretter intet fremad, det er boldflytteri.Lund7400 skrev:En helt igennem vanvittig ringe indsats. Poulsen igen den ringeste, fordeler mere til bolddrengene end til medspillerne, og det sætter vores kanter helt ud af spillet. Elendig opdækning på målet i øvrigt, efter alibiindsatsen fra Hedinsson (skrid). Forstår ikke han står foran Sisto.
Juelsgaards bundniveau er for lavt.