Side 1 af 1

Auri ny træner for de muggrønne

: 10. feb 2014, 09:53
af Jesper BW1100
http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-news ... -viborg-ff

Det er simpelthen så fantastisk sjovt på alle måder. Glæder mig til at skulle høre på Auri igen!

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 10. feb 2014, 16:21
af TrueWolfMidt
Ja, undskyldninger har han masser af, bare tænk tilbage. Håber han klarer det lige så godt for Viborg, som med Brøndby :lol:

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 15. feb 2014, 19:53
af Ravnen
Han gjorde det nu ret godt for HB Køge, jeg tror enhver ville have brændt nallerne på det Brøndby han havde til rådighed, det var flot at han holdt dem oppe...

Jeg tror egentlig han som type passer godt til VFF.

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 6. maj 2014, 11:25
af FarligeIzunna
Auri er ikke en træner men en motivator, en meget dårlig en af slagsen.

Auri som træner i VFF er en katastrofe og er et tegn på desperation fra VFF's side.

En skam at han er direkte årsag til at VFF rykker ned i denne sæson.

Ved der er mange herinde der gerne ser VFF i nordicbet, synes dog det er fedt med de gamle rival opgør imellem os og VFF igen.

Auri og hans såkaldte planer bringer ikke VFF nogen steder.

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 6. maj 2014, 13:18
af NyX
FarligeIzunna skrev:
Auri og hans såkaldte planer bringer ikke VFF nogen steder.

det er ikke helt korrekt... Auri-effekten har sat ind og bringer dem i rekordfart mod de lavere luftlag i dansk topfodbold. Desværre...

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 6. maj 2014, 16:05
af FarligeIzunna
NyX skrev:
FarligeIzunna skrev:
Auri og hans såkaldte planer bringer ikke VFF nogen steder.

det er ikke helt korrekt... Auri-effekten har sat ind og bringer dem i rekordfart mod de lavere luftlag i dansk topfodbold. Desværre...
Tja han er vel lidt af en ekspert når det handler om at rykke ned med hold, en skam hans plan om at få bif ned i nordic bet mislykkedes.

Re: Auri ny træner for de muggrønne

: 10. jun 2014, 10:16
af felisan
Jeppe Curth ny mand i angrebet for VFF.
Håber han er med til at få dem til at rykke op, så vi kan få nogle magiske lokalopgør igen

http://www.curth.dk/?p=692