Farlige Frank / afskedskamp mod Agf ???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Farlige Frank / afskedskamp mod Agf ???

Indlæg af TrueWolfMidt »

HVIS det muligvis bliver hans sidste kamp for Fcm, skulle vi så ikke se ham i action, på vores egen hjemmebane inden han måske stopper. Jeg er FOR, men selvfølgelig er sejren over Agf vigtigere en at give ham hans måske sidste kamp for Fcm. Ja, jeg ved ikke om det bliver den sidste, men mon ikke, han har jo ikke fået meget tid på banen, nærmest kun blevet sat på banen for, at forsvare en mulig sejr hjem.
Hvis Glen mener, at han er fit og klar, kunne jeg bestemt godt tænke mig, at han fik et længere indhop ca. 30 minutter, han var da trods alt giftig i feltet, i kampen mod Silkeborg, i de få minutter han fik på banen.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Farlige Frank / afskedskamp mod Agf ???

Indlæg af SteffenO »

Man kan jo ikke bare sælge en kamp fordi frank skal have langtid på banen, han blev hentet ind som joker, og han har ikke haft mere end 3-4 indhop i de kampe, men der må jo være en grund til det, at han ikke er god nok til mere, eller han ikke kan holde til at fysisk. men hvis vi ikke fører meget stort når han skal på banen skal han ikke tidligt på banen efter min mening, som om han har gjort så meget for klubben, og han er en kæmpe profil i klubbens historie, så mener jeg altså ikke han skal have sær behandling.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Farlige Frank / afskedskamp mod Agf ???

Indlæg af PH1978 »

Hvis det endelig skal være, at man vil give ham en kamp som afsked, skal han vel have 60-70 minutter og så udskiftes til hyldest.

Men ved nogen overhovedet, om han overvejer at trække sig tilbage?

974

Indlæg af 974 »

PH1978 skrev:Hvis det endelig skal være, at man vil give ham en kamp som afsked, skal han vel have 60-70 minutter og så udskiftes til hyldest.

Tror at man sætter ham ind i de sidste minutter, og efter kampen oplyses det at han overgår til en funktion som assisterende angrebstræner med fokus på høje bolde :-)

Niklaes

Re: Farlige Frank / afskedskamp mod Agf ???

Indlæg af Niklaes »

Det kan være det er det, som er den store overraskelse :) Noget med Frank!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:Hvis det endelig skal være, at man vil give ham en kamp som afsked, skal han vel have 60-70 minutter og så udskiftes til hyldest.

Meldingen er - ifølge Herning Folkeblad -, at han stopper nu, og så overgår til funktion som massør + angrebstræner - men samtidig skal han holde sig i form og træne nogle gange om ugen, så vi kan gøre brug af ham, hvis der kommer mange skader i efteråret.

Besvar