Marc Møller is back in black!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Jacob

Marc Møller is back in black!

Indlæg af Jacob »

Velkommen til Marc Møller. Han har gjort det flot de gange jeg har set ham træne, og det er altid hyggeligt med spillere der vender tilbage.

Han har fået en 1-årig kontrakt og trjøjenummer 2.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Marc Møller is back in black!

Indlæg af NyX »

Velkommen til :)

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ja, godt at se en rigtig FCM-dreng tilbage i trøjen. Glen har i øvrigt trænet Marc, siden han var 10 år, så det bliver spændende at se, om det også giver resultater på banen.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... af-moeller

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Det er en fantastisk nyhed taget i betragtning af FCM's forsvarssituation! Jeg havde dog håbet på en spiller, der vil gå direkte ind i start-11'eren (ved dog ikke om han kan det, det jo ikke meget man har set til Møller det sidste halve år i Lyngby), og det er jo synd sådan Lyngby behandlede Møller med en bænkplads, efter han i vinters gav udtryk for at ville væk fra klubben her til sommer.

Men Møller var jo enormt stabil og god i slutningen af efteråret 2010, og det niveau han der viste, vil efter min mening kunne overgå Albrechtsens, medmindre Albrech holder sig skadesfri.

Jeg glæder mig til at se Møller i aktion for FCM igen, velkommen! :D
FC Midtjylland

David

Indlæg af David »

AlwaysFCM skrev:Det er en fantastisk nyhed taget i betragtning af FCM's forsvarssituation! Jeg havde dog håbet på en spiller, der vil gå direkte ind i start-11'eren (ved dog ikke om han kan det, det jo ikke meget man har set til Møller det sidste halve år i Lyngby), og det er jo synd sådan Lyngby behandlede Møller med en bænkplads, efter han i vinters gav udtryk for at ville væk fra klubben her til sommer.

Men Møller var jo enormt stabil og god i slutningen af efteråret 2010, og det niveau han der viste, vil efter min mening kunne overgå Albrechtsens, medmindre Albrech holder sig skadesfri.

Jeg glæder mig til at se Møller i aktion for FCM igen, velkommen! :D
19 14.04.2011 kl. 19.00 LBK-FCM 1-0 5

20 06.03.2011 kl. 16.00 BIF-LBK 1-1 90
21 14.03.2011 kl. 19.00 OB-LBK 2-0 90
22 20.03.2011 kl. 16.00 LBK-AaB 1-2 90
23 04.04.2011 kl. 19.00 FCM-LBK 4-4 90
24 11.04.2011 kl. 19.00 LBK-EFB 1-2 90
25 17.04.2011 kl. 16.00 RFC-LBK 1-1 4

28 01.05.2011 kl. 16.00 LBK-FCN 1-0 1

29 06.05.2011 kl. 19.00 AaB-LBK 2-1 45

30 15.05.2011 kl. 14.00 SDR-LBK 1-0 90

Han fik da masse af spille tid i foråret. så tror ikke du har set Lyngby spille:-)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Ja det var jo ikke særligt overraskende at han fik kontrakt, den gik de fleste vist og ventede på :)

Til dem der har set ham til træning, har han så spillet på lige fod med de andre der eller hvordan?

Er meget spændt på Møllers niveau, men det finder vi vel ud af senest mandag ;)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Fint at man henter Marc Møller. Vi mangler godt nok noget bredde i centerforsvaret. Han er vant til superligaen, dog stadig forholdsvis ung, så er han dansk og kender klubben, fin signing :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jacob skrev:Velkommen til Marc Møller. Han har gjort det flot de gange jeg har set ham træne, og det er altid hyggeligt med spillere der vender tilbage.

Han har fået en 1-årig kontrakt og trjøjenummer 2.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Fint nok med Marc som en forhåbentlig billig gardering, men naturligvis træls at skader og karantæner tvinger os til at bruge penge, som kunne være brugt bedre andre steder.

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Rigtig fin signing at få MM tilbage i klubben..

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Breddespiller med usandsynligt stort B. Når skaderne er ovre kan han vel knap komme på bænken. Dårlig signing, mener jeg :roll:

David

Indlæg af David »

Mini Bager skrev:Breddespiller med usandsynligt stort B. Når skaderne er ovre kan han vel knap komme på bænken. Dårlig signing, mener jeg :roll:
Har du set ham spille?? De kampe jeg så med Lyngby i foråret, spillede han ganske ok. Så efter min mening en rigtig god signing, når man ser på hvad midler vi har til rådighed.

Vores midtforsvar er ikke skræmmende. Så tror faktisk vi ender med BAK/MØLLER centralt det meste af efteråret.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Mini Bager skrev:Breddespiller med usandsynligt stort B. Når skaderne er ovre kan han vel knap komme på bænken. Dårlig signing, mener jeg :roll:
Ud fra de midler vi har til rådighed, så er han en ganske habil signing.
Nu har han jo trodsalt trænet med i en del tid nu, så hvis ikke han havde haft niveauet, så havde FCM nok heller ikke skrevet kontrakt med ham.

Hvem mener du da kunne være bedre, og som vi har råd til, siden du mener det er en så dårlig signing.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

David skrev:Vores midtforsvar er ikke skræmmende. Så tror faktisk vi ender med BAK/MØLLER centralt det meste af efteråret.
Hvis Albrechtsen er i form, er han altså flere niveauer over Marc.

David

Indlæg af David »

Kent skrev:
David skrev:Vores midtforsvar er ikke skræmmende. Så tror faktisk vi ender med BAK/MØLLER centralt det meste af efteråret.
Hvis Albrechtsen er i form, er han altså flere niveauer over Marc.
Ja, men det er han desværre aldrig :-(

Besvar