Spørgsmål til bachelorprojekt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kristian

Spørgsmål til bachelorprojekt

Indlæg af Kristian »

Kære FCM-fans

Vi er to studerende fra Copenhagen Business School som er i gang med et bachelorprojekt om danskernes forhold til fodbold. I den forbindelse har vi lavet en spørgeskema-undersøgelse, som vi håber at nogle af jer kan finde tid til at svare på.

Spørgeskemaet findes på følgende link:
http://askpeople.dk?i3=c8e5267a5fce207

På forhånd tak for hjælpen og held og lykke i jagten på sølv

Med venlig hilsen
Andreas og Kristian

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: Spørgsmål til bachelorprojekt

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Hvad tog det ?

1,5 min at svare på .
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Til Thomas og Andreas:
Kan vi komme til at se resultaterne af jeres spørgeskema, når i engang er færdige med undersøgelsen? :)

Til graven:
Det tager kun lige 1½ min. at svare på skemaet, og det er interessante spørgsmål. Kan kun anbefale jer andre at svare, det er nemt og hurtigt.. Og interessant at se en forskel mellem de danske klubber, hvis vi får lov at se resultaterne når undersøgelsen er færdig - og resultaterne bliver bedre jo flere der svarer ;)
Senest rettet af AlwaysFCM 27. apr 2011, 12:56, rettet i alt 1 gang.
FC Midtjylland

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Gizmo aka Jeff skrev:Hvad tog det ?

1,5 min at svare på .
Nej!

01:43
!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

så har jeg også lige svaret på den og håber virkelig også at vi får lov at se resultaterne.. det kunne være ganske interessant..

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ditto

Kristian

Indlæg af Kristian »

Kære alle

Tusind tak for jeres hjælp - vi har nu besvarelser nok til at fortsætte vores opgave :)

Selve opgaven handler egentlig ikke så meget om forskellen fra klub til klub - det er egentlig bare et forsøg på at sikre, at vi har fans fra alle klubber med. Vores fokus er på, hvilke fodbold-værdier forskellige typer af fans har vægt på og dem skal vi så matche med reklamer fra to eller tre danske virksomheder (Carlsberg, Arbejdernes Landsbank og Danske Spil).

Når vi har databehandlet skal jeg nok vende tilbage med de umiddelbare resultater, så I kan se hvad I har svaret i sammenligning med de andre fans

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kristian skrev:Kære alle

Tusind tak for jeres hjælp - vi har nu besvarelser nok til at fortsætte vores opgave :)

Selve opgaven handler egentlig ikke så meget om forskellen fra klub til klub - det er egentlig bare et forsøg på at sikre, at vi har fans fra alle klubber med. Vores fokus er på, hvilke fodbold-værdier forskellige typer af fans har vægt på og dem skal vi så matche med reklamer fra to eller tre danske virksomheder (Carlsberg, Arbejdernes Landsbank og Danske Spil).

Når vi har databehandlet skal jeg nok vende tilbage med de umiddelbare resultater, så I kan se hvad I har svaret i sammenligning med de andre fans
Fair nok, vi er mange, der glæder sig til at se resultaterne. Projektet lyder spændende, og held og lykke med det herfra. :)
FC Midtjylland

Besvar