AC Horsens - FC Midtjylland
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
AC Horsens - FC Midtjylland
Kamptipspunkt: 31/10-2010 kl. 14:00
Spillested: CASA Arena Horsens
Efter pokalkampe til begge mandskaber, der endte i to sejre over henholdsvis FCK og HB Køge, så er det nu tid til at rette fokus imod Superligaen igen. Efter vores vedkommende så ser jeg kun en sejr tælle, efter nogle svingende præstationer i ligaen på det seneste. Vi har virkelig brug for en sejr nu, i en historisk tæt superliga.
Sidste gang vi mødte AC Horsens endte det som bekendt med en 2-0 sejr, også i Horsens. Den bedrift skulle vi gerne gentage.
I pokalkampen i tirsdags i Herfølge syntes jeg at der flere positive ting som vi kunne tage med. Vi var bedre i det offensive spil, sammenspillet på midtbanen fungerede bedre og Ilsø begynder at komme i form.
Forsvaret er dog lidt usikkert især i midterforsvaret. Dette skal gøres bedre hvis vi skal hamle op imod Gilberto og co.
Jeg tror vi hiver en 1-3 sejr hjem. Hvad tror i andre?
Alle mand til Horsens for at bakke gutterne op! Det er den tidlige kamp, så man kan sagtens nå hjem i god tid;)
Spillested: CASA Arena Horsens
Efter pokalkampe til begge mandskaber, der endte i to sejre over henholdsvis FCK og HB Køge, så er det nu tid til at rette fokus imod Superligaen igen. Efter vores vedkommende så ser jeg kun en sejr tælle, efter nogle svingende præstationer i ligaen på det seneste. Vi har virkelig brug for en sejr nu, i en historisk tæt superliga.
Sidste gang vi mødte AC Horsens endte det som bekendt med en 2-0 sejr, også i Horsens. Den bedrift skulle vi gerne gentage.
I pokalkampen i tirsdags i Herfølge syntes jeg at der flere positive ting som vi kunne tage med. Vi var bedre i det offensive spil, sammenspillet på midtbanen fungerede bedre og Ilsø begynder at komme i form.
Forsvaret er dog lidt usikkert især i midterforsvaret. Dette skal gøres bedre hvis vi skal hamle op imod Gilberto og co.
Jeg tror vi hiver en 1-3 sejr hjem. Hvad tror i andre?
Alle mand til Horsens for at bakke gutterne op! Det er den tidlige kamp, så man kan sagtens nå hjem i god tid;)
!
Re: AC Horsens - FC Midtjylland
Det er ikke kun os, der er svækkede i midterforsvaret:
AC Horsens' styrmand har karantæne:
http://www.superstats.dk/visspiller.php?id=1680
Vigtigt, indtil videre har han spillet alle minutterne i midterforsvaret for Den gule fare!
Vigtigt, indtil videre har han spillet alle minutterne i midterforsvaret for Den gule fare!
Det skal man aldrig undervurdere. Det øger forhåbentlig vores chancer med et par procent.felisan skrev:Det er ikke kun os, der er svækkede i midterforsvaret:
Vi skal bygge videre på sejren over HB Køge og trække fra i ligaen. Borring og Frank spillede en god kamp sidst i Horsens - kan de gøre det igen?
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Til dem der skal med imorgen:
Husk nu vi skifter til vintertid, så sæt lige klokken en time tilbage, så undgår i at vente en time på bussen:)
Husk nu vi skifter til vintertid, så sæt lige klokken en time tilbage, så undgår i at vente en time på bussen:)
!
Vigtig at vi kommer igang i dag, og får 3 point. Det er efterhånden længe siden vi har vundet i ligaen, og det er vel kun mindre mirakler der gør, at vi stadig sidder på 2. pladsen. Man kan godt ærge sig over, at vi ikke formåede at holde sejren mod EfB, for havde det set godt ud. Hvis vi taber i dag, bliver vi sandsynligvis en del af det store grå midterfelt, der strækker sig fra 2. til 12 pladsen. I sandhed en tæt liga, hvilket desværre skyldes middelmådighed.
Vi vandt i første spillerunde i Horsens - i en kamp hvor vi endda var i undertal i lang tid. Siden da er Horsens dog vokset, og har slået FCK (godt nok med reserver), OB og BIF. Ingen af de hold har vi taget point fra - så det må indgyde respekt, og viser at Horsens bestemt er kompetente. Vores eget spil har været meget ustabilt og vi må endnu engang undvære vores midterforsvar, som ellers var tænkt som den stabile akse. Defensivt så det ikke alt for imponerende ud mod HBK, og generelt har vores midterforsvarer foræret mange mål væk i de seneste kampe. Hurtigløberen Macena gav os problemer i det første møde, og tror ikke det bliver mindre i dag.
Forhåbentlig er vi godt forberedt på ham, og måske kan vores offensiv give Horsens defensiv, der også er afbudsramt, problemer.
Vi vandt i første spillerunde i Horsens - i en kamp hvor vi endda var i undertal i lang tid. Siden da er Horsens dog vokset, og har slået FCK (godt nok med reserver), OB og BIF. Ingen af de hold har vi taget point fra - så det må indgyde respekt, og viser at Horsens bestemt er kompetente. Vores eget spil har været meget ustabilt og vi må endnu engang undvære vores midterforsvar, som ellers var tænkt som den stabile akse. Defensivt så det ikke alt for imponerende ud mod HBK, og generelt har vores midterforsvarer foræret mange mål væk i de seneste kampe. Hurtigløberen Macena gav os problemer i det første møde, og tror ikke det bliver mindre i dag.
Forhåbentlig er vi godt forberedt på ham, og måske kan vores offensiv give Horsens defensiv, der også er afbudsramt, problemer.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Hej, er jeg den eneste der ikke kan få det der streamtorrent til at virke??
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Det kan godt tage langtid for programmet til at loade det..
-
sebastian94
efter den har loadet i noget tid kommer der bare: Navigationen til webstedet blev anulleret :s
Har du prøvet begge link på siden ?
jeg har til til og køre lige nu..
jeg har til til og køre lige nu..
-
sebastian94
Ja, det har jeg. Har du streamtorrent 1.0??
Ja det har jeg ..
Bare giv det tid, vent et par minutter, så kommer det.
-
sebastian94
Så kom den endelig, men den hakker rigtigt meget. Gør jeres også det?
Medkommentatoren siger at vi skal spille hurtigere og lidt mere direkte, evt. op på Frank og lade ham ligge den af. Jeg er total uenig, denne kamp er tæt på at være det bedste jeg har set dem præstere i år, styrer spillet totalt og mange afvekslende angreb, alle folk kæmper og hvis ikke de mister pusten, skal der nok komme en kasse eller to. Hvorfor i alverden skulle man så gå over til det der ofte ender i lange håbløse bolde og at overlade spil og initiativ til modstanderen.
Edit: Ja selv forsvaret gør det ok
)
Edit: Ja selv forsvaret gør det ok
Sidder uden mulighed for at se kampen, og er i stedet tunet ind på P3. De sviner især FCM til for at være totalt uden vilje og evne til at skabe noget frem ad banen. Han har lige kaldt kampen rent tidsspilde. Ser det så skidt ud?PS skrev:Medkommentatoren siger at vi skal spille hurtigere og lidt mere direkte, evt. op på Frank og lade ham ligge den af. Jeg er total uenig, denne kamp er tæt på at være det bedste jeg har set dem præstere i år, styrer spillet totalt og mange afvekslende angreb, alle folk kæmper og hvis ikke de mister pusten, skal der nok komme en kasse eller to. Hvorfor i alverden skulle man så gå over til det der ofte ender i lange håbløse bolde og at overlade spil og initiativ til modstanderen.