Jan
Graven langsom ?
Graven langsom ?
Synes at jeg her efter Gravens comeback tit oplever at forummet et noget langsom - er det noget som andre kan nikke genkendende til og noget som PW evt kan fixe 
Jan
Jan
Re: Graven langsom ?
Jeg har oplevet samme problem. Men tror ikke det har noget med ulvegravens comeback at gøre. Jeg har lagt mærke til, at når der er 30+ læsere samtidig, så kører ulvegraven i slowmotion.
Re: Graven langsom ?
Ja graven har nogle meget lange svartider..
Re: Graven langsom ?
Det er altså helt vildt så langsom siden er og har været siden den var nede.
Når man trykker på et link, går der lige knap et minut inden der begynder at ske noget.
Og det burde ikke betyde noget om der er 30 eller 300 besøgende.
Når man trykker på et link, går der lige knap et minut inden der begynder at ske noget.
Og det burde ikke betyde noget om der er 30 eller 300 besøgende.
Re: Graven langsom ?
Über-langsom i dag!
- Persian_Wolf
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Graven langsom ?
Har de tænkt sig at gøre noget ved det? Graven er stadig pinlig langsom, selvom der ikke er ret mange brugere på - pt ca. 30.Persian_Wolf skrev:Jeg bringer lige budskabet videre til server-udbyderen.
Re: Graven langsom ?
Det tager jo en halv krig at loade en side..Kent skrev:Har de tænkt sig at gøre noget ved det? Graven er stadig pinlig langsom, selvom der ikke er ret mange brugere på - pt ca. 30.Persian_Wolf skrev:Jeg bringer lige budskabet videre til server-udbyderen.
Virkelig irriterende, og noget der meget gerne må rettes op på
Høvdingen af Herning
Re: Graven langsom ?
Mon ikke det var på tide og skift Server ? evt. udbyder ?
- Persian_Wolf
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Graven langsom ?
Så har udbyderen webname.dk taget initiativet til at flytte graven til en splinter-ny server.
Så må vi håbe at det spiller. Skulle der opstå problemer igen, er det nok nærmere et spørgsmål om selve hjemmesiden, som jeg så skal kigge på.
Men prøv se om ikke det bliver lidt bedre nu.
Bemærk at der kan gå op til 24 timer før dette træder i kraft.
Så må vi håbe at det spiller. Skulle der opstå problemer igen, er det nok nærmere et spørgsmål om selve hjemmesiden, som jeg så skal kigge på.
Men prøv se om ikke det bliver lidt bedre nu.
Bemærk at der kan gå op til 24 timer før dette træder i kraft.
Woop Woop!
Re: Graven langsom ?
Vi håber det bedste. Godt arbejde!
Re: Graven langsom ?
Håber det bliver bedre, end det er nu, for det er godt nok ekstremt elendigt langsom lige nu...
-
Jesper BW1100
- Indlæg: 1854
- Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43
Re: Graven langsom ?
Det går godt nok sindssygt langsomt lige pt...
- Persian_Wolf
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Graven langsom ?
Hey
Ja, desværre hjalp denne løsning ikke :/ Sorry.
Jeg har talt med udbyderen, og de vil nu sende os over på en ny helt ny og dedikeret server til BW, som er meget kraftfuld. Dette vil dog først blive ordnet senest om 14 dage - da serveren først skal leveres og opsættes til BW.
Indtil da vil udbyderen forsøge med lappeløsninger, som kan få bw og graven til at overleve de næste dage (14 dage max).
De/vi/jeg beklager naturligvis den forringede hastighed på sitet pt. Men de vil som sagt prøve med forskellige ting i aften / imorgen.
Men man kan glæde sig til at hele den saga er slut om 14 dage max, for den maskine er seriøst en Gattuso, hvis man kan kalde det det. Eller en Thygesen i hans bedste dage
Håber I vil bære jer over med det.
Jeg regner dog med at opdatere/opgradere BW totalt inden længe. Men den idé skal jeg lige vende med BW, inden jeg kan sige mere om det.
Ja, desværre hjalp denne løsning ikke :/ Sorry.
Jeg har talt med udbyderen, og de vil nu sende os over på en ny helt ny og dedikeret server til BW, som er meget kraftfuld. Dette vil dog først blive ordnet senest om 14 dage - da serveren først skal leveres og opsættes til BW.
Indtil da vil udbyderen forsøge med lappeløsninger, som kan få bw og graven til at overleve de næste dage (14 dage max).
De/vi/jeg beklager naturligvis den forringede hastighed på sitet pt. Men de vil som sagt prøve med forskellige ting i aften / imorgen.
Men man kan glæde sig til at hele den saga er slut om 14 dage max, for den maskine er seriøst en Gattuso, hvis man kan kalde det det. Eller en Thygesen i hans bedste dage
Håber I vil bære jer over med det.
Jeg regner dog med at opdatere/opgradere BW totalt inden længe. Men den idé skal jeg lige vende med BW, inden jeg kan sige mere om det.
Woop Woop!
Re: Graven langsom ?
Er der generelt blevet mere aktivitet på graven siden den er blevet langsommere?