Side 1 af 1

kamptråd

: 2. aug 2010, 00:35
af jabsi
Hejsa!!
Jeg har dette lille forslag, hvad med at få administratoren til at starte en kamptråd til hver kamp, hvor alt før og under kampen bliver sat i en trad, hvor man også kan finde ud af hvor kampen n vises, og efter kampen en tråd hvor man kan stemme på MOM (man og tre match) og hvor man kan diskutere.
Jeg har det inde fra http://WWW.liverpoolfc.dk/forum

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 13:40
af Acebone
Det plejer der som regel også at være. Den startes af den person, der lige føler for det. Hvis du mangler en kamptråd til næste kamp, kan du bare oprette den. ;)

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 14:42
af jabsi
Jeg kan godt gøre det de fleste gange, men jeg garanterer ikke altid

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 16:12
af jabsi
Hvis folk er med på det vil jeg gerne prøve at få det lavet`?

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 17:30
af jabsi
jabsi skrev:Hvis folk er med på det vil jeg gerne prøve at få det lavet`?
EDIT;
Men så vil jeg have det af vide inden i morgen klokken 12.00 :D

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 18:24
af Administrator
jabsi du sætter bare i værk. Hvis du holder det sobert og sagligt ser jeg ikke problemer i at du opretter tråden. Jeg skal nok holde lidt ekstra øje med off-topic, samt få flyttet andre indlæg over i tråden.

Re: kamptråd

: 2. aug 2010, 18:32
af Persian_Wolf
Sådan en feature snes jeg kun giver mening hvis man har et "låst" forum fx "Kamptråd" som kun admins kan oprette EMNER i. Så vil et emne oprettes en dag før af en admin, med tid, sted og tv oplysninger, hvorefter brugere kan poste indlæg deri.
På den måde vil man have ALLE kamptråde samlet i 1 forum, uden der er andre tråde.

Ellers giver det ik rigtig mening at vente på en admin opretter en tråd - i et forum sm alligevel er åbent med andre emner.